jente 79 Skrevet 22. november 2007 #961 Del Skrevet 22. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 22. november 2007 Forfatter #962 Del Skrevet 22. november 2007 Hehe. Det er ikke selve prompingen/lyden jeg har problemer med. Men jeg vil helst la folk slippe den sure lukten som av og til oppstår. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mocca~ Skrevet 22. november 2007 #963 Del Skrevet 22. november 2007 Uff, nå høres det ut som om jeg bare sitter her å raper og fiser og klør meg i *afrika*.. Men det gjør jeg jo ikke, men jeg orker ikke løpe på do om jeg må slippe en.. Da bare later jeg som ingenting.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 22. november 2007 #964 Del Skrevet 22. november 2007 Kommer aldri til å glemme den gangen min kjære venninne skulle slippe en smyger mens samboeren var på do... Det er det største braket jeg noen gang har hørt Gikk ikke akkurat upåaktet hen kan du si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 22. november 2007 #965 Del Skrevet 22. november 2007 Har budd i nabolandet eg og der var det gjerne vanleg å kommentere konsistens, utseende, trykkmengde og liknande etter eit dobesøk Sa noken kulturkræsj? Kanskje ikke alt jeg trenger å vite... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mocca~ Skrevet 22. november 2007 #966 Del Skrevet 22. november 2007 Hva gjør vi med graviditetstråden til kykelikokkos? Samboeren min sovnet på sofaen en gang jeg hadde besøk av en venninne, og da våknet han av at han prompet.. Tror det var en som var flau da jah.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 22. november 2007 #967 Del Skrevet 22. november 2007 Hva gjør vi med graviditetstråden til kykelikokkos? Sporet bare litt av :ler: :ler: :ler: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mocca~ Skrevet 22. november 2007 #968 Del Skrevet 22. november 2007 ÅH! Har vi en smiley også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 22. november 2007 Forfatter #969 Del Skrevet 22. november 2007 Haha. Nei, for all del. Bare fortsett prompepratingen deres. Den smileyen er jo bare dritbra da. Måtte le for meg selv da jeg leste om venninnen til jente_79. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 22. november 2007 Forfatter #970 Del Skrevet 22. november 2007 Herlig med litt promp, fis og rap snakk av og til, mange jenter oppfører seg som om dei ikkje driv med sånt. Har budd i nabolandet eg og der var det gjerne vanleg, blant dei eg kjente, å kommentere konsistens, utseende, trykkmengde og liknande etter eit dobesøk Sa noken kulturkræsj? Jeg har en mannlig arbeidskollega som nekter å høre på prat om mensen eller bæsjing. Han nekter å vite noe om at samboeren hans har mensen. Snakk om å leve i "denial". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 22. november 2007 #971 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg har en mannlig arbeidskollega som nekter å høre på prat om mensen eller bæsjing. Han nekter å vite noe om at samboeren hans har mensen. Snakk om å leve i "denial". :fnise: Er noen mannfolk av den typen tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 22. november 2007 #972 Del Skrevet 22. november 2007 hihi.. her var det mye moro godt å se at det finnes jenter som ikke er så fise-fine.. Bare innom med en torsdags- jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 22. november 2007 Forfatter #973 Del Skrevet 22. november 2007 :fnise: Er noen mannfolk av den typen tror jeg... Han har vel sagt noe sånt som at han lever i den tro om at damen bæsjer ut små rosa velduftende kuler.. hihi.. her var det mye moro godt å se at det finnes jenter som ikke er så fise-fine.. Bare innom med en torsdags- jeg Hehe. Jeg så at du hadde skrevet siste innlegg nå, og tenkte med meg selv "Oj, dette var jo en interessant diskusjon for Bea å hoppe inn i" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 23. november 2007 #974 Del Skrevet 23. november 2007 Han har vel sagt noe sånt som at han lever i den tro om at damen bæsjer ut små rosa velduftende kuler.. Ja, han får leve i sin illusjon... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 23. november 2007 #975 Del Skrevet 23. november 2007 God helg, forresten. Kose deg Ikke lenge til flytting nå :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 23. november 2007 Forfatter #976 Del Skrevet 23. november 2007 Har hørt andre menn håpe og tru det samme. Keep on dreaming seier berre eg Ja, han får leve i sin illusjon... Synes i grunn at det er ganske bra prestert med tanke på at de bor sammen. God helg, forresten. Kose deg Ikke lenge til flytting nå :-D Takk i like måte Vi skal på ikea i morgen. JUhu! Nei, nå er det bare en uke igjen til vi flytter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 23. november 2007 #977 Del Skrevet 23. november 2007 God tur til Ikea. kan finne mye nyttig der :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 23. november 2007 Forfatter #978 Del Skrevet 23. november 2007 Har mye jeg kunne tenkt meg å kjøpe, men pengebeholdningen setter desverre sine begrensninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 23. november 2007 #979 Del Skrevet 23. november 2007 Vi flytter imorgen :juhu: Containeren er ferdig pakket og hentes kl 14 Deilig (selv om alt ikke fikk plass og vi må kjøre en tur med henger allikeveld da... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 23. november 2007 #980 Del Skrevet 23. november 2007 Har mye jeg kunne tenkt meg å kjøpe, men pengebeholdningen setter desverre sine begrensninger. Er gjerne sånn... Kanskje greit å kikke litt og kjøpe etter dere har flyttet også da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå