Gå til innhold

Gravide Grace.


Grace

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du er liksom så langt borte nå, du - med dagbok her inne. Tjallabajs, ha en fin dag! :klemmer:

Ja jeg klikker meg inn på generell dagbok hver gang jeg skal lese boka mi... :fnise: Blir rent surrete av dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en på jobben som kom tilbajke fra ferie i dag. Har ikke sett henne siden jeg ble sykemeldt rett etter forsøket mitt.

Og i stad så sier hun plutselig; åå så stor du har blitt. Jeg ser jo at dette har gått bra...

Ble litt sjokka kan man si... Syns jo ikek akkurat at det er såå synlig enda da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampyra

Det kommer jo litt ann på hva man bruker av klær da... Hvis du hadde klæe som fremhevet magen kan det hende det "oste" gravid av deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj.... da hadde jeg blitt litt sjokkert!! Hvis noen sa noe sånt til meg så tidlig... For så tidlig vistes det ihvertfall ikke på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke på meg trange klær en gang..

Så jeg ble liksom litt lei meg, men på en annen side var det jo bare komisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men sånne ting kan være litt rart også... Jeg møtte på en mannlig bekjent - som jeg ikke hadde sett på evigheter - når jeg var omtrent like langt på vei som deg. Jeg hadde på meg skikkelig vide klær og ble skikkelig sjokkert når han liksom sa at "jøss, er det baby på gang??!" Jeg ble skikkelig overrasket. Det var ikke så mange som skulle vite det på den tiden, så jeg blånektet, men han ville ikke gi seg... :sjenert: Den gangen trodde jeg han sa det fordi jeg hadde vide klær på meg, men... Og han var jo mann! :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma kan se på folk at de er gravide faktisk. Hun har flere ganger gjettet på jentene på jobben sin og noen uker etter fått beskjed om at det faktisk stemmer. Kan jo være noe sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg også hørt om, at noen ser det på øynene til folk..

Men hun på jobben sa jo ordrett: Ojj, nå har du blitt stor..

Samme får det være, ja jeg er lubben-skal jo ha baby :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forresten nå ofessielt hysterisk gravid kommende mamma!

Hadde ganske magesmerter i går og i dag, så jeg fikk bestillt time på Volvat i stad. Men der var alt fint. Huleboeren min bevegde seg og viste fram både armer og ben.. :rødme: Så jeg endte opp med å bli beroliget og fikk med 6 nye UL bilder hjem..

Legen mente det var helt normalt å være litt hysterisk når man har vært gjennom den prosessen for å få barn, så det var godt å høre at hun ikke så på meg som gal....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke at folk får seg til å si sånn jeg.

Møtte på en gammel kollega for en stund siden,hun hadde stooor mage(7-8 mnd på vei) Torde ikke si noe da engang jeg, i tilfelle hun bare hadde lagt på seg

Latet som jeg ikke så magen helt til hun sa: "det er baby på vei".Da spilte jeg kjempeoverasket over den store,fine magen :ler:

:rødme:

Sånn er jeg også! Husker jeg gikk leeeenge og lurte på om en kollega (som arbeidet på en annen avdeling enn meg, derfor snakket vi ikke så mye sammen) var gravid, men hun var litt lubben fra før og jeg lurte på om hun bare hadde lagt på seg litt mer. Hun var sikkert også 7 - 8 måneder på vei når jeg torde å kommentere det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Vampyra
Av magen min??!!

Eller av babyen??

Magen! :ler:

Tusen takk for bildet!! :rødme: Jeg glemte å svare for jeg jobba til ti i går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...