Gå til innhold

Hengepupper, strekkmerker og cellulitter

Gjest mysty

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Hm_*
Jeg er bare 17 år men har både strekkmerker og hengepupper, og syns det er så innmari stygt og som gjør at jeg har dårlig selvtillit, går i større klær enn jeg trenger,

noen tips til bedre selvtillit??

takker for alle svar

Jeg er 16 og føler at mine har gått sin gang etter jeg sluttet med treningen. Herregud. Føler meg egentlig som et lite misfoster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...

Fortsetter under...

Den forstår jeg veldig godt igrunn. Ofte er det ikke slik at disse mammaene ikke kan bli tynne igjen, de vil ikke nok..

Det er faktisk bare å trene regelmessig, gjerne hver dag. Med styrke trening kan man forme kroppen etter eget ønske.

Jeg har tre barn, trener hver dag, og vil påstå å si at jeg har stram og pen kropp. Selvfølgelig er ikke det dette som teller. Og jeg tror vel at om mannen min hadde valgt meg for at jeg har den kroppen jeg har, så hadde ikke vårt forhold vært mye verdt.

Det hjelper på selvfølelsen å føle seg sexy og tiltrekkende.

Da er du ikke 155 høy og gikk opp 30 kg i graviditeten vil jeg tro ?

Er ikke BARE å trene seg tilbake til "16 åring" etter at en har vært gravid.

På meg er mageskinnet så "utstrekt" og oppsprukket at det eneste som kan få det inn igjen er opperasjon. Og JA jeg trener,, vær dag. Mye styrketrening i lange perioder. Så det kan faktisk være at det har ingenting å gjøre med at en ikke trener nok også. En er naiv om en tror det og setter alle under en kam.

For enkelte får såpass mye strekk på mageskinn, lår og pupper at det ikke hjelper kun med trening.

Joa,, her er det både hengepupper etter 2 runder med amming og enorme pupper som "lufta" gikk ut av. Et mageskinn som en sikkert kunne fjernet halvparten av og fremdeles ikke hatt flat mage.

Strekkmerker,,,, nja,,, er vel unødvendig å fortelle at her er det rene norgeskartet. Selulitter, åreknuter og slikt,, å joda en hel haug.

Men VI har fått to sunne og friske barn,, noe "svinn" må en nå regne med.

Aner ikke hvor mange ganger mannen min har fortalt meg at han elsker meg uansett om jeg er tynn eller tykk, med og uten hengepupp og hengemage. Er jo ikke det som betyr mest i det lange løp.

Er glad for at jeg ikke har en "dømmende" mann som kanskje har strøket på dør etter at unga kom KUN forde jeg ikke lengre har den "perfekte"(?) kropp.

Og joa han er da like sexy han uansett om han ser ut som en lyktestolpe eller fodtball. Ser mest på kjemien og så ,,, er blir jeg veldig sjarmert av pene ,varme og sexye øyer med glimt i.. he he..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min synes at det er fint jeg har strekkmerker. Nå har jeg det bare bak på lårene, og jeg liker dem ikke, men kjæresten min liker dem og bryr seg ikke noe om de. Han sier "om du ikke hadde hatt de, hadde det vært for usannsynelig, akkurat som en Barbie." Nå skal det sies at vi er fortsatt i ungdomsårene, men sent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker ALT med kroppen til min samboer. Ja hun har noen strekkmerker, puppene hennes henger sikkert litt (det er i allefall det hun sier selv) og hun har en stor og deilig rumpe (hvor det i følge henne selv finnes cellulitter.)

Hun har ikke flat mage, men hvorfor skal hun ha det? Det er jo ikke godt å ta i :)

So what! Hun er den vakreste jeg vet i hele verden. Hun har et digert arr nede på ryggen som jeg syns er vakkert. Fordi det er henne, helt unikt. Og fordi jeg var sammen med henne på sykehuset da hun ble operert.

Vi har ikke fått noen barn ennå, men vi skal prøve om et år eller to. Jeg gleder meg som en gal til å se henne med diger mage. Og hva er vel vakrere på en kropp enn strekkmerker fra å ha født et barn?

Kvinner, dere er vakre uansett! Hvis dere ikke føler dere vakre er dere sammen med feil mann!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hengepupper, strekkmerker og cellulitter – legger dere merke til det i det hele tatt gutter, og hvor mye har det å si?

Jeg elsker pupper, men funksjon er viktigere enn form. Det er deilig å høre at hun klynker og kjenne at hun vrir sg når jeg suger: Jeg elsker at puppene virker. Flate pupper, sprettpupper eller hengepupper. Nam Nam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har strekkmerker,pupper som seff ikke er silikonfaste,og cellulitter, men jøss klarer meg bra jeg... Får når jeg vil og hvor jeg vil;)

Føler man seg sexy så blir man det:)

Så kom igjen jenter stå i speilet å blunk til deg selv å si" jøss du er faen meg deilig" hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
Gjest Gjest_Hei_*

hei.. jeg vil bare si at jeg er snart 15 år... gutter sier jeg er veldig pen, og veldig sexy, har en sexy kropps figur og er søt og sånne ting, blir veldig glad for å høre de tingene.. men jeg har et ENORMT problem.. :( jeg vil ha sex med en som har spurt meg.. men jeg har hengepupper... da mener jeg, de er tynne og lange oppe, med to store baller nede... og brystvortene peker nedover.. :( hva skal jeg gjøre? er veldig fornøyd med kroppsfasongen min.. men klarer ikke å finne bh-er som lager den berømte sprekken, og puppene mine er så store at jeg får skikkelig ryggproblemer.

og jeg har sluttet på treningen fordi puppene rister og ramler ut av bh-en.

pluss at når jeg skulle trene med gutter, så havnet blikket deres alltid nedover siklende på de store puppene mine. ah =( jeg sluttet fordi d er så tungt med alt dette for meg. vet jeg kan skaffe meg en sportsbh and such, men vil ikke at noen skal drive å ta på puppene mine når jeg ikke har på meg bh.. går alltid med noe foran magen for at ingen skal se at puppene henger, for jeg kan ikke ha på meg bh, for da ser puppene ENDA større ut.. jenter sier "åh, skulle ønske meg sånne, har du tatt silikon i Tyrkia eller noe? vet du hvor jeg kan skaffe meg det?" det er bare slitsomt. jeg vil ikke at mine pupper skal være så store, driter i hvor mye guttene liker det, er jo et stort problem for ryggen og nakken min.

ville aldri ha operert mindre eller større, men vil bare at de skal bli mye mindre og rundere sånn at de passer meg i høyden min som er 1.55 og vekten min som er 40,9.... har så mange fine klær som jeg absolutt ikke vil bruke lengere..

værsåsnill, noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Henning_*
Og slik vil jeg ha deg:

Ingen pondus etter 35...for all del- ikke mist håret etterhvert og får du rynker før 40 skal de FJERNES- og det FORT!...

Har du liten kuk så ryker du første gang.

Jeg har vaskebrett, full manke, null rynker og over normalt utrustet . I tillegg er jeg 41. Du vil kanskje ha meg, men hvis du har bryster som henger, små bryster, strekkmerker eller cellulitter.....da vil ikke jeg ha deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg har vaskebrett, full manke, null rynker og over normalt utrustet . I tillegg er jeg 41. Du vil kanskje ha meg, men hvis du har bryster som henger, små bryster, strekkmerker eller cellulitter.....da vil ikke jeg ha deg.

Nei jeg vil ikke ha deg, uansett hvor fin du er. For inni hodet ditt så er du ikke moden.

Jada, skjønner at du ville ta igjen, men det var også meningen med innlegget du siterte.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Henning_*
Nei jeg vil ikke ha deg, uansett hvor fin du er. For inni hodet ditt så er du ikke moden.

Jada, skjønner at du ville ta igjen, men det var også meningen med innlegget du siterte.

t

Forsøkte ikke å ta igjen noe som helst. Spørsmålet var om menn liker hengebryster og annet.

Som mann så svarte jeg da at: nei, synes ikke det er spesielt attraktivt nei. Det er veldig typisk for kvinner som ikke er så attraktive a rakke ned på menn som liker kvinner som har ett godt utseende. Kvinnene som gjerne ikke liker dette skriver da at mannen er umoden.

For min del foretrekker jeg kvinner under 25 for sex og kvinner som er eldre for samtaler. Forskjellige mennesker har forskjellige funksjoner.

Du er helt sikkert en flott kvinne å samtale med, men jeg ville aldri drømme om å ha fysisk omgang med eldre kvinner.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

t

Forsøkte ikke å ta igjen noe som helst. Spørsmålet var om menn liker hengebryster og annet.

Som mann så svarte jeg da at: nei, synes ikke det er spesielt attraktivt nei. Det er veldig typisk for kvinner som ikke er så attraktive a rakke ned på menn som liker kvinner som har ett godt utseende. Kvinnene som gjerne ikke liker dette skriver da at mannen er umoden.

For min del foretrekker jeg kvinner under 25 for sex og kvinner som er eldre for samtaler. Forskjellige mennesker har forskjellige funksjoner.

Du er helt sikkert en flott kvinne å samtale med, men jeg ville aldri drømme om å ha fysisk omgang med eldre kvinner.

Klem

:lol:

Det er greit det, Henning - og funker sikkert kjempebra akkurat nå for tiden, nå som de under 25 vil ha en "gamling" som deg, siden du fortsatt holder deg så godt.

Men det holder vel hardt etterhvert som årene går å finne damer under 25 for sex - det kommer en dag da de synes du er ekkel, med rynker og whatnot.

Og da blir det kanskje litt stuslig for deg å være i den mottakende enden av "ikke perfekt, så ikke bra nok".

Det er helt fint å ønske seg partner med "godt utseeende" - men om den definisjonen blir så snever at den kun er forbeholdt de aller yngste damene, så vil vel hele konseptet med relasjoner, både seksuelle og romantiske, bli temmelig problematisk for deg på sikt?

Ønsker du deg ikke en partner du BÅDE kan ha sex med OG snakke med?

Jeg tror ikke folks motforestillinger skyldes at de selv er "stygge" og dermed misunnelige, altså. Det hele virker bare så trist og overfaltisk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...
Hvis dama er søt, har litt humor og vet hva hun vil ha(og viser det), så kan det bare være så som så med resten! Setter grensen ved de som er anorektiske og de som úbersmellfeite(tjukke damer er mer enn fint nok, det er de som er over der igjen jeg mener).

En ting til: Husmordott er mye MYE mer turnoff enn noen strekkmerker og div.

og en husmordott er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Annonse

Legger definitivt merke til det, ja.

Det har mye å si for en ONS og ingenting å si om det er på dama.

Du mener vel omvendt!?

Er utvalget dårlig og lysten stor nok, er de fleste unge normalvektige piker aktuelle kandidater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice
og en husmordott er?

Det spurte jeg også om for lenge siden. Svaret jeg fikk var at det er når kjønnshåret tyter ut på alle kanter og er utrimmet. Da blir det jo feil å kalle det en dott :fnise: .

Da melder et annet spørsmål seg. Er det typisk at husmødre ikke trimmer og friserer dotten sin? Og hva er definisjonen på en husmor? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser det er flere tenåringsjenter her som klager over hengepupper, cellulitter og strekkmerker. Nå får dere gi dere! Dere er sikkert kjempeflotte alle sammen! Bare litt for unge ennå og usikre på dere selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er en mann på 44 år som i alle år har foretrukket kvinner som er eldre enn meg som seksualpartnere og er godt vandt til at tyngdekraften har tatt sitt tak her og der. Sexy syns jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hengepupper, strekkmerker og cellulitter – legger dere merke til det i det hele tatt gutter, og hvor mye har det å si?

Hva man ser avhenger ikke bare av synsinntrykket der og da, men også av hva man husker, det som sitter igjen av tidligere inntrykk. Gjerne inntrykk fra langt tilbake, erindringen om henne slik hun var i sine aller beste dager.

Dette er nok forklaringen på at jeg synes mine ekser holder seg usedvanlig godt sammenliknet med andre på samme alder. Når jeg ser en jente jeg fikk oppleve i hennes beste år ser jeg henne ikke bare som hun er i dag, det jeg ser er preget av det jeg har av minner, erkjennelsen av den hun har vært tidligere.

Lykkelig er den mann som får dele livet med en kvinne, som får gleden av å være nær henne fra hun er pur ung til hun en dag er gammel og grå. Jeg tror ikke noen strekkmerker eller hengepupper betyr noe for den mann som er heldig å få følge henne gjennom livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mann_*

Denne tråden blir ganske meningsløs om man skal gå i strupen på de som svarer ærlig, men ikke politisk korrekt, blir den ikke?

Personlig har jeg i løpet av livet vært borte i unge jenter, helt nede i tenåringsalder med strekkmerker. Slanke, trente jenter uten barn. Det var ingen big deal.

Hengepupper synes jeg er kjipere, i hvert fall hvis de er store og henger mye. Da tror jeg jeg tenker på noe helt annet enn det tenåringsjentene i denne tråden anser som hengepupper.

Har vært også hatt jenter med cellutlitter, men aldri mye. Et minus, men ingen dealbreaker med litt.

Alle får vel sine skavanker etter hvert, men for min del er det et krav at man i hvert fall holder seg slank og trent. Det gjør jeg selv, og forventer det samme av en partner.

Ellers dater jeg yngre damer med god samvittighet. Registrerer med et smil at venninner på min alder (rett over 30) gjerne liker å komme med små kommentarer om det - de samme jentene som ofte datet menn på min alder da de var yngre. Dobbeltmoralen lenge leve. Jeg dater også damer på egen alder og noen ganger eldre forøvrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...