Gå til innhold

Vårt lille mirakel - Live, født 15.03.08

Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

LilleMor i magen ser frisk og fin ut. Hun er veldig sjenert, så hun liker å gjemme ansiktet sitt bak armer og hender.

Legger ved noen bilder av ansikt og føtter.

Hallo!

post-11761-1196776479_thumb.jpg

Ansikt:

post-11761-1196776502_thumb.jpg

post-11761-1196776521_thumb.jpg

Føtter:

post-11761-1196776541_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss, så rart å tenke på at en kan se det lille nurket så klart :hjerte: :rødme:

Ja, det er skikkelig rart. Er ikke så veldig lenge til dere kan gjøre det samme med deres lille Mageboer!

:rødme: :love:

:jepp:

åj, håpet litt i magen av å se de bildene.

Hvordan føltes det?? er jo kjempe klare bilder :rødme:

Det var litt rart i grunn. Så liksom noen ting veldig veldig klart. Spesielt ører og munn og sånn.

Så skjønn :hjerter_rundt:

Tror hun kommer til å ligne på deg ;)

Skal ikke se bort i fra det, nei ;) Synes det så ut som om munn og nese kunne være noe hun hadde fra meg, men vi får se når hun kommer ut. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flytting og fiiine 3D-bilder..

Blir fasinert over hvor tydelig man kan se.. trodde jeg kom til å ha lyst til sånn når jeg blir gravid, men nå tror jeg at jeg ombestemte meg litt. Eller... Da ser man kanskje kjønnet uansett? og det vil jo ikke jeg..

*tenke*

godt jeg har litt tid på meg da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på den søte snuppa der da!! :rødme:

Mhm :rødme:

Gratulerer med flytting og fiiine 3D-bilder..

Blir fasinert over hvor tydelig man kan se.. trodde jeg kom til å ha lyst til sånn når jeg blir gravid, men nå tror jeg at jeg ombestemte meg litt. Eller... Da ser man kanskje kjønnet uansett? og det vil jo ikke jeg..

*tenke*

godt jeg har litt tid på meg da :ler:

Takk :)

Man kan ikke se kjønnet uansett. Du må bare si ifra at du ikke vil vite det, så unngår de det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har man penger til overs så er det sikkert kjekt. Men jeg hadde ikke spart i flere måneder for å få gjort det ;) Mulig mannen er uenig. Han var veldig så forelsket etterpå. Han synes i utgangspunktet at babyer ikke er noe pene når de er så små, men synes selvfølgelig at snuppa vår er såååå søt da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er skikkelig rart. Er ikke så veldig lenge til dere kan gjøre det samme med deres lille Mageboer!

Nei, gleder meg bare til vanlig ultralyd jeg. Veldig spent på kjønnet og om alt ser bra ut :rødme:

Har man penger til overs så er det sikkert kjekt. Men jeg hadde ikke spart i flere måneder for å få gjort det ;) Mulig mannen er uenig. Han var veldig så forelsket etterpå. Han synes i utgangspunktet at babyer ikke er noe pene når de er så små, men synes selvfølgelig at snuppa vår er såååå søt da :ler:

Nei, det der lurer jeg litt på også... Hvor mye betalte dere for ultralyden?

Hvor mange uker er du på vei egentlig nå? blir litt forvirra av den tickeren din :klø:

Hvis vi skal på 3D UL må vi reise til Oslo regner jeg med... Det er en drøy time hver vei, så det krever jo at vi tar en del fri fra jobb også...

Så veldig usikker. Men tenkte egentlig å overlate det litt til mannen. Innbiller meg kanskje at det er ekstra stort for dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi betalte 1200kr for 3D UL. De har UL andre steder også da. Jeg husker ikke helt hvor du bor, men de har det blant annet i Sandvika, Moss, og sikkert i andre større byer som f.eks Drammen også.

Er 25 + 1 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Såpass ja... Innbilte meg det var under 1000 lappen jeg, men det er vel for vanlig ultralyd.

Ja, jeg også lurte på om det kanskje var i Drammen. Det hadde vært mye enklere... Men får se hva vi bestemmer oss for.

Vil vi først se lille nurk så er det jo verdt å bruke litt tid på det :rødme:

Over 25 uker alt :hoppe:

Dette går jammen unna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass ja... Innbilte meg det var under 1000 lappen jeg, men det er vel for vanlig ultralyd.

Ja, jeg også lurte på om det kanskje var i Drammen. Det hadde vært mye enklere... Men får se hva vi bestemmer oss for.

Vil vi først se lille nurk så er det jo verdt å bruke litt tid på det :rødme:

Over 25 uker alt :hoppe:

Dette går jammen unna...

Det er nok litt forskjellig fra sted til sted hva det koster. Jeg vet at de hadde 3D UL på Oslo City tidligere, og da de hadde det så tror jeg det kostet under 1000-lappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi får kikke litt.

Er jo veldig opp til mannen også. Er som Glow sier litt creepy... Samtidig er det veldig morsomt å tenke på at en kan hilse på den lille så lenge før termin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...