Gå til innhold

Vårt lille mirakel - Live, født 15.03.08

Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Magen varierer litt i strørrelse etter når på døgnet det er, og sikkert hvordan babyen ligger også :)

Merket det kan være stor forskjell her også...

Fikk kjempetriste nyheter i sted..

:trist:

Uff da, håper det ordner seg. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Det går greit med meg. Vi har vært en tur i Hønefoss i dag på kontraktsmøte. I morgen er vi endelig kvitt leiligheten. Det skal bli godt. Var en gammel mann med en syk kone som kjøpte den (usett faktisk) på forkjøpsrett. De som opprinnelig la inn bud fikk ikke leiilgheten. Men det er nå greit nok for oss, så lenge vi får pengene så er vi fornøyd.

Kjøpte meg to amme-bh på Lindex i dag. Prøvde å spørre om litt hjelp av hun som jobbet i butikken, men det var en ung og "super-misforstått-jeg-er-trassig-fjortis", så det var ikke mye hjelp å få. "Nei, det har jeg ikke peiling på". Skjønner ikke at de ansetter slike..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det går bra med deg, og deilig å bli kvitt leiligheten...

Ikke alltid like moro å be om hjelp i kles butikker nei... Men de kan jo i det minte prøve å være høflige da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det går bra med deg, og deilig å bli kvitt leiligheten...

Ikke alltid like moro å be om hjelp i kles butikker nei... Men de kan jo i det minte prøve å være høflige da...

Ja, jeg forventer ikke at de skal vite alt, men hun kunne jo svart på en anne måte eller spurt en kollega om hjelp..

Fine magen! :)

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hei på dere, jenter. Solen skinner og det er blå himmel ute! Jeg har riktignok sovet bort halve dagen, men nå har jeg faktisk planer om å komme meg ut. Tenkte jeg skulle overraske mannen på jobb, og invitere han med ut på en bedre middag i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det ikke bare er meg som sover bort dagen... ;)

Våknet av at sambo kom hjem jeg og trodde klokka var 4/5, men heldigvis var den bare 12.

Hørtes hyggelig ut med middag ute. Feire noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...