Gjest Gjest_Pedro_* Skrevet 28. juli 2007 #1 Del Skrevet 28. juli 2007 Hva hadde dere valgt? Synes dere det hadde vært verdt å leve uten venner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest =tentacle= Skrevet 28. juli 2007 #2 Del Skrevet 28. juli 2007 Ville valgt levende og venneløs. Det er mange måter å få verdi inn i livet sitt på, men det er klart at det hadde vært beintøft å ikke ha nære relasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 28. juli 2007 #3 Del Skrevet 28. juli 2007 Alt kan som regel løses, så jeg ville valgt levende og venneløs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2007 #4 Del Skrevet 28. juli 2007 Jeg er både levende og venneløs, og vil heller ha det slik enn å være ufødt. At jeg er venneløs er vel delvis selvvalgt i mitt tilfelle, trives som regel best alene enn i selkap med andre, så for meg er det ikke noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eugene Onegin Skrevet 28. juli 2007 #5 Del Skrevet 28. juli 2007 Vel siden jeg ikke har det behovet med å ha mange venner å er like lykkelig i mitt eget selskap som jeg er når jeg er sammen med noen andre. Så ville det ikke vært noe problem for meg å være venneløs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2007 #6 Del Skrevet 28. juli 2007 Vel siden jeg ikke har det behovet med å ha mange venner å er like lykkelig i mitt eget selskap som jeg er når jeg er sammen med noen andre. Så ville det ikke vært noe problem for meg å være venneløs. Du har en lykkelig fremtoning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 29. juli 2007 #7 Del Skrevet 29. juli 2007 Levende og venneløs, så hadde jeg skaffet meg en hund, en katt, en hest og en gris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nimbus Skrevet 31. juli 2007 #8 Del Skrevet 31. juli 2007 jeg er allerde venneløs, og føler ikke at livet mitt har mindre verdi enn andre for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 31. juli 2007 #9 Del Skrevet 31. juli 2007 Å være venneløs må være fryktelig kjedelig og trist... Vanskelig valg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peachbud Skrevet 1. august 2007 #10 Del Skrevet 1. august 2007 Jeg hadde valgt å være venneløs. Men å leve livet uten noen nære relasjoner, hverken med foreldre eller mann/samboer tror jeg hadde funnet veldig hardt. Men tror fortsatt jeg ville valgt å leve. Det finnes andre gleder i livet enn å ha venner også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2007 #11 Del Skrevet 1. august 2007 Jeg trives best i mitt eget selskap. Ville derfor ikke hatt noen problemer med å være levende og venneløs. Det jeg savner mest av alt er mer alenetid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spring Hermit Skrevet 1. august 2007 #12 Del Skrevet 1. august 2007 Jeg er allerede venneløs, men hadde alltid valgt dette over å aldri være født. Jeg liker livet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå