Catus Skrevet 21. desember 2007 #1201 Del Skrevet 21. desember 2007 Så skjønn pus! :rødme: Hun ligner litt på den ene jentepusen vår. Vi har to søstre. Det er bare herlig med to viltre katter i huset. Mye kos og mye glede! (Og litt irritasjon, men det snakker vi ikke så mye om. Det er ikke så viktig). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 21. desember 2007 #1202 Del Skrevet 21. desember 2007 Gratulerer med pus, var søt. Ønsker deg ei riktig god jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #1203 Del Skrevet 21. desember 2007 Vil ønske deg og familien en riktig god jul og et godt nyttår! Mange klemmer fra meg Takk i like måte! Så skjønn pus! :rødme: Hun ligner litt på den ene jentepusen vår. Vi har to søstre. Det er bare herlig med to viltre katter i huset. Mye kos og mye glede! (Og litt irritasjon, men det snakker vi ikke så mye om. Det er ikke så viktig). Hehe. Ja, det er nok både gleder og sorger Er kjempespent på hvordan det blir når vi setter inn juletreet med pynt. Gratulerer med pus, var søt. Ønsker deg ei riktig god jul Tusen takk En riktig god jul til deg og dine også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 22. desember 2007 #1204 Del Skrevet 22. desember 2007 Ønsker dere en fantasisk julefeiring hvor julenissen kommer med alle gavene på ønskelista. Jule Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #1205 Del Skrevet 22. desember 2007 Hehe. Har ingen ønskeliste i år. Blir nok fornøyd uansett Er glad for at moren min er her og hjelper til med mat og rydding. Men jeg merker jeg blir litt sliten av alt "bråket" og livet som følger med det å ha fullt huset av folk. Vi var på Ski storsenter i dag da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 22. desember 2007 #1206 Del Skrevet 22. desember 2007 Deilig å få hjelp da Men storsenteret var nok en prøvelse ja, tenker jeg Veldig glad jeg ikke jobber og er ferdig med julegavene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #1207 Del Skrevet 22. desember 2007 Vi var og handlet ENDA mer matvarer, og på vinmonopolet. Så var vi såklart innom noen andre butikker. I morgen skal vi pynte juletreet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 22. desember 2007 #1208 Del Skrevet 22. desember 2007 Blir fort slitsomt med fullt hus ja.. Er liksom aldri alene, selv om de er aldri så flinke til å hjelpe til osv... Men går heldigvis greit noen dager da... kos deg med forberedelsene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 23. desember 2007 #1209 Del Skrevet 23. desember 2007 Ønsker deg og dine en riktig god jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #1210 Del Skrevet 23. desember 2007 Blir fort slitsomt med fullt hus ja.. Er liksom aldri alene, selv om de er aldri så flinke til å hjelpe til osv... Men går heldigvis greit noen dager da... kos deg med forberedelsene Jepp Er jo ikke så ofte vi ser dem heller, så vi overlever nok noen dager Gleder meg til deilig julemiddag i morgen! Håper du koser deg i jula du også Ønsker deg og dine en riktig god jul Takk i like måte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 23. desember 2007 #1211 Del Skrevet 23. desember 2007 Jepp Er jo ikke så ofte vi ser dem heller, så vi overlever nok noen dager Gleder meg til deilig julemiddag i morgen! Håper du koser deg i jula du også Ja, går jo stort sett greit. Kommer jo litt an på hvordan de er også... Tror fint jeg kunne hatt mamman min på besøk lenge, men faren min kan irritere på seg en småstein. Heldigvis bor de i nærheten, så sjelden vi er noe sted med dem i lenger perioder Skal kose meg masse :-D Deilie å ha en masse deilige fridager å se frem til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #1212 Del Skrevet 23. desember 2007 De styrer og steller i hvert fall. I dag hadde de flyttet på sofaen for å få plass til alle som kommer 2. juledag. Og faren min er sjefen for fyringen, så det lukter litt sånn smårøyk her av og til, for han stapper inn både det ene og det andre Jaja, kjenner jeg er litt hormonell. I dag morges var jeg vel morgengretten i tillegg. Menmen. Jeg prøver å skjule det, og håper de ikke merker misnøyen. De hadde flyttet på kattedoen fordi sofaene var omrokkert, og det synes jeg var litt dumt i tilfelle katten ikke helt skjønte hvor doen var. Hun finner vel frem, men skulle det vise seg at hun bæsjer der doen stod, så skal faren min få tørke opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 23. desember 2007 #1213 Del Skrevet 23. desember 2007 Gjerne de tingene som er irriterenda ja... Kjenner meg igjen Men er heldigvis bare noen dager, så er dere alene igjen. Går greit å bite tenna sammen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #1214 Del Skrevet 23. desember 2007 Hehe. Ja, og så er det jo som sagt veldig deilig å få servert maten I dag har moren min stekt opp karbonadekaker som vi skal ha på koldtbordet 2. juledag, laget sjokoladepudding og vaniljesaus, og nå holder hun på med middagen til i dag (Finnbiff med potetmos og rosenkål til). Når hun en gang blir ferdig på kjøkkenet tenkte jeg at jeg skulle kose med og lage ferdig havreflarnene jeg har laget deig til i går Vi får besøk av mannens familie 2. juledag (Søster med mann + 2 unger, mor og far, mormor og morfar), i tillegg så er foreldrene mine + broren min her nå. Så da blir det koldtbord. Har planer om: Karbonadekaker med løk Fløtegratinerte poteter Røkelaks og eggerøre Reker Elgpølse, mårpølse, spekeskinke og fenalår Helstekt biff (roastbeef) Helstekt kalkun i skiver Aspik (svigermor lager) Spiralloff Ris Peppersaus Kyllinglår Salat Til kaffen blir det: Smultringer Kakemenn Pepperkaker Havreflarn Kransekakestenger Verdens beste (kvæfjordkake) Så jeg regner med at det er nok mat Vi kommer til å sitte igjen med enorme mengder med rester.. I morgen er det pinnekjøtt og ribbe til middag. Gleder meg!!! Og på 1. dag blir det svinesteik. Namnam. Julen handler visst om å spise mest mulig her i huset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 24. desember 2007 Forfatter #1215 Del Skrevet 24. desember 2007 Jule- til deg også Glow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 24. desember 2007 #1216 Del Skrevet 24. desember 2007 Goooood jul!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 24. desember 2007 #1217 Del Skrevet 24. desember 2007 Godt med hjelp når det er mye som skal ordnes. Men høres ut som du har det meste på stell :-D Kjenner igjen med det å spise mest mulig... Mye mat i feiringen vår også. Ha en kjempefin julaften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #1218 Del Skrevet 26. desember 2007 Åh, nå kjenner jeg at jeg gleder meg noe enormt til å få huset for oss selv. Er så utrolig gretten og sliten for tiden.. desverre skal jeg på jobb både i morgen og på fredag. Ble skikkelig provosert i sted. Flere som satt og messet om at jeg måtte trimme fordi da ville fødselen bli enklere.. og da jeg sa at jeg ble så lett andpusten, så var det såklart fordi jeg ikke beveget meg nok. Da ble jeg rett og slett sint, og sa klart i fra om at det ikke hadde en dritt med det å gjøre. Folk som aldri har vært gravid eller hatt noe førstehåndserfaring med gravide bør lære seg å holde kjeft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 26. desember 2007 #1219 Del Skrevet 26. desember 2007 Skjønner godt du er sliten. Blir litt mye med mange mennesker tett på over tid sånn... Typisk at de som aldri har vært gravide skal være eksperter... Greit det er mye som er best å gjøre. Men samtidig så må man lytte til kroppen. Godt du sa i fra. Er gjerne mange selvutnevnte eksperter rundt omkring. Tenk hvor mye galt som kunne skjedd om vi skulle hørt på alt de hadde å si... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #1220 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Jeppjepp. Jeg er nok litt hormonell. Men akkurat nå er det faktisk veldig slitsomt å være gravid pga lavt blodtrykk og moste organer Endret 27. desember 2007 av Kykkelikokos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå