Gå til innhold

Vårt lille mirakel - Live, født 15.03.08

Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Gjest Ballerina
Posten er ikke helt stabil på den adresse-endringen, nei. Jeg snakket med en fyr på kundeservice-telefonen deres, og han var overrasket over at jeg ikke hadde sagt i fra før, siden det var gått 10 dager siden adresse-endringen skulle ha tredd i kraft.. Han synes tydeligvis at jeg hadde for mye tiltro at det skulle gå i orden av seg selv :ler:

:ler: nei, man kan jo ikke forvente at når man har bestilt noe (betaler man ikke for dette også??) så skal det gå i orden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den første mnd er gratis, men det er jo ikke så rart hvis det pleier å være slik som nå. Den første måneden har jo gått nesten allerede, uten at det har blitt videresendt noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Posten er ikke helt stabil på den adresse-endringen, nei. Jeg snakket med en fyr på kundeservice-telefonen deres, og han var overrasket over at jeg ikke hadde sagt i fra før, siden det var gått 10 dager siden adresse-endringen skulle ha tredd i kraft.. Han synes tydeligvis at jeg hadde for mye tiltro at det skulle gå i orden av seg selv :ler:

:ler: Godt de har troa på sine egne tjenester...

Er nok sikkert ikke den beste tida av året med adresse endring dette her da... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for gratulasjonen, damer! :)

Nå sitter jeg og slapper av mens jeg ser på mannen danse og sprelle oppå dansematten til Xbox360'en. Fikk i bursdagsgave i dag. :ler:

Det er jaggu god trening. Anbefales til alle som trenger å få svettet og ledd mye.

Jeg var forresten for å få meg sånn gratis bleiebøtte på babyshop i dag, men gnierne ville jaggu ikke gi meg noe bøtte fordi jeg måtte skrive ut ark fra Internett med en referansekode på.. Jaja :) får ta det i Ski da. Tenkte jeg bare skulle stikke innom siden vi var i Hønefoss, men dengang ei. De fikk lurt fra meg over 500kr på andre ting da. Kan da vel ikke gå inn i en babybutikk uten å bruke penger, må vite.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med dagen!!

Litt på etterskudd... :sjenert:

har ikke vært her inne pga eksamenstid.. Også har faren mitt hatt hjerteinfarkt, så jeg måtte rushe ned til Oslo. Heldigvis er alt bra med han nå og han fikk behandling raskt. Men huff, det var litt av et sjkk. Han er jo bare 50 år, og har alltid vært sprek og rask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha snakket med broren min som etter 3 barn, mener man må regne ca 3 bodyer pr dag, har jeg funnet ut at om ikke vaskemaskinen skal gå konstant, så trenger jeg ca 20 stk. Med andre ord: Man kan aldri få nok :fnise: Men nå har jeg jo 3 venninner som føder 1-3 mnd før meg, så jeg håper at jeg kan arve litt på løpende bånd også... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får passe på å ikkje kjøpe alt i minste størrelsane og ha litt som den lille kan vokse i også :Nikke:

Har kjøpt mest i str 56, og har arvet en del i str 62 og 68, så det går nok bra frem til vi får reist i butikken igjen hvis det skulle mangle noe :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gratulerer med dagen!!

Litt på etterskudd... :sjenert:

har ikke vært her inne pga eksamenstid.. Også har faren mitt hatt hjerteinfarkt, så jeg måtte rushe ned til Oslo. Heldigvis er alt bra med han nå og han fikk behandling raskt. Men huff, det var litt av et sjkk. Han er jo bare 50 år, og har alltid vært sprek og rask.

Huff, det var ikke noe moro å høre om faren din. Ekkelt når slikt skjer helt uventet. Man blir liksom minnet på at man aldri kan være sikker på hva som skjer. Godt at det gikk bra!

Håper du får til eksamenene dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha snakket med broren min som etter 3 barn, mener man må regne ca 3 bodyer pr dag, har jeg funnet ut at om ikke vaskemaskinen skal gå konstant, så trenger jeg ca 20 stk. Med andre ord: Man kan aldri få nok :fnise: Men nå har jeg jo 3 venninner som føder 1-3 mnd før meg, så jeg håper at jeg kan arve litt på løpende bånd også... :sjenert:

Hm. 20stk, det har ikke jeg i hvert fall! Men vi skal vel alltids greie å kome oss til Moss eller Ski og få kjøpt noen ekstra hvis det skulle trengs. Det må vi sikkert uansett. Vi må bare se hvor stor ungen er når den kommer, så vi ikke kjøper størrelser som er for lite allerede fra første dag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt litt i str 50, men kommer nok til å satse mest på str 56 ja. Får heller brette opp litt på armer og bein i starten. Er jo kjedelig at h*n skal vokse ut av alt med en gang også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang klær, så pleier man jo å få litt av venner og familie i gave også. Så ofte greit å ikke kjøpe for mye før man ser str ungen kommer til å bruke og hvor mye man får.

Ønsker deg en fin søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...