Gå til innhold

Vårt lille mirakel - Live, født 15.03.08

Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har forresten byttet meglerbyrå i dag, og jeg må si meg fornøyd med førsteinntrykket til Notar i hvert fall. Håper det blir mer sving på sakene nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Magebilde fra 21+1 og 22+3 (i dag). Ikke så godt synlig forskjell. Muligens litt mer rundet mage, men ikke særlig større enn forrige uke.

post-11761-1195250112_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg kan ikke si at jeg kan se noe forskjell da! Men nå var bildene i litt forskjellig avstand, så var litt vanskelig å bedømme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen mente at han kunne se tydelig forskjell, men jeg ser ikke det så godt. Forskjellig størrelse på bildene gjorde det litt vanskelig å se, som du sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste helg bærer det avgårde på IKEA, og jeg tror ikke akkurat mannen gleder seg ;) Men jeg gjør :ler:

Vi rakk en tur til Svinesund i dag også. Det er forresten tilbud på sånn madrass + overmadrass til sprinkelseng der nå til 399 SEK. Kjøpte en liten myk genser/jakke til mageboeren, en stellebag og en mammakjole/topp til meg. Klarte å styre meg ellers ;) Vi var først på babyprofsen på Nordbysenteret, men Happyland var egentlig mye billigere.

Fikk pakket en del i går, så vi har i hvert fall kommet ganske godt i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe meglerbyttet lønner seg :)

Så ikke helt forskjellen jeg heller, men sikkert forskjellen på bildene. At du ser gravid ut er det ingen tvil om... Rart å tenke på at jeg kan se sånn ut om 10 uker... :sjenert: Føler ikke at jeg er så mye større enn vanlig nå... :sjenert:

Ålreit å få handlet litt da :) Greit med tips om hvor det lønner seg å dra i Svinesund. Kanskje det blir noen turer på oss etter nyttår også...

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vralter vel rundt før jeg vet ordet av det :fnise:

Føler kanskje jeg er blitt litt større. Men litt usikker på hva som skyldes graviditet og hva som skyldes at jeg ikke har vært helt flink kostholdsmessig i det siste... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke usannsynlig at det er graviditeten som gjør det. Jeg merket at magen ble større da jeg var ca like langt på vei som deg. Men det har litt med oppblåsthet å gjøre også, tror jeg. For det første jeg merket var at buksene kjentes trangere ut i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har jeg merket også...

Dessuten orket jeg ikke å ha belte her... Syntes det stakk så fælt mot magen... :sjenert:

tror nok det er en del oppblåsthet ja... Men har heldigvis en del bukser fra før jeg slanket meg. De er fortsatt litt store :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så og si ingen klær igjen jeg kan bruke. Tenkte i grunn ikke spesielt over det før jeg fant ut at jeg skulle pakke ned alle klærne vi ikke bruker akkurat nå. Plutselig hadde jeg pakket ned 95% av hele klesskapet mitt..

Har én gravidbukse jeg bruker ute, + en vanlig jeans som jeg bruker sammen med sånn bellyband over. Har ikke prøvd den den siste uken, så jeg vet ikke om det fremdeles går da. Og så har jeg kjøpt meg to sånne kosebukser som jeg bruker hjemme, som er gode i livet. Men jeg liker ikke å gå ut med sånne bukser, så det gjør jeg kun hvis vi skal til svigers og det er bare rett inn og ut av bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan tenke meg at alt ikke passer like bra lenger...

Har heldigvis mye omslagstopper jeg... Der er det mye å gå på :-D

Får shoppe litt til deg selv også da skjønner du :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok mye luft til å begynne med ja. Jeg måtte begynne med mammabukser før jeg i det hele tatt hadde begynt å legge på meg i kg...

Og det er en heller sparsom garderobe her om dagen også. Har pakket ned alt jeg ikke bruker jeg og, og det ble to koffert, 2 esker + at jeg ikke har tatt hengeskapet enda. Det som ble igjen var usle 4 elfa-skuffer :fnise: Og du har vel hatt behov for enda mindre klær siden du for det meste er hjemme. Da går jeg også bare i joggebukser.

Hvordan er formen forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne ha spandert på meg i hvert fall en mammabukse til. Så lenge jeg har det på meg, så dekker de fleste langermede gensrene med v-hals eller høyhals over magen godt nok, heldigvis.

Formen er ganske bra om dagen, men jeg er mye kvalm om kveldene. Og luftproblemet har fremdeles ikke gitt seg. Raper desverre veldig mye. :ler: Føler meg veldig feminin da, gitt.

Har fått ordnet legetime på fredag, så jeg tenkte jeg skulle høre hva han sier. Hadde vært greit å være 50% sykemeldt til jeg har fått flyttet i hvert fall (jobbe hjemmefra). For etter vi har flyttet, så vil jeg gjerne prøve meg igjen på jobb med tanke på at dagene blir mye mye kortere siden reiseveien minsker med 1time hver vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...