Gå til innhold

Vårt lille mirakel - Live, født 15.03.08

Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Så skjønn pus! :rødme:

Hun ligner litt på den ene jentepusen vår. Vi har to søstre. Det er bare herlig med to viltre katter i huset. Mye kos og mye glede!

(Og litt irritasjon, men det snakker vi ikke så mye om. Det er ikke så viktig). :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:nissekonekyss::gave::nisse:

Vil ønske deg og familien en riktig god jul og et godt nyttår!

Mange klemmer fra meg :klemmer:

Takk i like måte! :)

Så skjønn pus! :rødme:

Hun ligner litt på den ene jentepusen vår. Vi har to søstre. Det er bare herlig med to viltre katter i huset. Mye kos og mye glede!

(Og litt irritasjon, men det snakker vi ikke så mye om. Det er ikke så viktig). :ler:

Hehe. Ja, det er nok både gleder og sorger ;) Er kjempespent på hvordan det blir når vi setter inn juletreet med pynt.

Gratulerer med pus, var søt.

Ønsker deg ei riktig god jul :nisse:

Tusen takk :) En riktig god jul til deg og dine også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Har ingen ønskeliste i år. Blir nok fornøyd uansett :) Er glad for at moren min er her og hjelper til med mat og rydding. Men jeg merker jeg blir litt sliten av alt "bråket" og livet som følger med det å ha fullt huset av folk. Vi var på Ski storsenter i dag da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi var og handlet ENDA mer matvarer, og på vinmonopolet. Så var vi såklart innom noen andre butikker.

I morgen skal vi pynte juletreet :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir fort slitsomt med fullt hus ja.. Er liksom aldri alene, selv om de er aldri så flinke til å hjelpe til osv...

Men går heldigvis greit noen dager da...

kos deg med forberedelsene :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir fort slitsomt med fullt hus ja.. Er liksom aldri alene, selv om de er aldri så flinke til å hjelpe til osv...

Men går heldigvis greit noen dager da...

kos deg med forberedelsene :klem:

Jepp :) Er jo ikke så ofte vi ser dem heller, så vi overlever nok noen dager ;) Gleder meg til deilig julemiddag i morgen!

Håper du koser deg i jula du også :klem:

Ønsker deg og dine en riktig god jul :nisse:

Takk i like måte! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp :) Er jo ikke så ofte vi ser dem heller, så vi overlever nok noen dager ;) Gleder meg til deilig julemiddag i morgen!

Håper du koser deg i jula du også :klem:

Ja, går jo stort sett greit. Kommer jo litt an på hvordan de er også... Tror fint jeg kunne hatt mamman min på besøk lenge, men faren min kan irritere på seg en småstein. Heldigvis bor de i nærheten, så sjelden vi er noe sted med dem i lenger perioder :ler:

Skal kose meg masse :-D Deilie å ha en masse deilige fridager å se frem til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De styrer og steller i hvert fall. I dag hadde de flyttet på sofaen for å få plass til alle som kommer 2. juledag. Og faren min er sjefen for fyringen, så det lukter litt sånn smårøyk her av og til, for han stapper inn både det ene og det andre :ler:

Jaja, kjenner jeg er litt hormonell. I dag morges var jeg vel morgengretten i tillegg. Menmen. Jeg prøver å skjule det, og håper de ikke merker misnøyen. De hadde flyttet på kattedoen fordi sofaene var omrokkert, og det synes jeg var litt dumt i tilfelle katten ikke helt skjønte hvor doen var. Hun finner vel frem, men skulle det vise seg at hun bæsjer der doen stod, så skal faren min få tørke opp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjerne de tingene som er irriterenda ja... Kjenner meg igjen :ler:

Men er heldigvis bare noen dager, så er dere alene igjen. Går greit å bite tenna sammen da.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe. Ja, og så er det jo som sagt veldig deilig å få servert maten :) I dag har moren min stekt opp karbonadekaker som vi skal ha på koldtbordet 2. juledag, laget sjokoladepudding og vaniljesaus, og nå holder hun på med middagen til i dag (Finnbiff med potetmos og rosenkål til).

Når hun en gang blir ferdig på kjøkkenet tenkte jeg at jeg skulle kose med og lage ferdig havreflarnene jeg har laget deig til i går :)

Vi får besøk av mannens familie 2. juledag (Søster med mann + 2 unger, mor og far, mormor og morfar), i tillegg så er foreldrene mine + broren min her nå. Så da blir det koldtbord. Har planer om:

Karbonadekaker med løk

Fløtegratinerte poteter

Røkelaks og eggerøre

Reker

Elgpølse, mårpølse, spekeskinke og fenalår

Helstekt biff (roastbeef)

Helstekt kalkun i skiver

Aspik (svigermor lager)

Spiralloff

Ris

Peppersaus

Kyllinglår

Salat

Til kaffen blir det:

Smultringer

Kakemenn

Pepperkaker

Havreflarn

Kransekakestenger

Verdens beste (kvæfjordkake)

Så jeg regner med at det er nok mat :ler:

Vi kommer til å sitte igjen med enorme mengder med rester..

I morgen er det pinnekjøtt og ribbe til middag. Gleder meg!!! Og på 1. dag blir det svinesteik. Namnam. Julen handler visst om å spise mest mulig her i huset :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt med hjelp når det er mye som skal ordnes. Men høres ut som du har det meste på stell :-D

Kjenner igjen med det å spise mest mulig... Mye mat i feiringen vår også.

Ha en kjempefin julaften :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå kjenner jeg at jeg gleder meg noe enormt til å få huset for oss selv.

Er så utrolig gretten og sliten for tiden.. desverre skal jeg på jobb både i morgen og på fredag.

Ble skikkelig provosert i sted. Flere som satt og messet om at jeg måtte trimme fordi da ville fødselen bli enklere.. og da jeg sa at jeg ble så lett andpusten, så var det såklart fordi jeg ikke beveget meg nok. Da ble jeg rett og slett sint, og sa klart i fra om at det ikke hadde en dritt med det å gjøre. Folk som aldri har vært gravid eller hatt noe førstehåndserfaring med gravide bør lære seg å holde kjeft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt du er sliten. Blir litt mye med mange mennesker tett på over tid sånn...

:kjefte: Typisk at de som aldri har vært gravide skal være eksperter... Greit det er mye som er best å gjøre. Men samtidig så må man lytte til kroppen. Godt du sa i fra.

Er gjerne mange selvutnevnte eksperter rundt omkring. Tenk hvor mye galt som kunne skjedd om vi skulle hørt på alt de hadde å si... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeppjepp. Jeg er nok litt hormonell. Men akkurat nå er det faktisk veldig slitsomt å være gravid pga lavt blodtrykk og moste organer :filer:

Endret av Kykkelikokos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...