Gå til innhold

Hvis dere fikk valget mellom...

Gjest Gjest_Pedro_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest =tentacle=

Ville valgt levende og venneløs. Det er mange måter å få verdi inn i livet sitt på, men det er klart at det hadde vært beintøft å ikke ha nære relasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg er både levende og venneløs, og vil heller ha det slik enn å være ufødt. At jeg er venneløs er vel delvis selvvalgt i mitt tilfelle, trives som regel best alene enn i selkap med andre, så for meg er det ikke noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eugene Onegin

Vel siden jeg ikke har det behovet med å ha mange venner å er like lykkelig i mitt eget selskap som jeg er når jeg er sammen med noen andre. Så ville det ikke vært noe problem for meg å være venneløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Vel siden jeg ikke har det behovet med å ha mange venner å er like lykkelig i mitt eget selskap som jeg er når jeg er sammen med noen andre. Så ville det ikke vært noe problem for meg å være venneløs.

Du har en lykkelig fremtoning :hallo::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Peachbud

Jeg hadde valgt å være venneløs.

Men å leve livet uten noen nære relasjoner, hverken med foreldre eller mann/samboer tror jeg hadde funnet veldig hardt.

Men tror fortsatt jeg ville valgt å leve. Det finnes andre gleder i livet enn å ha venner også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trives best i mitt eget selskap. Ville derfor ikke hatt noen problemer med å være levende og venneløs. Det jeg savner mest av alt er mer alenetid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spring Hermit

Jeg er allerede venneløs, men hadde alltid valgt dette over å aldri være født. Jeg liker livet mitt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...