Gå til innhold

Gravide Grace.


Grace

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Vampyra

Heldiggris som skal på ferie!! :)

Fin kjole!

Jeg har på meg en Tunika i omtrent samme fasong i dag, og jeg er veldig usikker på om jge ser tykk ut i den eller ikke :klø:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har på meg en Tunika i omtrent samme fasong i dag, og jeg er veldig usikker på om jge ser tykk ut i den eller ikke :klø:

:ler:

jeg ser jo tjukk ut i alt for tiden jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grace, så fin kjole!

Har du lagt på deg noe hittil? Sist så så jeg ut som en ballong og hadde mage allerede i 8. uke...Denne gangen ser jeg ingenting :overrasket: og nå er jeg i 8. uke. Trodde jo jeg skulle bli stor raskt nå som jeg nettopp fødte en gutt på 4.7 kilo :ler:

Har med andre ord ingen unnskyldning til å kjøpe meg nye klær. Det positive er at jeg solgt nesten alle gravidklærne fra sist ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, en som har giftet seg :)

Men her i avdelingen feirer man alt bare for å ha en grunn til å spise kake :ler:

Oki her feiret vi en som hadde jobbet her i 25 år.. HUn begynte her et par mnd før jeg ble født.....

Det står det tememlig respekt av..

Grace, så fin kjole!

Har du lagt på deg noe hittil? Sist så så jeg ut som en ballong og hadde mage allerede i 8. uke...Denne gangen ser jeg ingenting :overrasket: og nå er jeg i 8. uke. Trodde jo jeg skulle bli stor raskt nå som jeg nettopp fødte en gutt på 4.7 kilo :ler:

Har med andre ord ingen unnskyldning til å kjøpe meg nye klær. Det positive er at jeg solgt nesten alle gravidklærne fra sist ;)

Takk takk.

Har ikke veid meg så aner ikke ang vekta. Syns jeg var veldig oppblåst i begynnelsen. men syns ikke det er like ille nå. Vet jeg ikke kan holde inn magen så mye som før, men ser liksom ikke gravid ut enda.. Heller bare lubben :fnise:

Jeg har funnet ut at jeg skal investere litt i gravideklær for jeg kan jo bare selge de senere. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampyra
Jeg har funnet ut at jeg skal investere litt i gravideklær for jeg kan jo bare selge de senere. :jepp:

Eller ta vare på de til neste svangerskap ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller ta vare på de til neste svangerskap ;)

:Nikke: jeg kastet det jeg ikke likte og har en eske stående i kjelleren med det som fint kan brukes en gang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mote ja, jeg har stort sett bare tatt vare på enkle bukser og basisklær, kjøpte ikke så mye veldig som var veldig "motete" :ler: fint ord.

La ned noen boleroer også, de bruker jeg jo ikke ellers, men var greie å ha når jeg gikk her og vagget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tør nesten ikke å si det... men nå kom jeg i forferdelse på at jeg ikke har pakket bort gravideklærne mine ennå :skratte: Altså, jeg har ikke brukt dem etter at Ephelille ble født, men de ligger fremdeles i skapet!! Treg? Jeg? :riste: Men nå skal jeg jammen pakke dem bort, og da blir det jo plass til flere nye klær der :danser:

Grace: Jeg var innom H&M idag, men så ikke kjolen din. Greide imidlertid å kjøpe en annen kjole der... :sjenert:

Håper du koser deg masse på firmafest i kveld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Fikk tilbud om pirat taxi når jeg skulle hjem i kveld.

Tusslet bortover en gate på Majorstuen og snakker i mobil da det svinger opp en sto Honda foran meg.

Halla; skal du ha taxi eller??

Hmm, skal vi se. :klø: Jeg er jente, alene på majorstuen. Klokken er snart midnatt og en fremmed mann spør om han skal være pirat taxien min?!?!?! HVor stor sannsynlighet er det for at jeg skulle sagt ja liksom??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Frysepulver

Talen er snart ferdig

Jeg har vondt i nakken og huet

Jeg knasker piller

Må øve på tale, dusje og pakke

Herregud, dette blir en laaaaang dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Talen er snart ferdig

Jeg har vondt i nakken og huet

Jeg knasker piller

Må øve på tale, dusje og pakke

Herregud, dette blir en laaaaang dag!

Men det er fint vær, talen blir sikkert bra kg det går nok så bra skal du se! Du ser jo ikke dette før du er hjemme igjen, men det går bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...