Gå til innhold

Gravide Grace.

Grace

Anbefalte innlegg

:ler:

Men ta i det minste vare på de klærne som ikke går av moten da. Sorte bukser, kosedresser, osv...

Ja, viktig å ta vare på sånne basisklær. Spesielt mammadongeribukser som man blir fornøyd med, for det er ikke det helt enkleste å finne og de går jo ikke av moten. Jeg fikk tak i en smal en som jeg brettet opp til midt på leggen + en skikkelig vid en, og de skal jammen taes vare på. Og singletter og topper og sånn går ikke av moten.

Jeg brukte helt vanlige kosedresser, men de har jo en kjempefin mammakosedress på hm.com nå som jeg sier at du må kjøpe deg. Supert å ha på sykehuset etter fødselen og i den første tiden hjemme også! (Den på hm nå har jeg lyst på selv også... hehe... Den har lang jakke med snøring i midjen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har blitt med på sånn hemmelig venn greie på et babyforum jeg er på, men aner jo ikke hva jeg skal kjøpe så nå angrer jeg litt..

Noen som har en god idè?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampyra

Det spørs jo litt hvor mye du vil legge i det?

Hva med noe massasjegreier? Eller... Æh, noe bodyshopgreier eller andre hudpleieting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs jo litt hvor mye du vil legge i det?

Hva med noe massasjegreier? Eller... Æh, noe bodyshopgreier eller andre hudpleieting?

glemte vel å skrive at gaven skal være til den kommende babyen og for ca 150,-

Noe som gjør det enda vanskeligere..

Hvorfor ble jeg med på dette?? :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville rett og slett kjøpt babyklær. Et fint babysett på H&M f.eks. i en nøytral farge, f.eks. hvitt. (Kjøp str. 56. Str. 50 kan bli for lite hvis babyen er litt stor når den blir født. Vi kjøpte ikke et plagg i mindre strørrelse enn 56. Ephelille var 51 cm når hun ble født, og 50 hadde kanskje vært mere passe enn 56 de første dagene, men disse småttisene vokser veldig fort og da blir det fort for lite).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svinset innom KG (jepp, tusen år siden sist) og hva finner jeg?

GRATULERER!!! Jeg ble skikkelig glad på dine vegne!

Pussig at man blir kjempehappy på vegne av noen man ikke kjenner, men bare vet om på et forum, men det er jo en kjempeflott nyhet! Jeg ble så glad!

Lykke til med svangerskapet og som mamma!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært å babyshop, okaidi, barnas hus og fru lyng fordijeg så den "hemmelige vennen" min bor langt unna storbyen så jeg tenkte det kanskje var butikker hun ikke fikk handlet i. Men hva endte jeg opp med???

Joda, klær fra HM. Var de absolutt de fineste.

Gjør et forsøk og ser om jeg får lagt ut bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at bildene ble veldig dårlige men.. Dere ser jo hva det er;)

En pysj med morsom hette, en body og to luer til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefint!

Fy søren så vanskelig det er å kjøpe noe kjønnsnøytralt.

Var vanskelig synes jeg siden jeg ikke vet om det er jente eller gutt jeg kjøpte til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er ikke stort man finner. Jeg synes nemlig gult er mest jentete og grønt mest guttete selv om det liksom skal være kjønnsnøytralt. Var jo ikke mange ukene jeg smugkikket på kjønnsnøytrale klær så så ikke så nøye etter hele svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefine klær!!

Er enig i at det er lite klær som er kjønnsnøytrale. Jeg kjøpte endel i hvitt og beige før vi fikk vite at det ble jente. Jeg aner ikke hvordan jeg skulle gjort det hvis vi ikke visste, for jeg hadde aldri greid å la være å kjøpe heller... :klø: (Ergo, jeg må vite! Er sikker på at det hadde blitt privat UL senere på meg hvis de ikke hadde greid å se kjønn når vi var på UL. Vi visste jo ikke helt sikkert, men...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Greide du forresten å la være å kjøpe noe til deg selv??

Jepp. Skal ikke kjøpe noe før neste uke.

Eller jeg kjøpte meg nye tights da, for gravide. For de jeg har ruller ned av magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener absolutt ikke å klage, men når i all verden skal denne trøttheten gå over?? :Gjesp: Jeg bare sover.. Sambo ser meg jo omtrent aldri i våken tilstand.

Visste ikke at det gikk an å være så trøtt jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er vanlig at det går over når du går over i neste trimester :) Bare pris deg lykkelig for at du har sluppet å være kvalm! Jeg skulle gjerne hatt trøttheten sammen med kvalmen jeg, da kunne jeg sovet bort de første tre månedene. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...