Gå til innhold

Vårt lille mirakel - Live, født 15.03.08

Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mannen ble kjempeoverrasket da jeg kom gående inn i dag da :ler:

Vi var og spiste deilig mat på en italiensk restaurant, og det var i grunn nok for meg. Ble utslitt bare av å reise inn til Oslo. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God lørdag til deg også, Beasnuppa! I dag skal jeg se om jeg ikke orker å drasse med meg mannen på Ikea for å få kjøpt/bestilt den etterlengtede sengen vår. Vi ligger fremdeles på madrasser. Fant ut at frakten er mye billigere fra Furuset enn fra Sandvika..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som dere hadde en koelig kveld. Godt å nyte noen sånne dager av og til :-D

Være litt kjærester også :rødme:

Greit med seng :jepp: Men IKEA på en lørdag kan jo være så som så da... Her sover mannen enda, så jeg har begynt litt med å vaske klær... Tror det blir en rolig dag... Skikkelig :snø: vær :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som dere hadde en koelig kveld. Godt å nyte noen sånne dager av og til :-D

Være litt kjærester også :rødme:

Greit med seng :jepp: Men IKEA på en lørdag kan jo være så som så da... Her sover mannen enda, så jeg har begynt litt med å vaske klær... Tror det blir en rolig dag... Skikkelig :snø: vær :(

Mhm. Og så er mannen min kjempegoood. Jeg er heldig som har en så flott mann!

Vi var på IKEA på Furuset, og det var nok folk synes jeg da. Det er liksom litt trangere der enn i Sandvika. Fikk bestilt seng, to nattbord, to skap og dekkside og sokkellist til kjøkkenet. Inkludert levering kom det på en svimlende sum av rett over 9200kr :sjenert: Litt mer enn planlagt. Selvfølgelig fant vi ikke gavekortet vi fikk til jul heller. Men vi har ikke betalt noe enda da. Skal betale når varene leveres i uke 21. Må bare huske å sette inn kontantene vi fikk til jul. Rare IKEA tar visstnok ikke i mot kontant betaling ved levering..

Etterpå så var vi og handlet mat, og har spist deilig biffmiddag med fløtegratinerte poteter, fløtesaus med sopp, paprika og løk, og smørvarmet mais. Mmmm.

:fnise:

Deilig å kunne være kjærester å kose seg :)

Ja, det er kjempekos å kunne nyte det å være kjærester selv om vi faktisk er gift :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig å være fornøyd med mannen sin. Jeg også er kjempeglad i min, og hender jeg stusser litt over at det går an å ha det så fint sammen med en annen :rødme:

Ingenting er bedre enn å være hodestups forelska i sin egen mann :rødme:

Fint dere fant det dere trang, og godt dere ikke skulle betale noe enda da :jepp: Blir fort penger på IKEA besøk :jepp: Men får jo gjerne litt for det også da...

Må vel innover snart vi også. Vil ha nye knotter og benkeplater på kjøkkenet, aller helst bytte ut et par av skapene også... Mannen vil egentlig ta hele kjøkkenet. Men jeg prøver å holde han litt i skinnet. Vi har mye annet som også kunne vært gjort, kjøkkenet er ikke så gammelt. Kan heller vente noen år... Har litt annet å bruke penger til også for tida...

Tror vi kan få det ganske fint med litt enkle og en del billigere grep...

Jeg liker også IKEA på Slependen best, er jo også nærmest her. Har bare vært på Furuset et par ganger, så finnes jo ikke kjent...

Høres ut som dere hadde en fin dag da :-D

Ha en fin søndag også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte forresten om å fortelle hva jeg fant utenfor badet i går. En stk våt lekemus, en dam og en rufsete katt. Lana hadde tydeligvis ikke skjønt at toalett-lokket måtte være nede før hun hopper opp på toalettet. Vi pleier å legge ned lokket men hadde visst glemt det. Så ikke ut som hun brydde seg noe nevneverdig da. Hehe. Latet bare som om ingenting var skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ballerina
Glemte forresten om å fortelle hva jeg fant utenfor badet i går. En stk våt lekemus, en dam og en rufsete katt. Lana hadde tydeligvis ikke skjønt at toalett-lokket måtte være nede før hun hopper opp på toalettet. Vi pleier å legge ned lokket men hadde visst glemt det. Så ikke ut som hun brydde seg noe nevneverdig da. Hehe. Latet bare som om ingenting var skjedd.

Søøøte pusen!! Etter at vi fikk vår Lana i juni så har vi måttet lukke toalett-lokket hele tiden hvis ikke får vi en stk. våt katt! :ler: Men vår Lana drikker av springen når vi pusser tennene også da! Raaaar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjør pusen her også. Pleier å sette på litt rennende vann, så er hun og forsyner seg. Ellers så synes hun det er OK å drikke fra dusjen etter at vi har dusjet.

Puser er rare og morsomme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så søt hun er :rødme:

Savner litt husdyr når det blir snakk om sånt merker jeg... :sjenert:

Var ute og gikk tur i sta. Møtte en hund, merket at jeg automatsik kikket meg rundt og skulle til å trekke inn båndet... Men det var jo ingen hun med lenger... Rart med disse vanene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt hun er :rødme:

Savner litt husdyr når det blir snakk om sånt merker jeg... :sjenert:

Var ute og gikk tur i sta. Møtte en hund, merket at jeg automatsik kikket meg rundt og skulle til å trekke inn båndet... Men det var jo ingen hun med lenger... Rart med disse vanene...

Det er veldig koselig å ha dyr. Ekstra trist når de en gang går bort. Regner med at Lana kan bli med oss i mange år fremover. Håper hun og lille bebis blir gode venner etter hvert.

Ååååh, for en skjønn liten pus :hjerte:

Ønsker meg pus jeg og, men så er mannen allergisk så det blir nok ikke :sur:

Er det ikke noe sånn medisin de kan ta mot slikt? Men jeg skjønner jo at han helst vil unngå å ha katt i hus hvis han er allergisk. Katter er jo også ekstra var mot slike ting, og er ofte ekstremt kosete med allergiske mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...