Gå til innhold

Vårt lille mirakel - Live, født 15.03.08

Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Ah.. Jeg synes den bare så så liten ut.. Tenkte at det var noe man skulle ha rundt hodet. :ler: Jeg har to ammeputer faktisk, fra Ellos. Jeg synes de er så digg å ha i sofaen, eller som nå, å ha datamaskinen på fanget mens jeg støtter albuene på puten også. Har gitt mamma og venninner samme puter i gave. :fnise:

Åja. Hehe. Den er ikke liten, det bare ser slik ut på bildet.

Ble 3 hjuling på dere likevel :)

Så bra ut den vogna, men kan tenke meg det var en utfordring...

så moro med masse gaver. Må være gøy når dere begynner å få klær og ting :rødme:

Bare innom for å si god helg :klemmer:

Jepp. Mannen fikk bestemme, og han ville ha en vogn som var lett å manøvrere rundt, så da ble det 3hjuling :)

Ja, nå begynner det å fylle seg opp. Tenkte jeg skulle pakke alle babytingene ned i en eske i dag, som en start på pakking før flyttingen.

God helg til deg også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp. Mannen fikk bestemme, og han ville ha en vogn som var lett å manøvrere rundt, så da ble det 3hjuling :)

Ja, nå begynner det å fylle seg opp. Tenkte jeg skulle pakke alle babytingene ned i en eske i dag, som en start på pakking før flyttingen.

Er jo greit med en som er lett å manøvrere ja... Spesielt hvis man skal på bytur og sånt.

Gleder meg til å se på sånt selv... :sjenert:

Kjøpte dere den i Sverige?

Ja, babysakene er jo greit å pakke ned. Godt å være litt i gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi skulle egentlig kjøpe vogn i sverige, men så kom det et supert tilbud på Barnas Hus på Sandvika Storsenter, så vi slo til der :)

Vi kommer nok til å reise en tur til Sverige og kjøpe litt småting etter vi har flyttet. Badebalje og slike ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit når en får det billig her også.

Har sett i avisa at de søker etter ansatte i en barnebutikk som skal starte her i byen etter nyttår.

Håper det kanskje blir noen gode åpningstilbud :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette har vi:

Vogn med sportsdel

Bilsete med base

Vegghengt stellebord

Vugge (lånes av søsteren til mannen)

Sprinkelseng (lånes av søsteren til mannen)

Lammeskinn til vogn

Dyne til vugge

Dyne til vogn

Dyne til sprinkelseng

1 sengesett med laken til Vogn/vugge

1 sengesett til sprinkelseng-dyne

Bleier (Svigermor kjøpte på opphørssalg i en dagligvarebutikk)

2 smekker

5 bodyer i str 50

3 bodyer i str 52

Fleecejakke med hette i str 62

Pysjamas i str 50/56

2 luer i str 52

1 Lue i str 56

1 Lue i str 52/56

1 Kjøredress

1 sparebukse-dress

En dongeribukse

Gaskluter (ukjent antall)

1 helseteppe

1 mykt teppe

2 vaskekluter i frotté

Håndklær (ukjent antall)

Ammepute

Tummy Tub

Da er det følgende som gjenstår å kjøpe som jeg kommer på:

Madrass til sprinkelseng

Madrass til vugge

Liten pute til sprinkelsengen

Flere sengesett med laken til vogn og vugge

Sparkebukser

Strømpebukser

Noen få jakker

Sokker

Flere pysjamaser

Mulig vi vil ha stelleplass oppe i 2.etasje også. Vet ikke hva vi ønsker enda.

Ammeinnlegg

Purelan

Ammebh

Ammetopp eller singletter

Kommode til å ha klærne og tingene til babyen

Hardbag til vognen

Lekegrind

Badebalje m/sittedel

Bleiebøtte (skal sikre meg en sånn gratis en).

Elastisk bæresjal

Babycall

Endret av Kykkelikokos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket:

Henger litt etter her ser jeg ja... :sjenert:

Vi har:

6 bodyer

2 sprakebukser

Fleecedress

Babygym

Ammepute

Vippestol

Babycall

Lekegrind

Må nok noe alvorlig shopping til etter jul ja :forvirret:

Kunne nok ha kjøpt mer nå, men har bevisst valgt å vente til etter flyttingen. Ikke nødvendig å fylle opp flyttelasset unødvendig :fnise:

Ha en fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi. Var ikke meningen at vi skulle kjøpe så mye før vi flyttet heller, men plutselig så var det visst både bilsete og vogn i hus ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg og venter på at det skal komme en dame som skal se på brudekjolen min. Er spent på om jeg får solgt den. Hun kjører i hvert fall helt fra utenfor Kongsberg et sted for å prøve den, så jeg tror hun har veldig lyst på den. Håper bare den passer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den henger jo bare der og tar opp altfor mye plass. Greit om jeg får solgt den nå, så slipper jeg å drasse den med på flyttelasset.

Det er jo ikke lenge siden vi giftet oss, men på en måte så virker det leeeenge siden likeve. Har ikke så kjempestor sentimental verdi for meg den kjolen, selv om det er en utrolig fin kjole. For tiden tenker jeg penger penger penger i alt, så jeg håper bare å få solgt den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå sitter jeg og venter på at det skal komme en dame som skal se på brudekjolen min. Er spent på om jeg får solgt den. Hun kjører i hvert fall helt fra utenfor Kongsberg et sted for å prøve den, så jeg tror hun har veldig lyst på den. Håper bare den passer!

Får håpe du får solgt den da.

Jeg har min ute også, men ikke fått den helt store responsen...

Er ingen krise da. På en måte kunne jeg tenke meg å beholde den, men ville i hvert fall forsøke å selge den først...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den passet ikke til henne. Ble for trang. Jeg hadde vel sagt det på forhånd, men hun ville likevel reise 1,5time hver vei.. Synes litt synd på henne da. Menmen. Da får jeg nok ikke solgt den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så kjedelig... Både for deg og henne...

Men er jo ikke alltid det er så mye å gå på...

Får håpe du får solgt den da, men det er ikke bare bare... :sjenert: Sånn sett glad jeg ikke valgte en av de dyreste kjolene, da hadde det vært mye verre å bli sittende med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, sånn sett greit at jeg heller ikke har en dyr kjole :) Hadde hatt litt mer dårlig samvittighet hvis jeg satt igjen med en kjole til 15000kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant...

Var heldig og fikk kjolen jeg da... Så har sånn sett ikke betalt noen ting for den... Dermed så burde jo en eventuell salgssum gå tilbake til dem... :sjenert:

Vi får se. Jeg har bare avertert på finn.no enda... har ikke orket å sette inn overalt ellers. Får heller gjøre det hvis jeg virkelig føler at jeg må bli kvitt den... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt to henvendelser på annonsen. En som ville prøve kjolen og en som lurte på pris på sløret. Ingen av delene ble solgt. Har bare lagt ut på finn jeg også. Tror ikke jeg gidder å dille med å legge ut annonser andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...