Kykkelikokos Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #1341 Del Skrevet 17. januar 2008 Bare å ikke sjekke konto Synes forresten kortet var kjempe fint God helgg til deg og din kjære Helg? Har dere tatt helg allerede dere altså? God helg til dere også i såfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 17. januar 2008 #1342 Del Skrevet 17. januar 2008 Takk :D Tenker å avansere litt etter hvert som jeg får mer utstyr. Kjøpte kun basic ting i dag, så skal jeg se om jeg får sneket meg til litt flere ting fra nettet etter hvert Ja, greit å prøve litt forsiktig først og se om en får dreisen på det og synes det er gøy. Ingen vits å bruke tusenvis av penger hvis en ikke bruker det.... Innbiller meg at jeg har hørt at det er en veldig fin butikk med stempel utstyr på Strømmen. Men har ikke vært der selv da... Har visst en del annet enn Panduro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #1343 Del Skrevet 17. januar 2008 Du tenker kanskje på bikuben? Det virker som de har MASSE stilige ting der, må holde meg i skinnet Har lyst på en sånn cuttlebug som kan lage embossing på kartong.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 17. januar 2008 #1344 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Mulig. Husker ikke navnet, men ble anbefalt å dra dit av noen erfarne damer... Jo sjekket på nette nå. Stemmer nok at det er der ja... Var ikke på storsenteret, men like i nærheten :-V Men har ikke laget så mye. Er så mye annet som skjer... Embossing er kjempestilig. Endret 17. januar 2008 av jente 79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #1345 Del Skrevet 17. januar 2008 Har fått anbefalt den butikken jeg også. Tror jeg skal prøve å holde meg til nettshopping fra nå av, for hvis man er i butikken er det så lett å bli fristet "åh, den var fin, og den var fin, oj, den var smart!" og så har man ikke oversikt over hva ting koster samlet, og plutselig har man dratt visaen og betalt masse masse penger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 17. januar 2008 #1346 Del Skrevet 17. januar 2008 Ikke sant. Kan fort bli skummelt det der... Et stempel er jo ikke så dyrt, men ti derimot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 17. januar 2008 #1347 Del Skrevet 17. januar 2008 Helg? Har dere tatt helg allerede dere altså? God helg til dere også i såfall! åja her er det helg. Har praksis, og studiedag så å si hver fredag *litt surren i hodet etter jobb, derfor skrivefeil * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #1348 Del Skrevet 17. januar 2008 Ikke sant. Kan fort bli skummelt det der... Et stempel er jo ikke så dyrt, men ti derimot Jepp.. og så "trenger" jeg liksom så mye. åja her er det helg. Har praksis, og studiedag så å si hver fredag *litt surren i hodet etter jobb, derfor skrivefeil * Ooh, heldiggris som har "langhelg" hver uke nesten da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 17. januar 2008 #1349 Del Skrevet 17. januar 2008 Så flott kort Det gjør godt med en real shopperunde innimellom. Selv om man kanskje ikke skal sjekke kontoen på en stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 18. januar 2008 #1350 Del Skrevet 18. januar 2008 Flink du er til å lage kort da God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 18. januar 2008 #1351 Del Skrevet 18. januar 2008 God helg, Kykkelikokos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #1352 Del Skrevet 18. januar 2008 Så flott kort Det gjør godt med en real shopperunde innimellom. Selv om man kanskje ikke skal sjekke kontoen på en stund Har sjekket kontoen nå. Det var ikke så altfor ille, selv om det var gjort et realt røsk der.. Huff, jaja. Jeg som nettopp hadde fått lønning og alt. Lenge til neste lønning. Flink du er til å lage kort da God helg! Takk God helg til deg også! God helg, Kykkelikokos God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 18. januar 2008 #1353 Del Skrevet 18. januar 2008 Bare innom å kikker litt Skjønner at dere har flyttet, så spennende! Skikkelig shopperunde du har vært på... det må til enkelte ganger, selv om det koster. Såå fint kort du har laget, flink er du! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #1354 Del Skrevet 18. januar 2008 Ja, vi flyttet i starten av desember. Litt rart å bo på et sted hvor man ikke kjenner noen, men ellers virker det som et veldig OK sted med greie naboer! God helg til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #1355 Del Skrevet 23. januar 2008 Tja, tjo.. Det går greit nok. Lei av å gå gravid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 23. januar 2008 #1356 Del Skrevet 23. januar 2008 Det skjønner jeg godt. Du har skikkelig fått kjørt deg under graviditeten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #1357 Del Skrevet 23. januar 2008 Blir nok ikke flere barn her i gården, nei Og så synes jeg heller ikke at jobbsituasjonen er noe grei for tiden, jeg føler at jeg blir forbigått. Det er bare sprøyt at man ikke "taper" på å bli gravid som kvinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 23. januar 2008 #1358 Del Skrevet 23. januar 2008 Uff da, håper ikke det blir så ille. Men klart man har da andre muligheter også... Snakket akkurat med noen kolleger om å ha et skikkelig tøft svangerskap... Skjønner at det er aktuelt å adoptere hvis en ønsker seg flere da... Venninnen min og mannen har to. De vet ikke om de vil ha en til, men hvis de skal det vil hun adoptere. Hun har ikke lyst til å gå gravid en gang til... Kjedelig at du blir forbigått på jobb. Skjønner godt at det er frustrerende... Tror nok mange har lett for å velge folk som er der når noen skal forfremmes ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #1359 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg er adoptert selv, så jeg hadde ikke hatt noen motforestillinger mot å adoptere hvis vi ønsket oss flere barn Men det er ikke bare-bare å bli adoptivforeldre heller. Mye papirmøller og venting. Jeg tror uansett at det holder for oss med en pus og en baby. Jeg ønsker ikke å gå gjennom søskensjalusidrama, i tillegg til at jeg er redd for å forskjellsbehandle barna. Vi får heller prøve å passe på at ungen vår ikke blir en liten bortskjemt snørrunge Det er jo en viss fare for det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #1360 Del Skrevet 23. januar 2008 Driver på med kortene mine.. Legger ut noen bilder av de jeg har laget + bilder av stemplene (skal vise de til noen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå