Gå til innhold

Klarer ikke å være frekk eller snakke dirty


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Min ex og et par nye elskere har vært ganske direkte og forventer at dama de er sammen med skal "ta den i munnen" og si etter dem "kuken i fita" osv., altså dirty talk.

Men jeg klarer ikke! :sjenert:

Jeg er definitivt voksen og har normalt med erfaring.

Men jeg får jeg ikke til å si ordene...

Hva gjør man da? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Men jeg får jeg ikke til å si ordene...

Hva gjør man da? :sjenert:

Da lar du være. Ikke alle liker eller ønsker dirty talk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ex og et par nye elskere har vært ganske direkte og forventer at dama de er sammen med skal "ta den i munnen" og si etter dem "kuken i fita" osv., altså dirty talk.

Men jeg klarer ikke! :sjenert:

Jeg er definitivt voksen og har normalt med erfaring.

Men jeg får jeg ikke til å si ordene...

Hva gjør man da? :sjenert:

Da innser du at dette er deg. Og så får han bare enten godta det, eller finne seg en annen. Og gjør han det, er han sannsynligvis ingenting å samle på, uansett.

Folk tenner på ulike ting. Noenganger kan det være spennende å tilfredstille deres ønsker. Andre ganger gir det en ingenting selv, hverken lyst eller ubehag, så man kan gjøre det likevel for å glede den andre. Men det som byr en i mot, byr en i mot. Og pointet er jo at man skal nyte dette begge to. Det er jo ikke sikkert at han vil etterkomme dine ønsker dersom du tenner på at han har en honningmelon i hekken under akten heller, så slapp av og nyt alt det andre dere finner på. Du skal i alle fall ikke behøve å føle deg utilstrekkelig, og unnskylde deg for det.

Jeg synes selv at dirty talk faller ganske unaturlig. Det ruller liksom ikke av tunga, og samler seg i en uformelig klump innenfor kinnene. Og jeg kan nesten bli litt forlegen om en partner er for grovkjefta. Men vi er alle forskjellig. Hvis ikke, kan du jo heller gjøre det med hvemsomhelst, som godtar deg for den du er. : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke du skal bekymre deg så fryktelig mye, er heller ikkenoe spesielt dyktig på dirty talk og slike greyer. Hvis noen klager, så er det strengt tatt ikke ditt problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Min ex og et par nye elskere har vært ganske direkte og forventer at dama de er sammen med skal "ta den i munnen" og si etter dem "kuken i fita" osv., altså dirty talk.

Sier disse mennene virkelig: "Si etter meg: k*** i f***"? Personlig synes jeg slik prat er både barnslig, vulgært og avtennende. Helt greit for for de som liker slik språkbruk, så lenge de ikke presser det på andre. Men det vil nok høres rimelig komisk ut om noen som ikke liker det eller tenner på det skal presse seg til å bruke slikt språk (som jeg mest forbinder med fjortisskriblinger på toalettvegger).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Sier disse mennene virkelig: "Si etter meg: k*** i f***"?

Ja, spesielt den nåværende har sagt det. Jeg får se om han fortsetter. Hvis dette er veldig viktig for ham vil han nok bli skuffet over meg og kanskje synes jeg er kjedelig fordi jeg ikke får meg til å si det. Kanskje det var en engangshendelse.

Det kan vel være at menn liker dirty talk selv om de er 40? Denne mannen er nemlig 40 og jeg ti år yngre. Men det faller meg ikek naturlig å si det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Ja, spesielt den nåværende har sagt det. Jeg får se om han fortsetter. Hvis dette er veldig viktig for ham vil han nok bli skuffet over meg og kanskje synes jeg er kjedelig fordi jeg ikke får meg til å si det. Kanskje det var en engangshendelse.

Det kan vel være at menn liker dirty talk selv om de er 40? Denne mannen er nemlig 40 og jeg ti år yngre. Men det faller meg ikek naturlig å si det.

Det høres jo bare naturlig ut hvis det er noen som ønsker å si det, blir ikke det samme når man blir bedt om/presset til å si det liksom. Blir jo ikke særlig spontant hvis man blir fortalt hva man skal si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann 42
Ja, spesielt den nåværende har sagt det. Jeg får se om han fortsetter. Hvis dette er veldig viktig for ham vil han nok bli skuffet over meg og kanskje synes jeg er kjedelig fordi jeg ikke får meg til å si det. Kanskje det var en engangshendelse.

Det kan vel være at menn liker dirty talk selv om de er 40? Denne mannen er nemlig 40 og jeg ti år yngre. Men det faller meg ikek naturlig å si det.

Det kan jo være at han har en slags fetish for akkurat det? At det er akkurat den lille tingen som skal til for at han tenner skikkelig. Men da tror jeg sikker at det fungerer bra for ham, selv om det ikke kjennes så naturlig for deg.

Rart med det, men så sant det ikke er VELDIG avvikende eller ubehagelig, så er en sånn påknapp kjekk å ha. Og i ditt tilfelle lett å raffinere. Du kan øve foran speilet, og det kreves ikke mye utstyr, som sykepleieruniformer eller høye lærstøvler.

Det er ikke noe galt i å si "kuk", heller. Eller "fitte".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Det er ikke noe galt i å si "kuk", heller. Eller "fitte".

Spørsmålet er om en skal si ting som er avtennende for en selv, for å tenne partneren. Det blir en avveining. En mann som bruker f-ordet hadde i hvert fall måttet endre språkbruken sin overfor meg. Sine egne kroppsdeler får han kalle hva han vil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Spørsmålet er om en skal si ting som er avtennende for en selv, for å tenne partneren. Det blir en avveining. En mann som bruker f-ordet hadde i hvert fall måttet endre språkbruken sin overfor meg. Sine egne kroppsdeler får han kalle hva han vil ;)

Ingen som sa at det var avtennende for ts dette vel - men sikkert uvant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann 42

Avtenning og avtenning. Man kan jo tilpasse seg hverandre, og eksperimentere litt, også med ting som i utgangspkt ikke kjennes 100% komfortabelt.

Jeg må poengtere at jeg ikke synes at man skal gjøre ting som er motbydelige for å tekkes en partners krav, men at man kanskje må være åpen for å teste grensene sine litt, for å glede sin partner.

Den første gangen jeg gav en jente munnsex, så var jeg litt i tvil, og hadde en liten avsmaksfølelse. Gjorde det likevel, med ganske bra resultat, og hun var slett ikke motvillig den andre gangen heller. Og jeg begynte å like det ganske godt selv, også, etter hvert.

Og nå er forventningen om den tenningen hun kommer til å få når hun setter seg på ansiktet mitt, en viktig del av min egen. Men den munnsexen vi har nå, tror jeg ikke at jeg hadde taklet da jeg var "fersk", for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...