Gjest Ulva35 Skrevet 19. mars 2008 #1721 Del Skrevet 19. mars 2008 Kjempeherlig jente Takk for at vi fikk se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 19. mars 2008 #1722 Del Skrevet 19. mars 2008 Åh....så nydelig! :rødme: Gleder meg fortsatt til fødselsrapport Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mocca~ Skrevet 19. mars 2008 #1723 Del Skrevet 19. mars 2008 Det skal dere ha, dere lager vakre barn!! :rødme: Tenk denne flotte belønningen etter all kvalmen i starten av sbangerskapet, det er vel helt glemt nå! Gleder meg til å lese fødselsrapporten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #1724 Del Skrevet 20. mars 2008 Har lagt fødselsrapporten inn under mars-april-kategorien eller hva den nå heter. Husker ikke hva tråden heter, men det er en samletråd. Så hyggelig at du synes det, ~Mocca~ Som stolte nybakte foreldre synes selvfølgelig vi at hun er verdens vakreste Ellers så er jeg ganske sliten, ammingen går litt opp og ned. Hun får ikke til å ta tak i ene puppen selv, så der må jeg bruke ammeskjold. Melkesprengen har meldt seg, og brystvortene er et kapittel for seg selv når det gjelder smerte Håper det bedrer seg etter hvert. Stakkars mannen har vært snylta forkjølet siden samme dag som fødselen, og har vært helt tett, med hoste og feber. Det har vært litt frustrasjon i Kokosheimen, må vi innrømme. Når snuppa skriker og vi ikke skjønner hva som er galt, så river det jo både i foreldrehjertene, i tillegg til at vi blir svært slitne. Vi har fått vært ute både i går og i forgårs, og når vi er ute er hun ganske rolig av seg egentlig. Har lyst til å prøve å la henne sove litt ute etter hvert, men må finne ut hvor mye hun bør ha på seg og slikt først. Og så bør det vel helst ikke blåse ute, så vi avventer litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 20. mars 2008 #1725 Del Skrevet 20. mars 2008 Er nok ikke så enkelt til å begynne med - man må jo bli kjent Men med tiden så går det seg til Håper mannen snart blir frisk så blir nok alt så mye bedre! Nyt tiden med besøk fra dine foreldre - la dem gjøre det som trengs - du er nybaktmamma og bruk energien din på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #1726 Del Skrevet 21. mars 2008 Mannen er så og si blitt frisk nå. Det er godt. Har fått sovet litt ekstra i dag etter at første amming var utført. Må skryte over den flotte pappaen som er så flink med snuppa. Jeg ammer, han tar seg av raping og bytter bleie. De koser seg masse sammen. Mannen løper og henter ting og tang til meg, og er verdens beste! Ammingen går noe bedre nå, men det er vanskeligere på ene puppen enn den andre. Bruker ammeskjold hele tiden nå, orker ikke prøve uten. Blør fra ene brystvorten. Au. Melkespreng, og lekkasjer i fleng. Hehe. Men hun er verdens søteste og lukter så godt. Det veier opp for alle vondtene, som jeg håper forsvinner før pappaen må tilbake på jobb.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 22. mars 2008 #1727 Del Skrevet 22. mars 2008 Snille mannen din! :love: Tipper ammingen går seg til når dere er blitt vant til det begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 23. mars 2008 #1728 Del Skrevet 23. mars 2008 Oi oi oi oi! Gratulerer så masse med lille Live, hun var jo nyydelig. For en skjønn skapning.. Har ikke fått vært innom før pga ferien, men så kos å komme hjem til at lille pia di er født. :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 23. mars 2008 #1729 Del Skrevet 23. mars 2008 Der var dere hjemme ja, og for ei skjønn lita tulle :rødme: Er nok tøft i begynnelsen ja. Godt dere har fått litt tid sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #1730 Del Skrevet 24. mars 2008 Oi oi oi oi! Gratulerer så masse med lille Live, hun var jo nyydelig. For en skjønn skapning.. Har ikke fått vært innom før pga ferien, men så kos å komme hjem til at lille pia di er født. :hoppe: Takk Håper du har hatt en flott ferie! Der var dere hjemme ja, og for ei skjønn lita tulle :rødme: Er nok tøft i begynnelsen ja. Godt dere har fått litt tid sammen. Hyggelig at hun synes at hun er skjønn Vi synes selvfølgelig at hun er verdens nydeligste Er litt tøffere med barselstiden enn jeg hadde trodd på forhånd, men det er samtidig veldig kos! Gled dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 24. mars 2008 #1731 Del Skrevet 24. mars 2008 Er vel ganske normalt å synes sin egen er verdens skjønneste... Gleder oss veldig ja. Men rart å tenke på... Virker veldig fjernt akkurat nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #1732 Del Skrevet 25. mars 2008 Skjønner at det virker fjernt. Det gjorde det for meg til og med etter at hun var født. Det tar liksom tid før det går opp for en at man faktisk er blitt mamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 25. mars 2008 #1733 Del Skrevet 25. mars 2008 Ikke sant... En ganske stor omveltning i livet det der. Men man venner seg nok til det :-D Gleder meg. Kose deg med Live Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #1734 Del Skrevet 25. mars 2008 Da har vi hatt besøk av den hyggelige helsesøsteren Hun mente at Live måtte ha vokst siden sist hun så henne. Fikk en del info om diverse. Det holdes blant annet parkurs for foreldrene ved ca 6mnds alder. Det høres kjempebra ut. Ikke det at vi har problemer med forholdet vårt, men jeg synes det er positivt med slike forebyggende tiltak. I tillegg så skal Live og jeg være med i barselsgruppe etter hvert. Det gleder vi oss til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 25. mars 2008 #1735 Del Skrevet 25. mars 2008 Heldiggris som får være med på barselgruppe! Det arrangeres ikke slikt her hos oss, og jeg ble SÅ skuffet da jeg hørte det. For jeg kjenner så få rundt her som har barn. Men men, ikke noe å gjøre noe med.. Koselig å høre at alt står bra til hos dere, selv om det ble tøffere enn dere hadde forestilt dere. Jeg tror ofte det blir sånn, men bare tenk på at det går seg til snart. Den første tiden er visst den tyngste. Vi har mye fint å se frem til i årene fremover! *gleder meg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 25. mars 2008 #1736 Del Skrevet 25. mars 2008 Blir spennende med barselgruppe da. Håper du finner noen du trives sammen med :-D Kurs hørtes ikke dumt ut. Selv om forholdet er bra tror jeg sånt kan lønne seg. Kan nok være lett å glemme hverandre litt når man er nybakte foreldre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 25. mars 2008 #1737 Del Skrevet 25. mars 2008 Nydelig. Og så masse hår da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #1738 Del Skrevet 26. mars 2008 Heldiggris som får være med på barselgruppe! Det arrangeres ikke slikt her hos oss, og jeg ble SÅ skuffet da jeg hørte det. For jeg kjenner så få rundt her som har barn. Men men, ikke noe å gjøre noe med.. Koselig å høre at alt står bra til hos dere, selv om det ble tøffere enn dere hadde forestilt dere. Jeg tror ofte det blir sånn, men bare tenk på at det går seg til snart. Den første tiden er visst den tyngste. Vi har mye fint å se frem til i årene fremover! *gleder meg* Det begynner å gå seg litt mer til nå. I natt sov hun fra kl rundt 23-24 til kl 05 før hun skulle ha mat igjen. Mulig det har noe med at hun fikk nesten 100ml mme i tillegg til morsmelk før hun sovnet. Hun er heldigvis ikke så tett i nesen lenger, så da er det nok lettere å puste for henne. Ammingen begynner å gå seg noelunde til også nå, selv om det er mye lettere å amme på ene brystet enn det andre. Blir spennende med barselgruppe da. Håper du finner noen du trives sammen med :-D Kurs hørtes ikke dumt ut. Selv om forholdet er bra tror jeg sånt kan lønne seg. Kan nok være lett å glemme hverandre litt når man er nybakte foreldre... Jepp, det er nok veldig lett for Nydelig. Og så masse hår da! Takk for det Ja, mannen var veldig spent på dette før hun kom, om hun hadde masse hår. Og det hadde hun jo Fine tulla vår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 26. mars 2008 #1739 Del Skrevet 26. mars 2008 Så bra at amminga går bedre og at hun er mindre tett. Kose dere :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #1740 Del Skrevet 26. mars 2008 Ja, det er kjempegodt. Det var virkelig rett for jeg gav opp hele dritten.. Så dere gravide: Stålsett dere! Det er ikke noe dans på roser, men hvis man ikke gir opp så vil det nok bli bedre etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå