Pasha Skrevet 2. april 2008 #1781 Del Skrevet 2. april 2008 er opp og ned det med soving.. enkelte babyer sover jo hele fra tidlig av. mens andre gjør det ikke på leeenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 2. april 2008 Forfatter #1782 Del Skrevet 2. april 2008 Tipper det blir med denne ene natten foreløpig Men det er jo lov å håpe. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 2. april 2008 #1783 Del Skrevet 2. april 2008 Oi, sov hele natta? Tenk om det fortsetter sånn da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 2. april 2008 #1784 Del Skrevet 2. april 2008 Så herlig at hun sov hele natta da :-D Det må jo være utrolig deilig om det fortsetter :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 3. april 2008 Forfatter #1785 Del Skrevet 3. april 2008 Hun sov hele natten nå også Men jeg sliter voldsomt med ene brystet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 3. april 2008 #1786 Del Skrevet 3. april 2008 Bilde Nybadet og fin! Ååå! Så utrolig søt! Jeg hadde ikke fått med meg at du hadde fått barn jeg :rødme: Så masse gratulasjoner med lille Live! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 3. april 2008 #1787 Del Skrevet 3. april 2008 Hei! Datt innom dagboka di, og har lest litt i den, var veldig koselig Gratulerer så mye som nybakt mamma, datteren din er kjempesøt :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 3. april 2008 Forfatter #1788 Del Skrevet 3. april 2008 Ååå! Så utrolig søt! Jeg hadde ikke fått med meg at du hadde fått barn jeg :rødme: Så masse gratulasjoner med lille Live! Hei! Datt innom dagboka di, og har lest litt i den, var veldig koselig Gratulerer så mye som nybakt mamma, datteren din er kjempesøt :rødme: Takk til dere begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 3. april 2008 #1789 Del Skrevet 3. april 2008 min er forresten en som ikke sover hele natta fremdeles.. må ha mat et par ganger. så nyyyt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 3. april 2008 #1790 Del Skrevet 3. april 2008 Innom og sjekker hva som skjer borti veien her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 3. april 2008 Forfatter #1791 Del Skrevet 3. april 2008 min er forresten en som ikke sover hele natta fremdeles.. må ha mat et par ganger. så nyyyt det Har en følelse av at hun ikke kommer til å sove hele natten i natt, for nå sover hun fremdeles søtt i vognen her nede i stuen Innom og sjekker hva som skjer borti veien her Er ikke mye "action" her. Jeg er trøtt HELE tiden, vondt i hodet, pupper og generelt i dårlig form. Så jeg kommer meg liksom ikke ut døren. Og jeg som hadde så store planer om trilleturer På mandag skal mannen på jobb igjen. Håper formen er bedre til da. Skulle gjerne kommet meg ut litt. Kanskje du vil være med på noen korte trilleturer etter hvert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 3. april 2008 Forfatter #1792 Del Skrevet 3. april 2008 Høres sikkert teit ut, men det var liksom ikke slik jeg forestilte meg at det skulle bli.. Jeg regnet med at ammingen ville gjøre vondt i starten pga litt såre brystvorter, og at det kom til å bli lite søvn om natten. Men ikke slik det er nå. Jeg får dårlig samvittighet fordi jeg bare venter på å kunne legge henne i vognen så hun skal sove.. Jeg vil gjerne greie å kose meg mer med henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 3. april 2008 #1793 Del Skrevet 3. april 2008 Er ikke mye "action" her. Jeg er trøtt HELE tiden, vondt i hodet, pupper og generelt i dårlig form. Så jeg kommer meg liksom ikke ut døren. Og jeg som hadde så store planer om trilleturer På mandag skal mannen på jobb igjen. Håper formen er bedre til da. Skulle gjerne kommet meg ut litt. Kanskje du vil være med på noen korte trilleturer etter hvert? Det vil jeg gjerne, men nå er jeg tilbake i full jobb igjen, så da må det evt bli på onsdag formiddag, for da har jeg senvakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 4. april 2008 #1794 Del Skrevet 4. april 2008 Er vel ikke så rart det er litt slitsomt for deg. Du hadde jo et ganske tøft svangerskap, kan tenke meg det tar på med verk og lite søvn da... Dette kommer seg nok, bare du kommer litt mer inn i det. Du trenger ikke å være supermamma fra dag 1 vet du (Og dermed ble jeg enda sikrere på at å ha mannen hjemme et par uker etter fødsel er en VELDIG god ide...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 4. april 2008 #1795 Del Skrevet 4. april 2008 Høres sikkert teit ut, men det var liksom ikke slik jeg forestilte meg at det skulle bli.. Jeg regnet med at ammingen ville gjøre vondt i starten pga litt såre brystvorter, og at det kom til å bli lite søvn om natten. Men ikke slik det er nå. Jeg får dårlig samvittighet fordi jeg bare venter på å kunne legge henne i vognen så hun skal sove.. Jeg vil gjerne greie å kose meg mer med henne. Høres ikke teit ut i det hele tatt synes jeg! Dere bare trenger litt tid! Jeg er helt sikker på at det går seg til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caro Skrevet 4. april 2008 #1796 Del Skrevet 4. april 2008 Høres sikkert teit ut, men det var liksom ikke slik jeg forestilte meg at det skulle bli.. Jeg regnet med at ammingen ville gjøre vondt i starten pga litt såre brystvorter, og at det kom til å bli lite søvn om natten. Men ikke slik det er nå. Jeg får dårlig samvittighet fordi jeg bare venter på å kunne legge henne i vognen så hun skal sove.. Jeg vil gjerne greie å kose meg mer med henne. Det er ikke teit. Tror nok det er en ganske så vanlig situasjon men at ikke så mange prater om det. Jeg gruer meg litt til den første tiden med to... Jeg tror og håper at det går seg til for deg. Gi det litt tid. Jeg har blitt 60 % sykemeldt nå og kommer til å ha fredager fri. Så om du føler for å trille en tur da så må du bare si ifra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 4. april 2008 Forfatter #1797 Del Skrevet 4. april 2008 Det vil jeg gjerne, men nå er jeg tilbake i full jobb igjen, så da må det evt bli på onsdag formiddag, for da har jeg senvakt Sender deg en sms hvis vi er i form Er vel ikke så rart det er litt slitsomt for deg. Du hadde jo et ganske tøft svangerskap, kan tenke meg det tar på med verk og lite søvn da... Dette kommer seg nok, bare du kommer litt mer inn i det. Du trenger ikke å være supermamma fra dag 1 vet du (Og dermed ble jeg enda sikrere på at å ha mannen hjemme et par uker etter fødsel er en VELDIG god ide...) Åh, ja! Det kan jeg anbefale på det sterkeste. Jeg hadde aldri klart meg uten mannen hjemme. Høres ikke teit ut i det hele tatt synes jeg! Dere bare trenger litt tid! Jeg er helt sikker på at det går seg til Ja, håper jeg også.. Det er ikke teit. Tror nok det er en ganske så vanlig situasjon men at ikke så mange prater om det. Jeg gruer meg litt til den første tiden med to... Jeg tror og håper at det går seg til for deg. Gi det litt tid. Jeg har blitt 60 % sykemeldt nå og kommer til å ha fredager fri. Så om du føler for å trille en tur da så må du bare si ifra! Det kommer nok til å bli tøft med to, men dere har jo tid til å forberede dere og de rundt dere, slik at dere kan få hjelp når det stormer som verst. Regner med dere får ekstra tid på barsel også? Har nettopp sendt en laaang mail til ammehjelpen nå, håper de kan hjelpe meg på et eller annet vis. Jeg er så lei meg, fordi jeg vil så gjerne gi datteren vår det beste som er, og jeg føler at det er morsmelk. Så selv om jeg har lyst til å bare gi opp hele dritten, så vil jeg ikke det heller. Når formen blir i orden igjen, så kan vi gjøre noen avtaler, så har jeg noen til å piske meg ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 4. april 2008 #1798 Del Skrevet 4. april 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 4. april 2008 #1799 Del Skrevet 4. april 2008 Håper du kan få hjelp med amminga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 4. april 2008 #1800 Del Skrevet 4. april 2008 Huff, så trist at du sliter sånn med amminga. Tror det er mye mer vanlig enn vi aner. Har hørt om mange som sliter med "ammepresset" her til lands fordi det rett og slett gjør at man føler seg misslykekt om man ikke får det til. Bare det at det finnes noe som heter "ammehjelpen" sier jo litt om hvor utbredt ammeproblemer er. Får håpe de klarer å hjelpe deg, sånn at du og pia di får det bra. Du skal jo klare deg oppi alt dette du også, og live er nok best tjent med å ha en mor som har det bra. En stor til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå