Kykkelikokos Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #1121 Del Skrevet 10. desember 2007 Åh!! Heldiggris! Jeg også vil til Egypt.. Som du kanskje husker så skulle vi egentlig på bryllupsreise til Sharm El Sheik, men det ble jo ikke noe av.. *Misunnelig på* Håper dere koser dere masse! Er kos med jentetur da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 10. desember 2007 #1122 Del Skrevet 10. desember 2007 Mannen var ganske skuffa over pinnekjøttet på julebordet på fredag. For det første hadde de ikke tatt vare på noe sky. Dermed ble det litt tørt... For det andre var det visst kokt for kort tid, så kjøttet slapp ikke ordentlig fra beinet. Han var ganske skuffa da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #1123 Del Skrevet 10. desember 2007 Skjønner at han ble skuffet da, ja. Det pinnekjøttet som var på julebordet vårt smakte nesten ingenting. Det var røkt da. Jeg er vant til vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 10. desember 2007 #1124 Del Skrevet 10. desember 2007 Ja, skuffende når det ikke smaker som en forventer... Men ser jo i oppskrifter og sånt. Ofte veldig kort koketid som er anbefalt... Ikke rart det ikke blir bra da... Men mannen har fått godt pinnekjøtt både hjemme og på juleselskap. Til helga skal vi feire tidlig jul hos mine foreldre. Så han får pinnekjøtt der også. Han var veldig fornlyd sist, så får håpe mamma klarer det like bra nå. (2 gangen i sitt live hun lager det...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #1125 Del Skrevet 10. desember 2007 Det skal jo egentlig ikke være noe særlig hokuspokus å lage det. Det er ferdig dampet når det løsner fra beinet. Det tar alt fra 2-3 timer, vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 10. desember 2007 #1126 Del Skrevet 10. desember 2007 Nei, synes det er veldig enkelt... Vi pleier nok å la det dampe bortimot 4 timer. Men er bare å ta tida, så blir det bra. Pinnekjøtt er mannens store favoritt. Derfor like skuffet hver gang han får det og det ikke er bra... på julaften skal vi hjem til hans mor, så da blir det nok uansett vellykket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #1127 Del Skrevet 11. desember 2007 Jada, her står vi på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 12. desember 2007 #1128 Del Skrevet 12. desember 2007 Så bra at dere fikk solgt leiligheten Deilig å ha det hengende over seg. Fikk dere bra pris? Og hvordan gikk det med naboen? Jeg har forresten funnet et nytt shopping-Mekka Var på Amfisenteret i Moss idag. Det var kjempestort med masse fine butikker. Dit må vi dra på januarsalg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 12. desember 2007 #1129 Del Skrevet 12. desember 2007 Har dere fått solgt? Så bra :hoppe: :hoppe: Kan tenke meg det gjør godt :-D Når overtar de nye eierene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 12. desember 2007 #1130 Del Skrevet 12. desember 2007 Har dere fått solgt leiligheten?? Så bra da!! :juhu: Gratulerer så mye med salget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #1131 Del Skrevet 12. desember 2007 Så bra at dere fikk solgt leiligheten Deilig å ha det hengende over seg. Fikk dere bra pris? Og hvordan gikk det med naboen? Jeg har forresten funnet et nytt shopping-Mekka Var på Amfisenteret i Moss idag. Det var kjempestort med masse fine butikker. Dit må vi dra på januarsalg Ja, det er deilig å bli ferdig med det. Vi fikk ikke en superpris, men en OK pris. 390 000kr. Det er litt under det vi hadde håpet på i starten. Fellesgjelden er på 1,255 000kr. Naboen.. Haha. Håper han aldri får solgt Oj, hva skulle jeg gjort uten deg? Bra du utforsker områdene for meg, så vi er klar til januarsalget! Har dere fått solgt? Så bra :hoppe: :hoppe: Kan tenke meg det gjør godt :-D Når overtar de nye eierene? Overtagelse blir i starten av januar. Har dere fått solgt leiligheten?? Så bra da!! :juhu: Gratulerer så mye med salget Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mocca~ Skrevet 12. desember 2007 #1132 Del Skrevet 12. desember 2007 Gratulerer så mye med salget av leiligheten! Det må vel være en skikkelig deilig julegave! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #1133 Del Skrevet 12. desember 2007 Ja, jeg må innrømme at jeg fikk litt lettere skuldre etter at den ble solgt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mocca~ Skrevet 12. desember 2007 #1134 Del Skrevet 12. desember 2007 Ja, jeg regner med at du føler deg ganske tung i magen uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #1135 Del Skrevet 12. desember 2007 Ja, du skal ikke se bort i fra det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 13. desember 2007 #1136 Del Skrevet 13. desember 2007 Så bra at de overtar så fort :juhu: :juhu: :juhu: Blir deilig å bli kvitt dobbelt med utgifter i januar... (Da er det jo gjerne litt annet...) Synd det ble litt under det dere håpet på. Håper dere slapp å tape penger på leiligheten i hvert fall. Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #1137 Del Skrevet 13. desember 2007 Neida, vi har ikke tapt noenting Har egentlig 100% fortjeneste i forhold til det vi betalte for den i 2005/2006, så det er ikke så ille i grunn. I morgen skal vi tilbake til Hønefoss. Da må jeg huske å sjekke gamle postkassen, for vi har ikke fått et eneste brev i posten hit siden vi flyttet.. og adresse-endringen skulle gjelde fra 3. desember. Ser for meg at postkassen i Hønefoss er stappfull.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 13. desember 2007 #1138 Del Skrevet 13. desember 2007 Så bra :hoppe: Klart en gjerne vil ha mest mulig. Men det blir nok billigere å få solgt nå enn å vente enda lenger... Og det at de kunne overta så fort... Går fort mye penger hvis man blir sittende lenge med to leiligheter... Får håpe de får ordnet opp i posten deres da... Kan fort hope seg opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 13. desember 2007 #1139 Del Skrevet 13. desember 2007 Den postomadresseringen er ikke helt til å stole på nei... Da jeg meldte våre har de faktisk klart å sende oss post som er til faren til sambo Han bor like ved der vi bodde før, men allikevel??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #1140 Del Skrevet 13. desember 2007 Posten er ikke helt stabil på den adresse-endringen, nei. Jeg snakket med en fyr på kundeservice-telefonen deres, og han var overrasket over at jeg ikke hadde sagt i fra før, siden det var gått 10 dager siden adresse-endringen skulle ha tredd i kraft.. Han synes tydeligvis at jeg hadde for mye tiltro at det skulle gå i orden av seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå