Gå til innhold

Vårt lille mirakel - Live, født 15.03.08

Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Bare å ikke sjekke konto :ler:

Synes forresten kortet var kjempe fint :)

God helgg til deg og din kjære :)

Helg? Har dere tatt helg allerede dere altså? :ler:

God helg til dere også i såfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk :D Tenker å avansere litt etter hvert som jeg får mer utstyr. Kjøpte kun basic ting i dag, så skal jeg se om jeg får sneket meg til litt flere ting fra nettet etter hvert ;)

Ja, greit å prøve litt forsiktig først og se om en får dreisen på det og synes det er gøy.

Ingen vits å bruke tusenvis av penger hvis en ikke bruker det....

Innbiller meg at jeg har hørt at det er en veldig fin butikk med stempel utstyr på Strømmen. Men har ikke vært der selv da...

Har visst en del annet enn Panduro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tenker kanskje på bikuben? Det virker som de har MASSE stilige ting der, må holde meg i skinnet :fnise:

Har lyst på en sånn cuttlebug som kan lage embossing på kartong..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig. Husker ikke navnet, men ble anbefalt å dra dit av noen erfarne damer... Jo sjekket på nette nå. Stemmer nok at det er der ja... Var ikke på storsenteret, men like i nærheten :-V

Men har ikke laget så mye. Er så mye annet som skjer...

Embossing er kjempestilig.

Endret av jente 79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått anbefalt den butikken jeg også. Tror jeg skal prøve å holde meg til nettshopping fra nå av, for hvis man er i butikken er det så lett å bli fristet "åh, den var fin, og den var fin, oj, den var smart!" og så har man ikke oversikt over hva ting koster samlet, og plutselig har man dratt visaen og betalt masse masse penger :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helg? Har dere tatt helg allerede dere altså? :ler:

God helg til dere også i såfall!

åja her er det helg. Har praksis, og studiedag så å si hver fredag :)

*litt surren i hodet etter jobb, derfor skrivefeil :ler: *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant. Kan fort bli skummelt det der... Et stempel er jo ikke så dyrt, men ti derimot :sjenert:

Jepp.. og så "trenger" jeg liksom så mye.

åja her er det helg. Har praksis, og studiedag så å si hver fredag :)

*litt surren i hodet etter jobb, derfor skrivefeil :ler: *

Ooh, heldiggris som har "langhelg" hver uke nesten da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott kort :hjerte:

Det gjør godt med en real shopperunde innimellom. Selv om man kanskje ikke skal sjekke kontoen på en stund :ler:

Har sjekket kontoen nå. Det var ikke så altfor ille, selv om det var gjort et realt røsk der.. :ler: Huff, jaja. Jeg som nettopp hadde fått lønning og alt. Lenge til neste lønning.

Flink du er til å lage kort da :)

God helg!

Takk :) God helg til deg også!

God helg, Kykkelikokos :klem:

God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Bare innom å kikker litt ;)

Skjønner at dere har flyttet, så spennende!

Skikkelig shopperunde du har vært på... det må til enkelte ganger, selv om det koster.

Såå fint kort du har laget, flink er du!

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, vi flyttet i starten av desember. Litt rart å bo på et sted hvor man ikke kjenner noen, men ellers virker det som et veldig OK sted med greie naboer!

God helg til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir nok ikke flere barn her i gården, nei :ler:

Og så synes jeg heller ikke at jobbsituasjonen er noe grei for tiden, jeg føler at jeg blir forbigått. Det er bare sprøyt at man ikke "taper" på å bli gravid som kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, håper ikke det blir så ille. Men klart man har da andre muligheter også...

Snakket akkurat med noen kolleger om å ha et skikkelig tøft svangerskap... Skjønner at det er aktuelt å adoptere hvis en ønsker seg flere da...

Venninnen min og mannen har to. De vet ikke om de vil ha en til, men hvis de skal det vil hun adoptere. Hun har ikke lyst til å gå gravid en gang til...

Kjedelig at du blir forbigått på jobb. Skjønner godt at det er frustrerende... Tror nok mange har lett for å velge folk som er der når noen skal forfremmes ja... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er adoptert selv, så jeg hadde ikke hatt noen motforestillinger mot å adoptere hvis vi ønsket oss flere barn :) Men det er ikke bare-bare å bli adoptivforeldre heller. Mye papirmøller og venting. Jeg tror uansett at det holder for oss med en pus og en baby. Jeg ønsker ikke å gå gjennom søskensjalusidrama, i tillegg til at jeg er redd for å forskjellsbehandle barna. Vi får heller prøve å passe på at ungen vår ikke blir en liten bortskjemt snørrunge :ler: Det er jo en viss fare for det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver på med kortene mine.. Legger ut noen bilder av de jeg har laget + bilder av stemplene (skal vise de til noen).

post-11761-1201107816_thumb.jpg

post-11761-1201107821_thumb.jpg

post-11761-1201107830_thumb.jpg

post-11761-1201107839_thumb.jpg

post-11761-1201107853_thumb.jpg

post-11761-1201107861_thumb.jpg

post-11761-1201107874_thumb.jpg

post-11761-1201107880_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...