Gå til innhold

Vårt lille mirakel - Live, født 15.03.08

Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Hehe. Ja, kanskje man kan si at det er våres julegave til hverandre :)

Vi har ikke helt bestemt oss for navn enda. Hun het egentlig Malin, men vi synes ikke at hun kan hete det siden niesen vår heter det ;) Prøver å finne et navn på S, så hvis du har noen tips, så mottas de med takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ah :) Får prøve det en dag da. Hehe.

Nå har vi fått en liten pusejente som ligger under bordet og er svært skeptisk. Men hun ser ut til å ha slått seg til ro da, og har smakt litt på maten og drukket litt vann. Hun vil foreløpig ikke komme ut, men det er jo godt og varmt på gulvet, så det er nok litt ekstra godt å ligge der :)

Har du fått pus!!? Gratulerer SÅ mye! Bare spørr om du lurer på noe, jeg har nemlig tre.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. En liten jentepus som driver og gjemmer seg under sofaen nå ;)

Hun har spist litt og drukket vann da, og lekt masse med en krøllet papirbit i en hyssing. Så jeg tror hun har det bra. Jeg er glad for at mannen har god peiling på katter, han har hatt mange :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig da! :)

Du må legge ut bilder! Det ligger masse bilder av kattene mine på hjemmesiden, men jeg vil ikke legge ut adressen her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei så nydelig! :rødme: Hun ligner på min..

(Uten å virke belærende, så er ikke plastikkskåler til katt så bra, det fester seg bakterier i riftene og så får katten "kviser" på haken, sorte hudormer. Det beste er keramikk eller stål.. *sparker meg selv ut herfra* )

Endret av ~Mocca~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk det selv på mine, så jeg lærte på den harde måten.. Men et er helt fint å bruke platikkskåler til f.eks vårfor da, det står jo ikke så lenge fremme om gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nissevink:

Så søt kattepus. Minner meg litt om den jeg vokste opp med. Det var en hannkatt da, men svart og hvit den også :-D

Koselig med dyr.

Vil ellers si GOD JUL. Kose dere masse :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så skjønn pus! Vi har to puser, vi da, bror og søster.. Og pusen deres likner faktisk veldig på guttepusen vår! Nesten helt lik tegning i ansiktet!

Du bør ha et navn på S ja, eller med S i, for katter "lyder" navnet sitt bedre om det er en s-lyd i det. Jentepusen vår heter Lisbeth... :ler:

Hva med Silje? Sølvi? Sissel? Sandra?

Synes det er så kult med menneskenavn på katter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble til at vi ga opp å finne navn på S som vi likte. Så det ble Lana :)

Skal legge ut et bilde til av henne. Hun er forresten halvt Exotic for de som har peiling på raser :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun begynner å bli mye mer varm i trøya nå. Men jeg tror ikke hun har tisset i tissekassen sin enda. Hun synes lyden av sanden er veldig skummel. Er nok en annen type enn den hun er vant til. Så jeg lurer i grunn på hvor hun har tissen hen..

post-11761-1198233067_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Under sofaen selvfølgelig... :fnise:

Hvordan kommer hun til å reagere når dere plutselig får fullt hus da?

Skulle ikke forundre meg ;) Det er nemlig der hun gjemmer seg når vi ikke er i rommet. Men nå har hun faktisk tisset i kassen. Jeg løftet henne inn dit når lokket var på, og da ble hun der en stund. Problemet oppstod først da hun skulle ut igjen og ikke skjønte helt hvordan den luken fungerte :ler: Kom noen desperate mjau inne fra kassen.

Håper at hun ikke blir helt skremt bort, men hun blir nok fort nok varm i trøya tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Den minste pusen hjemme hos mamma heter Alana, men vi kaller henne bare Lana!! ;) Stilig!

;) Mannen min spøkte med at det var et nerdete navn. Jeg skjønte ikke helt hvorfor da, men. Hehe. "Wlana", sa han og lo. Sikkert ingen andre enn han som synes det var morsomt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at hun ikke blir helt skremt bort, men hun blir nok fort nok varm i trøya tenker jeg.

Går seg nok til ja.

Tar vel litt tid å venne seg til et helt nytt hus med helt nye mennesker :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er overraskende livlig nå :) Så jeg tror nok det skal gå bra. Løper rundt som om hun har djevelen i hælene. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...