Gjest Gjest_Pedro_* Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Hva hadde dere valgt? Synes dere det hadde vært verdt å leve uten venner?
Gjest =tentacle= Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Ville valgt levende og venneløs. Det er mange måter å få verdi inn i livet sitt på, men det er klart at det hadde vært beintøft å ikke ha nære relasjoner.
Gjest StockDama Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 Alt kan som regel løses, så jeg ville valgt levende og venneløs.
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2007 #4 Skrevet 28. juli 2007 Jeg er både levende og venneløs, og vil heller ha det slik enn å være ufødt. At jeg er venneløs er vel delvis selvvalgt i mitt tilfelle, trives som regel best alene enn i selkap med andre, så for meg er det ikke noe problem.
Gjest Eugene Onegin Skrevet 28. juli 2007 #5 Skrevet 28. juli 2007 Vel siden jeg ikke har det behovet med å ha mange venner å er like lykkelig i mitt eget selskap som jeg er når jeg er sammen med noen andre. Så ville det ikke vært noe problem for meg å være venneløs.
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2007 #6 Skrevet 28. juli 2007 Vel siden jeg ikke har det behovet med å ha mange venner å er like lykkelig i mitt eget selskap som jeg er når jeg er sammen med noen andre. Så ville det ikke vært noe problem for meg å være venneløs. Du har en lykkelig fremtoning
Gjest Chrizzy Skrevet 29. juli 2007 #7 Skrevet 29. juli 2007 Levende og venneløs, så hadde jeg skaffet meg en hund, en katt, en hest og en gris
Gjest nimbus Skrevet 31. juli 2007 #8 Skrevet 31. juli 2007 jeg er allerde venneløs, og føler ikke at livet mitt har mindre verdi enn andre for det
Gjest Mysticgirl Skrevet 31. juli 2007 #9 Skrevet 31. juli 2007 Å være venneløs må være fryktelig kjedelig og trist... Vanskelig valg..
Gjest Peachbud Skrevet 1. august 2007 #10 Skrevet 1. august 2007 Jeg hadde valgt å være venneløs. Men å leve livet uten noen nære relasjoner, hverken med foreldre eller mann/samboer tror jeg hadde funnet veldig hardt. Men tror fortsatt jeg ville valgt å leve. Det finnes andre gleder i livet enn å ha venner også.
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2007 #11 Skrevet 1. august 2007 Jeg trives best i mitt eget selskap. Ville derfor ikke hatt noen problemer med å være levende og venneløs. Det jeg savner mest av alt er mer alenetid.
Gjest Spring Hermit Skrevet 1. august 2007 #12 Skrevet 1. august 2007 Jeg er allerede venneløs, men hadde alltid valgt dette over å aldri være født. Jeg liker livet mitt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå