Gå til innhold

Vårt lille mirakel - Live, født 15.03.08

Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Nei, man gjør jo ikke det når man har handlet allerede...

Et tips det der :ler: Vet de har nevnt det og svigermor sa tidlig at hun hadde tenkt å betale for vogn. Men det var allerede før spontanaborten. Etter det har det vært stille, har derfor ikke lyst til å mase ;) Blir litt feil på en måte...

Men hun bor jo mye nærmere Sandvika enn oss, så kunne jo hørt om hun ville være med :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svigermor er i hvert fall helt i hundre i slike butikker, og hun setter pris på å bli invitert med på shopping nå og da. Hun synes slikt er moro.

Det var egentlig hun som gjorde at vi kjøpte vogn og bilsete "altfor tidlig" + en del andre ting. "Du skal ikke ha stelleveske da??!" og hev oppi klær og lammeskinn i sin egen kurv. Så har hun kommet med flere poser med håndklær, kluter, laken, bleier og diverse som hun bare MÅTTE kjøpe pga det var på tilbud osv. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke dumt å be dem med nei... Tror nok min svigermor hadde satt veldig pris på det, hun er jo så engasjert allerede...

Min egen mor er det nok verre med. Hun studerer ved siden av jobb, så skal nok litt til for å rive henne løs fra studiene. Og selv om pappa er veldig opptatt av dette så er vel ikke shopping det han har mest lyst til tror jeg :ler:

Men vet at de alle virker som er innstilt på å handle noe. Men har ikke fått noen konkrete tilbud siden svigermor nevnte vogna... Men aner ikke om det er noen grense på hvor mye den kan koste. Aner ikke hvor mye mine foreldre har tenkt til å evt spytte inn... :klø:

Og så lenge de ikke sier noe så har ikke jeg lyst til å spørre. Synes det blir for dumt... Mannen virket som han syntes vi skulle vente med å handle til de sa noe, men da kan vi jo vente til ungen er ute...

Får heller kikke litt tror jeg. Blir det handling så blir det handling... Så får de heller betale oss tilbake hvis de på død og liv skal spandere...

De betalte jo store deler av bryllupet i fjor, så synes ikke akkurat at vi kan be om noe... :sjenert:

Ha en fin søndag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte den vognen vi hadde lyst på, og så fikk vi igjen en sum av pengene fra moren min :) Veldig kjekt. Kjøpte bilsete også, og så sa svigers etterpå at de ville spandere det. Så da fikk vi penger igjen der også. Så alt i alt så har vi faktisk ikke betalt så mye selv. Bare småting (som fort blir dyrt når det er mange "småting"). Det er kjempekjekt å kunne arve fra andre. Har arvet vugge og sprinkelseng, og så har vi kjøpt stellebord brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant :-D Spørs om det ikke er like lett å gjøre det på den måten...

Vi får se hva vi finner, burde jo ta en kikketur snart tenkte jeg... ER jo bare 4 mnd igjen på fredag... :sjenert:

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tiden går sannelig fort! :) Synes du akkurat fortalte at du var gravid på nytt, jeg.

Ha en fin dag du også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke sant...

At andre synes det har gått fort er jo ikke rart. De fikk stort sett ikke vite det før 12 uker var passert likevel. Men dere har jo fulgt meg hele veien...

Men virker veldig lenge til juni da... :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant...

At andre synes det har gått fort er jo ikke rart. De fikk stort sett ikke vite det før 12 uker var passert likevel. Men dere har jo fulgt meg hele veien...

Men virker veldig lenge til juni da... :sjenert:

:klem:

Ja, det skjønner jeg godt. Men du får prøve å tenke på at først kan du glede deg til påsken, så våren, og så juni ;) Da går kanskje tiden fortere. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk pakke i posten i dag. Onkelen min har strikket teppe til lille spire. Mamma har satt bånd på og sendt i posten.

post-11761-1201531672_thumb.jpg

post-11761-1201531678_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en fullstappet stelleveske/fødebag. Inneholder:

1 ammebh

Chicco ammeinnlegg

Purelan (ammesalve mot såre brystvorter)

2 nyfødtbleier

3 bodyer

3 par sokker

1 ull-lue

1 hentesett i strikk med jakke, lue og sokker/sko

1 sparkebukse

1 strømpebukse

2 tannbørster

Tannkrem

Kjøredress

post-11761-1201531986_thumb.jpg

post-11761-1201531991_thumb.jpg

Endret av Kykkelikokos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Å, det teppet var fint! Så koselig at onkelen din har strikket det :) Da vet jeg om noen menn utenom morfar som strikker også ;)

Så koselig med pakket bag :) Jammen ikke så lenge igjen nå altså!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, det teppet var fint! Så koselig at onkelen din har strikket det :) Da vet jeg om noen menn utenom morfar som strikker også ;)

Så koselig med pakket bag :) Jammen ikke så lenge igjen nå altså!!

Ja, han er en racer på å strikke, så moren min mente han kanskje kunne strikke dåpskjolen til oss. Men siden jeg er så treig (som du sikkert har skjønt.. ;)) så har jeg ikke sendt dem noe oppskrift, så da blir det nok svigermors dåpskjole som blir brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
Ja, han er en racer på å strikke, så moren min mente han kanskje kunne strikke dåpskjolen til oss. Men siden jeg er så treig (som du sikkert har skjønt.. ;)) så har jeg ikke sendt dem noe oppskrift, så da blir det nok svigermors dåpskjole som blir brukt.

Men svigermors dåpskjole blir nok kjempeflott :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint teppe da! :hjerte:

Gøy å se mage-utviklinga di også. Tydelig at det vokser og gror der inne :)

Du har litt lik mage som meg, litt sånn høyt oppe liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt å se utviklingen fra begynnelsen til nå. Fin mage har du. :)

Så utrolig koselig teppe onkelen din har strikket, skikkelig stilig med mannfolk som strikker altså. Var veldig søtt med båndet på. Koselig at hele familien engasjerer seg sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skjønner jeg godt. Men du får prøve å tenke på at først kan du glede deg til påsken, så våren, og så juni ;) Da går kanskje tiden fortere. :klem:

Ja, er nedtelling nå. Enkleste måten å gjøre det på...

er glad jeg fungerer på jobb, men merker jeg er litt lei for tida. Skal bli godt med en lang permisjon...

Men denne uka og 6 til så er det påske. Bare 7 uker fra påske til permisjons start. Går nok fort :-D

Fikk pakke i posten i dag. Onkelen min har strikket teppe til lille spire. Mamma har satt bånd på og sendt i posten.

Så utrolig fint teppe.

Så flink han er :-D

De siste scrappekortene jeg har laget:

Blitt kjempeflink du. Stilig å se hvor flott det kan bli :-D

Magens utvikling fra uke 11 til uke 32

Her har det virkelig skjedd ting. Ingen tvil om at det går mot slutten.

Har dere bestemt navn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...