Gå til innhold

Hengepupper, strekkmerker og cellulitter

Fremhevede innlegg

Gjest mysty
Skrevet

Hengepupper, strekkmerker og cellulitter – legger dere merke til det i det hele tatt gutter, og hvor mye har det å si?

Videoannonse
Annonse
Gjest David John jr.
Skrevet
Hengepupper, strekkmerker og cellulitter – legger dere merke til det i det hele tatt gutter, og hvor mye har det å si?

:slåss: se tråden over...

svarene er: Ja ... og ja ...

Skrevet

Tråden over er jo kun angående hengepupper, og dessuten er det flest kvinner som har svart der ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tror det vil komme an på situasjon og generell kroppslig tilstand til partner, samt hvordan hun 'er' mentalt sett.

Noen ganger 'klikker' det bare ikke, sant? Oftest er det da hennes seksualitet og fremtoning som er en turn--off mer enn det rent kroppslige. Lukt, lyd, blikk, personlighet, kropp - alt dette skal klaffe om man skal ha bra sex, dvs. ha lyst selv.

Det er mange menn som tenner på fedme, så 'politisk korrekt' kropp kommer litt ned på skalaen

Gjest Mann 42
Skrevet

Jeg er litt ambivalent. Jeg syns egentlig ikke det er særlig pent med hverken hengepupper eller strekkmerker, men jeg har en tendens til å glemme det nokså kjapt. Hvis jeg kan kose meg med et par riktig store, myke, skjelvende hengepupper, så er jeg en happy puppy, og Duracell-kaninen har ingenting å stille opp. Og den skjelvingen som forplanter seg til brystene for hvert støt, er sinnsykt opphissende. Jeg blir virkelig gira av det. Strekkmerker ser jeg jo ikke uansett når hun sitter over ansiktet mitt eller rir meg og begraver det mellom puppene. Hvis det hadde vært store, FASTE pupper, hadde det sikkert vært enda mer fantastisk, men da er vi nede i lave 20-tall på alderen, og jeg takler ikke at de gikk i barnehagen under den første gulf-krigen. Jeg føler meg som en kiddie-fiddler av verste sort bare ved tanken.

Men uansett alder, størrelse, fasthet, fasong etc: De MÅ være naturlige. Man kan ikke kose med et implantat. Det blir bare så feil. Det hadde jeg garantert fått problemer med. Ikke legg silikon i puppene, vær så snill. Det ødelegger hele moroa, og dessuten er det farlig. Det gjør ikke noe om de er litt mindre enn gjennomsnittet, de er deilige likevel. Og der de riktig kommer til sin rett, er når bh-en kommer av og hendene kommer på.

• Liker 1
Gjest Agnar
Skrevet

Helt enig med mann42, å kose med silikon er turnoff. Jeg synes små pupper er sexy også, så hvorfor ødelegge dem med silikon.

En kropp uten hengepupper og strekkmerker kan være vakker, men ikke nødvendigvis sexy. Et sexy blikk kan være mer opphissende enn noe annet. Bare synet av en kvinne som nyter sex og får orgasme er f.eks. så opphissende at hengepupper, strekkmerker o.l. garantert blir glemt..

Gjest Janosz
Skrevet

Hengepupper, det spørs hvordan de ser ut. Er det et par flate sekker eller de nesten er lange nok til å knyte knute på, så..eh...nei takk. Men de fleste er da helt fine :)

Strekkmerker...er sikkert noen der ute som har for mye til at det er pent, men det er vel helst bare 12barnsmødre og disse som brukes til før-bildene på plastikklinikker. Ingen jeg har truffet på som jeg har reagert noe på iallfall.

Og cellulitter, tja, jo, jeg legger jo merke til dem. Ikke av meg selv, men etter en runde med forstørrelsesglass og sandpapirpussede fingertupper når dama har påpekt dem. Hvorfor er kvinner så usannsynlig opphengt i noe som knapt er mulig å se eller føle?

Gjest Gjest_Cronos_*
Skrevet

Nå er det jo sånn at cellulitter ikke vises veldig godt i liggende tilstand. I doggy f.eks, blir jo huden over rompa strukket ut pga vinkelen mellom overkropp og lår, og da blir de borte. Jeg har ikke vært borti noen som avtente meg pga H, S og C :ler: Pupper er også helt annerledes når man ligger. Kjemi er viktigst i forhold til tenning for meg, utseendet betyr selvsagt noe, men om man liker noen godt, ser man fine detaljer hos dem uansett :)

Skrevet

Godt å lese svarene her.

Jeg er 45 år. Er slank, men har hengepupper og strekkmerker. Jeg bryr meg ikke. Jeg nyter sex med hele meg. Jeg orker ikke å tenke på at jeg ser sånn og sånn ut. Det ville jo ødelegge hele nytelsen. Er så glad for at jeg ikke har truffet en mann som har gitt meg negativ feedback der.

Fordi jeg ikke er perfekt så har jeg ingen problemer med å takle en ikke-perfekt mann.

Som voksen så har jeg opplevd en vinterstorm før. Jeg gjør ikke narr av fortidlig utløsning, ikke hard nok, liten pikk eller ingen orgasme.

Skrevet

Jeg elsker naturlige, frodige kvinner med hengepupper, strekkmerker, cellulitter, stor rompe, store lår og mage. :klem:

Det verste jeg vet er "ideal modell kvinnen" med platina blondt hår, silikonpupper, knokkler som stikker ut overalt, botox osv. :sur:

Jeg vil gjerne si till alle jenter / kvinner som føler at de sliter med kroppen sin:

Dagens kvinnelige kroppsideal er HELT SKRUDD! :frustrert:

Modeller sulter seg, opererer seg og trener sykelig mye, og blir i tillegg retusjert med all verdens digitale hjelpemidler for å se "perfekte ut".

Jeg oppfordrer alle til å leve et sunt liv og ha en sunn livsstil, men jeg er allikevel usikker på om BMI gjelder for alle typer kroppsbygninger, selv om den sikkert gjelder for den gjennomsnittlige person.

Vit at det ALLTID finnes et menneske som ELSKER DEG for DEN DU ER! :)

• Liker 2
Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet

Jeg liker hverken hengepupper, strekkmerker eller cellulitter. Puppene bør være faste eller ha silikon. Strekkmerker vil jeg tolerere hvis det er mine barn som er årsaken. Celluliter kan jeg bare tåle hvis hun er slank og trener, men har dem likevel.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg liker hverken hengepupper, strekkmerker eller cellulitter. Puppene bør være faste eller ha silikon. Strekkmerker vil jeg tolerere hvis det er mine barn som er årsaken. Celluliter kan jeg bare tåle hvis hun er slank og trener, men har dem likevel.

Og slik vil jeg ha deg:

Ingen pondus etter 35...for all del- ikke mist håret etterhvert og får du rynker før 40 skal de FJERNES- og det FORT!...

Har du liten kuk så ryker du første gang.

• Liker 1
Gjest Gjest_Gjesten_*
Skrevet

Så utrolig mange uopplyste mennesker det finnes her. Både hengepupper, strekkmerker og cellulitter kan oppstå av hormonelle grunner uten at det nødvendigvis har vært en graviditet i bildet.

Jeg husker fra dusjen på ungdomsskolen at det var jenter med alle de nevnte "feilene".

Tynne jenter kan fint ha strekkmerker på hofter og pupper, cellulitter på rompa og hengepupper. Selv om de er 18 år.

• Liker 1
Skrevet

Alt jeg ser er kvinnen...slik hun er. I mine øyne kan hun aldri bli cellulitter eller hengepupper. Bare en sum av egenskaper som blir en feminin person. Og der er jeg en av de heldige,- jeg liker alt ved det feminine bare personligheten er god.

• Liker 1
Gjest mann46
Skrevet
Godt å lese svarene her.

Jeg er 45 år. Er slank, men har hengepupper og strekkmerker. Jeg bryr meg ikke. Jeg nyter sex med hele meg. Jeg orker ikke å tenke på at jeg ser sånn og sånn ut. Det ville jo ødelegge hele nytelsen. Er så glad for at jeg ikke har truffet en mann som har gitt meg negativ feedback der.

Fordi jeg ikke er perfekt så har jeg ingen problemer med å takle en ikke-perfekt mann.

Som voksen så har jeg opplevd en vinterstorm før. Jeg gjør ikke narr av fortidlig utløsning, ikke hard nok, liten pikk eller ingen orgasme.

Jeg vil si at du egentlig er en drømmekvinne. Utrolig avslappende å deilig holdning. Hadde flere vært som deg hadde mange sluppet mye engstelse og oppnådd mye glede istedet. Mener jeg.(som også har vært ute både en vinternatt og vinterstorm før...)

Skrevet

Jeg vet hva jeg liker og misliker ved en kvinne. Jeg vet at tjommien min liker og misliker noe helt annet ved kvinner. Og andre kamerater har atter sine preferanser. Så hurra for at alle er såpass forskjellige at vi ikke behøver å sloss om samme frøkna...

Det aller viktigste er at man er velholdt og reinslig. Og så får man ta resten etterhvert.

Cellulitter er oppskrytt. Har knapt lagt merke til om ei dame har dem eller ei. Skjæret av stearinlys gjør dem i alle fall ikke tydeligere. Strekkmerker etter fødsel er for meg en turnoff, men ellers gjør det meg ingenting. De kan faktisk virke litt fasinerende, og gir huden litt marmorpreg. Men brystene må være små. Om de er digre, eller henger, eller er smekkfulle av saltvann og silikon, går ut på det samme. Jeg tenner ikke på dem. Men hvis dama kun er et tomt skall uten personlighet, så hjelper alt det andre lite, uansett. Sant og si, så har jeg syndet mot alle disse punktene, og nytt hvert sekund av det.

Artig å se at en bruker går til "motangrep" når folk bare svarer ærlig på trådstarters spørsmål... Hvorfor skal man måtte forsvare sin egen smak? Vær deg selv, sånn at de som kanskje er interessert i deg kan finne deg.

• Liker 1
Skrevet
Godt å lese svarene her.

Med den holdningen der, aner det meg at du har mye god sex. At ikke flere har skjønt det, er et av de store mysteriene. :)

• 1 år senere...
Skrevet

Jeg er bare 17 år men har både strekkmerker og hengepupper, og syns det er så innmari stygt og som gjør at jeg har dårlig selvtillit, går i større klær enn jeg trenger,

noen tips til bedre selvtillit??

takker for alle svar

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet
Hvis dama er søt, har litt humor og vet hva hun vil ha(og viser det), så kan det bare være så som så med resten! Setter grensen ved de som er anorektiske og de som úbersmellfeite(tjukke damer er mer enn fint nok, det er de som er over der igjen jeg mener).

En ting til: Husmordott er mye MYE mer turnoff enn noen strekkmerker og div.

Gjest Eurodice
Skrevet

En ting til: Husmordott er mye MYE mer turnoff enn noen strekkmerker og div.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...