Gå til innhold

Gravide Grace.


Grace

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det ikke deilig å se at alt er bra i magen? Jeg hadde også UL idag, og det var bare en stor lettelse.

Ja det er helt supert..

Deilig å kunne bli beroliget..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bodillen

Det der med å være lik mamma når det kommer til svangerskap og fødsel kan du nok bare glemme, ja. Moren min var en fødemaskin av en annen verden - 10 unger har hun ploppet ut, uten problemer! Snakk om å være fruktbar. Jeg slet for begge mine svangerskap, og jeg greide ikke trøkke dem ut selv engang - begge er tatt med keisersnitt. Er visst ikke bygd for sånt, jeg. :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja altså jeg har ikke trodd at det skulle bli likt som med mamma, men bare alltid forventet at jeg skal føde før liksom.

Aner ikke hvorfor.. Men jeg får vel bite i meg ordene når jeg er 14 dager på overtid og sitter i dagboka og syter :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*kjedermeg*

Men tror heldigvis jeg har løst sydenproblemet vårt.

Håper de andre reisende er enig så vi kan bestille i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frysepulver

:vinke: Så fin liten baby! :) Så ikke så mye ennå da, men etterhvert kan vi vel se litt klarer bilder ;)

Har begynt på tale til lørdag, fikk gjort lite nå i kveld, men det finnes jo en morgendag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Så fin liten baby! :) Så ikke så mye ennå da, men etterhvert kan vi vel se litt klarer bilder ;)

Har begynt på tale til lørdag, fikk gjort lite nå i kveld, men det finnes jo en morgendag ;)

Så spennende. Gleder meg veldig til å høre referat fra dagen.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sydenturproblem? Visste ikke at du skulle til syden en gang jeg :ler:

Jeg vil også til syden!! :sur:

Nei det ble bestemt for bare noen dager siden.

Men det er i høstferien så det har ikke akkurat vært flusst av turer.

Kan være det ordner seg nå da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så fin liten miniGrace :hoppe:

Også trene? Gjør du det? Hake gjort det på evigheter, jeg... *flau*. Etter at jeg begynte å jobbe i mai så har jeg trent to -2- hele ganger :ler:.

Kanskje jeg bør begynne nå? Føler jeg ikke har tid til det... Henter mini i bgh, kommer hjem, tar på kosebuksa og setter meg i sofaen. Satan så vanskelig det skulle være å komme opp igjen av den!

Ikke kan jeg klage på plager heller...merker jo ingenting på kroppen. Hadde det ikke vært for testen så ville jeg ikke trodd det. Kanskje derfor jeg tenker særs lite på det i løpet av dagen? :klø:

Da kom det endelig et litt lengre innlegg fra murmel. Er på jobb, så burde vel kutte det her ;)

Ha en super dag Gravide Grace :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin liten miniGrace :hoppe:

Også trene? Gjør du det? Hake gjort det på evigheter, jeg... *flau*. Etter at jeg begynte å jobbe i mai så har jeg trent to -2- hele ganger :ler:.

Kanskje jeg bør begynne nå? Føler jeg ikke har tid til det... Henter mini i bgh, kommer hjem, tar på kosebuksa og setter meg i sofaen. Satan så vanskelig det skulle være å komme opp igjen av den!

Ikke kan jeg klage på plager heller...merker jo ingenting på kroppen. Hadde det ikke vært for testen så ville jeg ikke trodd det. Kanskje derfor jeg tenker særs lite på det i løpet av dagen? :klø:

Da kom det endelig et litt lengre innlegg fra murmel. Er på jobb, så burde vel kutte det her ;)

Ha en super dag Gravide Grace :)

Jeg har begynt å trene gravid pilates.

På lillestrøm.

Er faktisk innmari ålright, og tror nok jeg kan gjøre det til helt mot slutten av svangerskapet.

Merker ikke så mye jeg heller, syns fortsatt det er uvirkelig selv om jeg har sett babyen på UL to ganger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...