Kykkelikokos Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #1181 Del Skrevet 20. desember 2007 Hehe. Ja, kanskje man kan si at det er våres julegave til hverandre Vi har ikke helt bestemt oss for navn enda. Hun het egentlig Malin, men vi synes ikke at hun kan hete det siden niesen vår heter det Prøver å finne et navn på S, så hvis du har noen tips, så mottas de med takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mocca~ Skrevet 20. desember 2007 #1182 Del Skrevet 20. desember 2007 Ah Får prøve det en dag da. Hehe. Nå har vi fått en liten pusejente som ligger under bordet og er svært skeptisk. Men hun ser ut til å ha slått seg til ro da, og har smakt litt på maten og drukket litt vann. Hun vil foreløpig ikke komme ut, men det er jo godt og varmt på gulvet, så det er nok litt ekstra godt å ligge der Har du fått pus!!? Gratulerer SÅ mye! Bare spørr om du lurer på noe, jeg har nemlig tre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #1183 Del Skrevet 20. desember 2007 Jepp. En liten jentepus som driver og gjemmer seg under sofaen nå Hun har spist litt og drukket vann da, og lekt masse med en krøllet papirbit i en hyssing. Så jeg tror hun har det bra. Jeg er glad for at mannen har god peiling på katter, han har hatt mange Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mocca~ Skrevet 20. desember 2007 #1184 Del Skrevet 20. desember 2007 Så koselig da! Du må legge ut bilder! Det ligger masse bilder av kattene mine på hjemmesiden, men jeg vil ikke legge ut adressen her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #1185 Del Skrevet 20. desember 2007 Kan legge ut det ene bildet vi har tatt av henne med en gang vi fikk henne hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mocca~ Skrevet 20. desember 2007 #1186 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Nei så nydelig! :rødme: Hun ligner på min.. (Uten å virke belærende, så er ikke plastikkskåler til katt så bra, det fester seg bakterier i riftene og så får katten "kviser" på haken, sorte hudormer. Det beste er keramikk eller stål.. *sparker meg selv ut herfra* ) Endret 20. desember 2007 av ~Mocca~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #1187 Del Skrevet 20. desember 2007 Åja Da skal vi få kjøpt sånne i rustfritt stål etter hvert. Takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mocca~ Skrevet 20. desember 2007 #1188 Del Skrevet 20. desember 2007 Jeg fikk det selv på mine, så jeg lærte på den harde måten.. Men et er helt fint å bruke platikkskåler til f.eks vårfor da, det står jo ikke så lenge fremme om gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 21. desember 2007 #1189 Del Skrevet 21. desember 2007 Så søt kattepus. Minner meg litt om den jeg vokste opp med. Det var en hannkatt da, men svart og hvit den også :-D Koselig med dyr. Vil ellers si GOD JUL. Kose dere masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 21. desember 2007 #1190 Del Skrevet 21. desember 2007 Så skjønn pus! Vi har to puser, vi da, bror og søster.. Og pusen deres likner faktisk veldig på guttepusen vår! Nesten helt lik tegning i ansiktet! Du bør ha et navn på S ja, eller med S i, for katter "lyder" navnet sitt bedre om det er en s-lyd i det. Jentepusen vår heter Lisbeth... Hva med Silje? Sølvi? Sissel? Sandra? Synes det er så kult med menneskenavn på katter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 21. desember 2007 #1191 Del Skrevet 21. desember 2007 Suzie? Ha en fin helg, og kos deg med forldrene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #1192 Del Skrevet 21. desember 2007 Det ble til at vi ga opp å finne navn på S som vi likte. Så det ble Lana Skal legge ut et bilde til av henne. Hun er forresten halvt Exotic for de som har peiling på raser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #1193 Del Skrevet 21. desember 2007 Hun begynner å bli mye mer varm i trøya nå. Men jeg tror ikke hun har tisset i tissekassen sin enda. Hun synes lyden av sanden er veldig skummel. Er nok en annen type enn den hun er vant til. Så jeg lurer i grunn på hvor hun har tissen hen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 21. desember 2007 #1194 Del Skrevet 21. desember 2007 Under sofaen selvfølgelig... Hvordan kommer hun til å reagere når dere plutselig får fullt hus da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 21. desember 2007 #1195 Del Skrevet 21. desember 2007 Den minste pusen hjemme hos mamma heter Alana, men vi kaller henne bare Lana!! Stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #1196 Del Skrevet 21. desember 2007 Under sofaen selvfølgelig... Hvordan kommer hun til å reagere når dere plutselig får fullt hus da? Skulle ikke forundre meg Det er nemlig der hun gjemmer seg når vi ikke er i rommet. Men nå har hun faktisk tisset i kassen. Jeg løftet henne inn dit når lokket var på, og da ble hun der en stund. Problemet oppstod først da hun skulle ut igjen og ikke skjønte helt hvordan den luken fungerte Kom noen desperate mjau inne fra kassen. Håper at hun ikke blir helt skremt bort, men hun blir nok fort nok varm i trøya tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #1197 Del Skrevet 21. desember 2007 Den minste pusen hjemme hos mamma heter Alana, men vi kaller henne bare Lana!! Stilig! Mannen min spøkte med at det var et nerdete navn. Jeg skjønte ikke helt hvorfor da, men. Hehe. "Wlana", sa han og lo. Sikkert ingen andre enn han som synes det var morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 21. desember 2007 #1198 Del Skrevet 21. desember 2007 Håper at hun ikke blir helt skremt bort, men hun blir nok fort nok varm i trøya tenker jeg. Går seg nok til ja. Tar vel litt tid å venne seg til et helt nytt hus med helt nye mennesker :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #1199 Del Skrevet 21. desember 2007 Hun er overraskende livlig nå Så jeg tror nok det skal gå bra. Løper rundt som om hun har djevelen i hælene. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 21. desember 2007 #1200 Del Skrevet 21. desember 2007 Vil ønske deg og familien en riktig god jul og et godt nyttår! Mange klemmer fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå