Gjest Bodillen Skrevet 13. august 2007 #141 Del Skrevet 13. august 2007 Du er liksom så langt borte nå, du - med dagbok her inne. Tjallabajs, ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 13. august 2007 Forfatter #142 Del Skrevet 13. august 2007 Du er liksom så langt borte nå, du - med dagbok her inne. Tjallabajs, ha en fin dag! Ja jeg klikker meg inn på generell dagbok hver gang jeg skal lese boka mi... Blir rent surrete av dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 13. august 2007 Forfatter #143 Del Skrevet 13. august 2007 Var en på jobben som kom tilbajke fra ferie i dag. Har ikke sett henne siden jeg ble sykemeldt rett etter forsøket mitt. Og i stad så sier hun plutselig; åå så stor du har blitt. Jeg ser jo at dette har gått bra... Ble litt sjokka kan man si... Syns jo ikek akkurat at det er såå synlig enda da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 13. august 2007 #144 Del Skrevet 13. august 2007 Det kommer jo litt ann på hva man bruker av klær da... Hvis du hadde klæe som fremhevet magen kan det hende det "oste" gravid av deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 13. august 2007 #145 Del Skrevet 13. august 2007 Oj.... da hadde jeg blitt litt sjokkert!! Hvis noen sa noe sånt til meg så tidlig... For så tidlig vistes det ihvertfall ikke på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 14. august 2007 Forfatter #146 Del Skrevet 14. august 2007 Hadde ikke på meg trange klær en gang.. Så jeg ble liksom litt lei meg, men på en annen side var det jo bare komisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 14. august 2007 #147 Del Skrevet 14. august 2007 Men sånne ting kan være litt rart også... Jeg møtte på en mannlig bekjent - som jeg ikke hadde sett på evigheter - når jeg var omtrent like langt på vei som deg. Jeg hadde på meg skikkelig vide klær og ble skikkelig sjokkert når han liksom sa at "jøss, er det baby på gang??!" Jeg ble skikkelig overrasket. Det var ikke så mange som skulle vite det på den tiden, så jeg blånektet, men han ville ikke gi seg... Den gangen trodde jeg han sa det fordi jeg hadde vide klær på meg, men... Og han var jo mann! :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 14. august 2007 #148 Del Skrevet 14. august 2007 (Jeg har visst dilla på ordet skikkelig idag Hørtes helt fjortis ut når jeg leste gjennom innlegget...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 14. august 2007 #149 Del Skrevet 14. august 2007 Mamma kan se på folk at de er gravide faktisk. Hun har flere ganger gjettet på jentene på jobben sin og noen uker etter fått beskjed om at det faktisk stemmer. Kan jo være noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 14. august 2007 Forfatter #150 Del Skrevet 14. august 2007 Det har jeg også hørt om, at noen ser det på øynene til folk.. Men hun på jobben sa jo ordrett: Ojj, nå har du blitt stor.. Samme får det være, ja jeg er lubben-skal jo ha baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 14. august 2007 Forfatter #151 Del Skrevet 14. august 2007 Jeg er forresten nå ofessielt hysterisk gravid kommende mamma! Hadde ganske magesmerter i går og i dag, så jeg fikk bestillt time på Volvat i stad. Men der var alt fint. Huleboeren min bevegde seg og viste fram både armer og ben.. :rødme: Så jeg endte opp med å bli beroliget og fikk med 6 nye UL bilder hjem.. Legen mente det var helt normalt å være litt hysterisk når man har vært gjennom den prosessen for å få barn, så det var godt å høre at hun ikke så på meg som gal.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samba Skrevet 14. august 2007 #152 Del Skrevet 14. august 2007 Godt alt sto bra til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 14. august 2007 #153 Del Skrevet 14. august 2007 Legg ut bilde da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 14. august 2007 Forfatter #154 Del Skrevet 14. august 2007 Må få scannet dem først da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsP Skrevet 14. august 2007 #155 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) slettet Endret 27. september 2007 av MrsP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 14. august 2007 #156 Del Skrevet 14. august 2007 Jeg skjønner ikke at folk får seg til å si sånn jeg. Møtte på en gammel kollega for en stund siden,hun hadde stooor mage(7-8 mnd på vei) Torde ikke si noe da engang jeg, i tilfelle hun bare hadde lagt på seg Latet som jeg ikke så magen helt til hun sa: "det er baby på vei".Da spilte jeg kjempeoverasket over den store,fine magen :rødme: Sånn er jeg også! Husker jeg gikk leeeenge og lurte på om en kollega (som arbeidet på en annen avdeling enn meg, derfor snakket vi ikke så mye sammen) var gravid, men hun var litt lubben fra før og jeg lurte på om hun bare hadde lagt på seg litt mer. Hun var sikkert også 7 - 8 måneder på vei når jeg torde å kommentere det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 14. august 2007 #157 Del Skrevet 14. august 2007 Syns jo ikek akkurat at det er såå synlig enda da..Vil se bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 14. august 2007 #158 Del Skrevet 14. august 2007 Jeg vil også seeeeee! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 15. august 2007 Forfatter #159 Del Skrevet 15. august 2007 Vil se bilder! Jeg vil også seeeeee! Av magen min??!! Eller av babyen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 15. august 2007 #160 Del Skrevet 15. august 2007 Av magen min??!! Eller av babyen?? Magen! Tusen takk for bildet!! :rødme: Jeg glemte å svare for jeg jobba til ti i går... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg