Gjest imli Skrevet 28. oktober 2007 #741 Del Skrevet 28. oktober 2007 Så moro å kjenne liv! Kjenner ingenting ennå jeg... Er nok ikke sannsynlig med fødsel for deg med det første! Er mest pga lunge-utvikling at barnet ikke kan leve utenfor deg ennå. Har lest et sted at de ikke er 100% før en eller to uker før termin! Selv om de klarer seg fint om de blir født en mnd for tidlig da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #742 Del Skrevet 28. oktober 2007 Nei, tviler på at det skjer noe med det første Er ikke noe som skulle tilsi at det skulle skje noe. Alt virker normalt hittil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 28. oktober 2007 #743 Del Skrevet 28. oktober 2007 Høres bra ut Lykke til på langkjøring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #744 Del Skrevet 29. oktober 2007 Ikke mobb Nå er jeg endelig ferdig med dagens teori, men såvidt jeg forstod så måtte jeg tilbake for 2 nye avslutnings-teoritimer.. det bare baller på seg.. Fastelegen, ja. Han så jeg ikke mye til. Jeg hadde bestilt time hos ham, men det var en ung kvinnelig turnuslege som hadde time med meg, så ikke vet jeg. Hun ville egentlig at jeg skulle sykemelde meg 100%, men jeg sa at jeg ville prøve med 50% og fortsette å jobbe hjemmefra. Så da er jeg 50% sykemeldt i 4 uker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #745 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg ble egentlig litt overrasket over holdningen til hun legen. Jeg sa at jeg på en måte ønsket å vite hva hun som lege mente var best da, men hun sa at dette måtte jeg bestemme selv. Om jeg ville være 100% sykemeldt, og hvor lenge.. Hun spurte ikke engang hvilke svangerskapsplager jeg hadde. Det er tydeligvis ikke vanskelig å få seg sykemelding, gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 29. oktober 2007 #746 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hmm, tydeligvis mye som har forandret seg med kjøre opplæring siden jeg tok lappen for 10 år siden... (Gammel som jeg er ) Jøss, er jo på en måte enig i at det er litt opp til deg hvor mye sykemeldt du skal være. Men skulle jo tro du måtte forsvare det litt da. Ikke jobbe for å få mindre sykemelding... Synes det er en del rare sykemeldinger for tida. Men greit du kan jobbe hjemme fra da. Du har virkelig fått plagene... Halvveis i morra :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #747 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hehe. Ja, det har vel forandret seg mye bare fra jeg egentlig kunne kjørt opp som 18åring, og til nå i grunn. Det er så mye mer teori.. Mye sånn holdning og konsekvenser ++ Litt bortkastet tid for min del, føler jeg. Kjekt å kunne jobbe hjemmefra, ja. Men jeg vil jo gjerne tilbake på jobb for å ikke være så mye utenfor det som skjer på jobb. Det er mange forandringer på gang. Fordelen er at jeg slipper å sitte på telefonen.. Det er ikke meg i mot. Menmen. Nå gleder jeg meg til julebord på Color Magic i desember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #748 Del Skrevet 29. oktober 2007 Og ja, halveis i morgen Og kun 2 uker igjen til den store milepælen for dere, jente_79! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 29. oktober 2007 #749 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hehe. Ja, det har vel forandret seg mye bare fra jeg egentlig kunne kjørt opp som 18åring, og til nå i grunn. Det er så mye mer teori.. Mye sånn holdning og konsekvenser ++ Litt bortkastet tid for min del, føler jeg. Er nok mer tilrettelagt for de på 16 kan jeg tenke meg... Men nå er du jo forhåpentligvis snart ferdig Kjekt å kunne jobbe hjemmefra, ja. Men jeg vil jo gjerne tilbake på jobb for å ikke være så mye utenfor det som skjer på jobb. Det er mange forandringer på gang. Fordelen er at jeg slipper å sitte på telefonen.. Det er ikke meg i mot. Menmen. Nå gleder jeg meg til julebord på Color Magic i desember Nei, en blir jo litt langt unna. Godt du har mannen der, så du ikke faller helt bort. Håper virkelig jeg slipper billigere unna... Julebord på Color Magic :rødme: Det hørtes jo helt topp ut. *misunnelig* Og ja, halveis i morgen Og kun 2 uker igjen til den store milepælen for dere, jente_79! Ja, gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #750 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hehe. Er enda 4,5mnd igjen da. Det er jo ganske lenge når jeg tenker meg om.. Jo mer man tenker på det jo saktere går tiden, så det beste er å ikke tenke så mye på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #751 Del Skrevet 29. oktober 2007 Er nok mer tilrettelagt for de på 16 kan jeg tenke meg... Men nå er du jo forhåpentligvis snart ferdig Nei, en blir jo litt langt unna. Godt du har mannen der, så du ikke faller helt bort. Håper virkelig jeg slipper billigere unna... Julebord på Color Magic :rødme: Det hørtes jo helt topp ut. *misunnelig* Ja, gleder meg Ja, men nå var det visst noe forbikjøring og landevegskjøring på 5timer + de to avsluttende teoritiimene igjen.. Og de hadde jeg ikke fått med meg at jeg skulle ha.. Trodde det bare var glattkjøring, langkjøring og veiledning igjen. Men dengang ei.. Jepp, greit å ha en med lange ører Håper også at du slipper billigere unna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mocca~ Skrevet 29. oktober 2007 #752 Del Skrevet 29. oktober 2007 Landeveien er 2t teori, 5t kjøring, 4t kjøring og til slutt 2t teori.. Men da er du ihvertfall helt ferdig. Om du har tatt mørkekjøring da, for kjører du opp etter 1.11 så må du ha det nå om du ikke har tatt det.. Halvveis snart! :hoope: Og jeg blir bare litt engstelig over at tiden går så fort, shit! Vi blir gammel også jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #753 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg har tatt mørke"kjøringen", ja Og nå har jeg jo tatt 2t teori for landevei også. Så da er det vel 5t kjøring.. og 2t kjøring (2x2, man kjører visst bare ene veien, så da blir det to timer pr. elev i bilen), og 2 teoritimer igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mocca~ Skrevet 29. oktober 2007 #754 Del Skrevet 29. oktober 2007 Den siste dagen på landevei er 4t kjøring, men den første timen brukes til planlegging av rute, så skal man kjøre i 3t (2t15min).. Så om du bare får kjøre 2skoletimer så blir du snytt for en time.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #755 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg vet ikke helt hvordan det funker, men først så planlegger man ruten, og så kjører man fra Hønefoss til Charlottenberg. Det blir helt sikkert 3 kjøretimer til sammen. Det går i hvert fall en hel dag med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mocca~ Skrevet 29. oktober 2007 #756 Del Skrevet 29. oktober 2007 Ja, da blir det sikkert riktig.. Du får handle litt på babyshoppen der da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #757 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hehe. "Eh. Dere må bare vente litt her, for jeg må inn og kjøpe noen babyting her..". Godt kjørelæreren har stasjonsvogn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 29. oktober 2007 #758 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hehe. "Eh. Dere må bare vente litt her, for jeg må inn og kjøpe noen babyting her..". Godt kjørelæreren har stasjonsvogn! Ser det for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #759 Del Skrevet 29. oktober 2007 Nå som vi snart flytter til Vestby så er det ikke så langt til Sverige, så da får vi heller ta en tur selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mocca~ Skrevet 29. oktober 2007 #760 Del Skrevet 29. oktober 2007 Ta med deg en tilhenger når du kommer på morningen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå