Gå til innhold

Fikk telefonkatalog forleden


Angelheart

Anbefalte innlegg

Husker dere den kampanjen som gikk for en tid tilbake? Der man skulle si i fra at man ikke ønsket å få telefonkatalog.

Det skulle spares så og så mange tonn papir på at folk ikke fikk katalogen for bare å kaste den.

Vel, både jeg og mannen min skrev oss på siden for ikke å motta katalog, men tror du ikke den dumpet ned i postkassa for noen dager siden, da?

Er det flere som har opplevd dette?

Hva var poenget med å lage den kampanjen da???

Kjente jeg ble litt irritert nå, ja.......l.. :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Poenget med kampanjen var å få folk til å åpne øynene, samt at man da har lister som viser at folk ikke automatisk vil ha telefonkatalogen lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hørt at de som har jobben med å dele ut katalogene ikke får listene over hvem som ikke vil ha.

Jeg håper dermed at årets aksjon fører til nye rutiner til neste år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tweek

Vi har også avbestil, men da vi kom ned i oppgangen en dag sto det en stabel som rakk meg til midt på lårene med telefonkatalog.

Man burde heller si ifra om man vil ha den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har vært med å levert telefonkatalogene og vi hadde lister med navn og adresser på de som ikke ønsket. Så godt vi kunne leverte vi ikke til de, men når mennesker jobber skjer det menneskelig feil, altså kan det ha blitt levert en katalog der den ikke skulle ved en feiltagelse. Jeg har ikke avisabonnement, men det hender da at jeg får en avis i postkassa forde.

Dette er første året med lister så det blir vel bedre etterhvert.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Annonse

Gjest Raptuza

Vi hadde og avbestilt men fann katalogen i posten lell. Heilt unødvendig, søker berre tlfnr på nett og sms-teneste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...