Eeyore Skrevet 11. oktober 2007 #621 Del Skrevet 11. oktober 2007 Så kjedelig at det ikke kom flere på visning Men kanskje det hjelper å ha det i helgen? Skal dere flytte i begynnelsen av desember allerede? Det er jo bare helgen etter oss det Regner med at vi får huset 23. november Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 12. oktober 2007 #622 Del Skrevet 12. oktober 2007 Ha en strålende helg, Kykkelikokos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #623 Del Skrevet 12. oktober 2007 Live, så søtt! :rødme: Mhm! Vi "bestemte" oss egentlig for navn for lenge siden. Nå gjenstår det bare å se om det er en Live som kommer ut Kanskje det er en gutt, eller kanskje det er en jente som ikke ser ut som en Live i heletatt Meg og???? Også nysgjerrig.... Live er et fint navn. :rødme: En blir nok glad uansett hva det blir. Men skal innrømme at jeg innerst inne håper at vi også får ei jente. Er så mange gutter fra før i familien... Men hvis den myten stemmer så er det nok en gutt jeg bærer på... Tror nok ikke det er helt riktig da... Tror mamma var i veldig fin form ved begge sine svangerskap og det resulterte i to jenter... PM sendt Det går nok helt sikkert bra denne gangen skal du se Så kjedelig at det ikke kom flere på visning Men kanskje det hjelper å ha det i helgen? Skal dere flytte i begynnelsen av desember allerede? Det er jo bare helgen etter oss det Regner med at vi får huset 23. november Ja, vi får prøve å ha det i helgen neste gang. Problemet er at folk tror at det er så mange leiligheter til salgs her hos oss. Det er nemlig et annet borettslag med samme vei-adresse, og det er noen helt andre leiligheter. Så folk tror at det er noe galt med våres leilighet fordi det er så mange som selger.. Vi flytter sikkert i starten av desember, tror jeg ja. Vi får se det an. Men vi vil veldig gjerne komme i hus før jul! Ha en strålende helg, Kykkelikokos Takk, du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 12. oktober 2007 #624 Del Skrevet 12. oktober 2007 PM sendt Så fint det var. Dere kommer sikkert til å trives kjempegodt Deilig at det ikke er så mye som må gjøres heller. Var jo kjempefint der. Ja, vi får prøve å ha det i helgen neste gang. Problemet er at folk tror at det er så mange leiligheter til salgs her hos oss. Det er nemlig et annet borettslag med samme vei-adresse, og det er noen helt andre leiligheter. Så folk tror at det er noe galt med våres leilighet fordi det er så mange som selger.. Kjedelig når det er sånn da... Får håpe det ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mocca~ Skrevet 12. oktober 2007 #625 Del Skrevet 12. oktober 2007 Tenk for en fin tid du har forran deg nå! Jul i nytt hus, og etter jul er det bare til å gjøre seg klar til den lille kommer! Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #626 Del Skrevet 12. oktober 2007 Ha en fin helg du også, Mocca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #627 Del Skrevet 12. oktober 2007 UL-bildene. Ikke så lett å se så mye, synes jeg selv. Virket som om mannen skjønte mer da vi var på UL, for jeg så ikke hva som var hva i heletatt. Når er det forresten vanlig å ta 3D-UL og hvor får man gjort det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 12. oktober 2007 #628 Del Skrevet 12. oktober 2007 Søte babyen! Likte spesielt godt det der hun står på hodet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #629 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hehe. Ja, hun driver visst med yoga. Er nok litt sprekere enn mamman sin, gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #630 Del Skrevet 14. oktober 2007 I dag kjente mannen helt tydelig at den lille bevegde seg i magen. Litt morsomt, siden jeg kjenner mer og mer liv, at han også får hilst litt på Nå må jeg bare slappe litt av og huske på at det fremdeles er lenge til babyen kommer. Etter UL så fikk jeg liksom for meg at nå var det ikke så lenge igjen, men det er det jo Vi har vel så og si bestemt oss for å kjøpe Emmaljunga City Cross med Citybag. Gleder meg til vi skal reise og kjøpe Blir nok en gang i desember! Vi er så heldige at vi skal få låne både sprinkelseng og vugge av svigerinnen. Begge deler er i en kjempefin sånn gammelrød farge. De kunne ikke bruke sprinkelsengen selv til nevøen vår på 5mnd, fordi de ville male den, og malingen må tørke i minst 3mnd før ungen kan sove i sengen. Så det ble plutselig for kort tid for dem til å male. Meeen, det er jo bra for oss Har foreløpig kjøpt 6 omslagsbodyer i ca str 50-52-56 + en kjøredress i str 56. Får håpe babyen ikke drukner i noen av klærne. Uansett så vokser jo hun seg til etter hvert. Mamma har strikket hentesett til henne, så vi bruker nok det hjem fra sykehuset. Har også kjøpt/fått tre dyner: En til vogn/vugge, og en til sprinkelseng. Og ellers masse kluter, håndklær, tepper og et laken og sengetøy. Da er det følgende som gjenstår å kjøpe som jeg kommer på: Madrass til sprinkelseng Madrass til vugge Liten pute til sprinkelsengen Sparkebukser Strømpebukser Noen få jakker Bilsete Stellebenk eller stellebord (må se hvor vi skal ha det). Noen smekker Ammeinnlegg Purelan Flere sengesett med laken Ammebh Ammetopp eller singletter En liten pakke med bleier Kommode til å ha klærne og tingene til babyen Vogn Lekegrind Skal få tummytuben til svigerinnen også. Hun likte den ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 14. oktober 2007 #631 Del Skrevet 14. oktober 2007 Oi, dere planlegger skikkelig allerede! Vi har ikke kjøpt så mye som en sokk... Men vi har fått seng av mamma og pappa da (eller arva etter meg selv egentlig!), men har ikke henta den annå. Mamma skal kjøpe vogn til oss også. Vi er vel av dem som foretrekker å avvente situasjonen til vi er mer sikre på at alt er bra så vi kommer nok ikke til å kjøpe noe før etter UL. Vi får kanskje litt til jul, og ellers kommer vi til å vente til januarsalget tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 14. oktober 2007 #632 Del Skrevet 14. oktober 2007 :rødme: Så koselig å kjøpe inn utstyr da. Jeg så de nydelige liftgardinene på KID i går. Fikk så lyst til å kjøpe. Men litt tidlig... Dessuten greit å vite bredden på vinduet før vi handler. Tror det er litt ukurant størrelse på det... Når det gjelder 3D UL så gjør de det her blant annet. LaraCroft her på KG hadde vært der på vanlig UL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #633 Del Skrevet 14. oktober 2007 Oi, dere planlegger skikkelig allerede! Vi har ikke kjøpt så mye som en sokk... Men vi har fått seng av mamma og pappa da (eller arva etter meg selv egentlig!), men har ikke henta den annå. Mamma skal kjøpe vogn til oss også. Vi er vel av dem som foretrekker å avvente situasjonen til vi er mer sikre på at alt er bra så vi kommer nok ikke til å kjøpe noe før etter UL. Vi får kanskje litt til jul, og ellers kommer vi til å vente til januarsalget tror jeg Hehe. Ja, jeg fikk vel ånden litt over meg etter at vi var på UL Synes det er greit å fordele utgiftene litt, samt å slippe å vagge rundt med enorm mage på slutten. Jeg innbiller meg også at det er mest kos å kjøpe ting før fødselen. Etterpå er man sikkert mettet på en måte. Vognen skal foreldrene mine og svigers spleise på, så vi er heldige sånn sett. Vi må bestille den før jul helst tror jeg, for det er ventetid på visse farger, gjerne opp til 2-3mnd har jeg hørt :rødme: Så koselig å kjøpe inn utstyr da. Jeg så de nydelige liftgardinene på KID i går. Fikk så lyst til å kjøpe. Men litt tidlig... Dessuten greit å vite bredden på vinduet før vi handler. Tror det er litt ukurant størrelse på det... Når det gjelder 3D UL så gjør de det her blant annet. LaraCroft her på KG hadde vært der på vanlig UL. Ja, jeg synes det er kjempekos :rødme: Fant ut at 3D UL må gjøres nærmere uke 30, så det blir nok en vanlig UL på oss, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 14. oktober 2007 #634 Del Skrevet 14. oktober 2007 Her har dere sannelig shoppet ja! Vi tenker som så at jo mindre vi slipper å flytte på Blir nok mer etter UL og flytting ja. Så får vi se hva vi evt får til jul Vogn får vi heldigvis av svigers, så det er en stor utgift vi slipper å tenke på. Ellers er vi jo sistemann ut i begge slektene, så det er nok mye vi kan arve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #635 Del Skrevet 14. oktober 2007 Det høres ut som vi har shoppet mer enn vi har, altså Svigermor kjøpte inn en haug med kluter, håndklær o.l. Så vi har egentlig bare kjøpt 6 bodyer og en kjøredress! Det er helt sant altså! Vi venter nok litt på å få flyttet vi også, så vi kan få plass en kommode til å ha ting i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 14. oktober 2007 #636 Del Skrevet 14. oktober 2007 Forløpig får vi plass til de 3 bodyene og 2 sparkebuksene vi har kjøpt i nattbordsskuffen til sambo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #637 Del Skrevet 14. oktober 2007 I nattbordskuffen, ja. Det var et artig sted å gjemme dem Vi har ikke nattbord, så hos oss ligger det i skapet mitt. Nå fikk jeg lyst til å gå å sniktitte litt på det vi har kjøpt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 14. oktober 2007 #638 Del Skrevet 14. oktober 2007 Sambo og jeg har av og til kosetid i senga før vi sovner hvor vi ser på babyens utvikling i gravidbøker og titter litt på klærne :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #639 Del Skrevet 14. oktober 2007 Aaaw, så søt sambo du har da Mannen og jeg så nettopp litt på klærne vi har kjøpt. Vi gleder oss sånn til det skal være en liten baby inni dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 14. oktober 2007 #640 Del Skrevet 14. oktober 2007 Ja, 3D UL blir ganske seint. Så en må jo vurdere om en synes det er verdt det. Veldig usikker på hva vi velger når vi kommer så langt. Får ta vanlig UL først i hvert fall... Greit med alt en kan få. Når vi fortalte sist at jeg var gravid sa svigerinna at vi kunne få vogna etter dem. Men svigemor mente det bare var tull. Hun hadde kjøpt den vogna, og var klar til å kjøpe vogn til oss også. Så får se hva vi gjør... Litt usikker siden det er mye annet vi også trenger, men vil jo gjerne ha ny vogn også... Skjer jo også litt på vognfronten på 6 år... Heldigvis ikke noe vi trenger å bestemme oss for enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå