Gå til innhold

Vårt lille mirakel - Live, født 15.03.08

Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Får i det minste kost meg på hotell en natt da ;) Må nok overnatte på hotell natten før oppkjøringen, for da er vi jo egentlig flyttet fra Hønefoss. Håper mannen har lyst til å bli med, så kan vi kose oss :D

Hørtes deilig ut. :rødme:

Kjedelig det med megler ja... Spesielt at det skal være så dyrt å trekke seg fra en avtale...

Får håpe det hjelper med nytt meglerfirma da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innom med en liten :klem:

I natt drømte jeg at jeg var blitt gravid selv om jeg går på p-ring... var 3 mnd på vei og greier og hadde STOR gravidmage allerede.. hehe.. skuffa da jeg våknet og skjønte at alt var en drøm.. :tristbla:

ikke sååååååååååå lenge igjen nå...

*sukk*

:rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi. Søt drøm, men kjipt å våkne opp til virkeligheten uten gravidmage..

Håper dere får full klaff med en gang prøvingen setter i gang! Det er ikke så lenge igjen nå, nei. Først kan du jo fokusere på jul, og når julen er over så er det enda kortere tid!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk, Eeyore. Du er en knupp! :)

Kanskje vi havner på samme kurs? Har du forresten fått fødeplass på Fredrikstad? Jeg lurer på hvordan det blir mtp. at jeg ikke har fått noe fødeplass enda. Tenk om jeg plutselig havner på Ahus eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg regner da med det... Har vel ikke fått noen skriftelig bekreftelse, men da jeg var der på UL, så ble jeg forespurt og sa ja til å være med i en fødeundersøkelse som de hadde der på sykehuset (ikke mor&barn). Da regner jeg jo med at jeg er registrert der. Har ikke helt bestemt meg for den undersøkelsen enda, for det betød at jeg ikke kunne velge fødeavdeling selv. En datamaskin ville velge for oss når vi kom dit fødedagen... Og jeg kunne like godt havne på høyrisiko som på ABC eller vanlig. Litt skummelt akkurat det der, men jeg kunne bare melde meg av prosjektet om jeg ikke ønsket å være med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gidder ikke å være med på noe mor og barn-undersøkelse. Fikk spørsmål om noe greier jeg også, men har ikke svart ja. Vet ikke hvordan det ville forløpt seg.

Jeg kunne godt tenkt meg å føde åp ABC. Har lyst til å prøve badekar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke lov av sambo å føde i badekar :fnise: Jeg kan godt bruke det som smertelindring, men han synes ikke det høres stas ut at barnet fødes der og både h*n og jeg bader i blod og slim... Er forsåvidt enig. Vet ikke hvor jeg har lyst til å føde egentlig, så lurer på å si ja til det prosjektet, for da slipper jeg å velge ;) Men jeg har litt lyst på akupunktur også... Hm, vanskelig... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt jeg har hørt så er badekar det som er minst "overgang" for barnet da. Å komme ut i vannet. Men jeg vet ikke om jeg kommer til å klare å føde i selve vannet. Tenker først og fremst på å bruke det som smertelindring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
Glemte forresten å si at jeg har fått lappen i dag ;) Fikk plutselig oppkjøring på dagen, og kjørte opp kl 16:30

GRATULERER!!!! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: GRATULERER!!! :hoppe:

Det må jo være en lettelse at det gikk så fort da! Så slipper du å gå lenge og grue deg, og heller få fokuset over på flyttingen ;)

Kjempemoro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ballerina
Tusen takk :) Rakk ikke bli særlig nervøs heller.

Det kan jeg tenke meg! Men egentlig mye bedre det enn å gå rundt og grue seg lenge! Kjører jo bedre når man ikke er nervøs :)

Natta :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte forresten å si at jeg har fått lappen i dag ;) Fikk plutselig oppkjøring på dagen, og kjørte opp kl 16:30

Så bra GRATULERER :blomst:

Så deilig å få det unna så tidlig. Så slipper du å styre med å reise opp etter dere har flyttet.

Kos deg i helga og kjør forsiktig

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, alle sammen!

Jeg har vært ute på min første kjøretur i dag, og bilen er fremdeles like hel ;)

Deilig å bli ferdig med kjøretimer og styr. Og deilig at jeg fikk sove natten i forveien fordi jeg ikke visste om oppkjøringen før samme dag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med lappen! Digg å få det unnagjort så raskt tenker jeg. Jeg ser mange fordeler ved å ikke vite om det på forhånd ja. Jeg var skikkelig nervøs før min oppkjøring, men det gikk jo bra.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Beasnuppa! Jeg er egentlig litt fornøyd med at jeg hverken strøk på teori eller oppkjøring :) Nå må jeg bare bli flink til å kjøre så det er trygt for babyen å sitte på med meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...