Kykkelikokos Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #601 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hei! Hvordan gikk det på UL i dag??? *spent* Og duuu, nå er vi blitt naboer her inne igjen...nesten i allefall Gratulerer!! Det var det jeg sa; Torsdag kommer til å bli en god dag: 1. Ultralyd 2. Vi skal få svar på budet vårt 3. Vi skal ha visning og forhåpentligvis få solgt 4. Susiepia slår fast at hun er gravid 3 av 4 må sies å være veldig bra da. Punkt 3 vet vi ikke enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #602 Del Skrevet 11. oktober 2007 Nå er jeg bare så spent på å høre om UL og budrunde Hei NABO!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 11. oktober 2007 #603 Del Skrevet 11. oktober 2007 Nei, er det sant??? :juhu: :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 11. oktober 2007 #604 Del Skrevet 11. oktober 2007 Glemte å ønske dere lykke til med visningen idag. Håper dere får like mye over takst Broren min fikk beskjed om at de fikk jente nå siste, men jeg har 3 nevøer... Ikke for å ødelegge altså, men jeg er litt misunnelig for jeg vil også ha jente... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 11. oktober 2007 #605 Del Skrevet 11. oktober 2007 Så moro :juhu: :juhu: :juhu: Artig at det kanskje er ei jente da. Skjønner godt at det var fristende å handle inn, men kanskje greit å vente til en er helt sikker. Har det skjedd noe mer på budfronten? Lykke til med visning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caro Skrevet 11. oktober 2007 #606 Del Skrevet 11. oktober 2007 Vant dere budrunden??? Så moro! Nå vil jeg også bli gravid sånn at jeg kan trille sammen med deg og Eeyore! Gratulerer med i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 11. oktober 2007 #607 Del Skrevet 11. oktober 2007 Først; jeg tipper babyen deres blir født 23. mars!! Og hvis den blir det, så kommer den til å få mye fint av meg (bare si det til henne) for jeg har alltid ønsket meg at en baby blir født på min bursdag! Så gøy med ultralyd!! :juhu: Det må være heeeelt fantastisk!! Og... vant dere budrunden??? Fortell fortell!!! Mye kjekt som skjer her i dag :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 11. oktober 2007 #608 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hallo! Du kan jo ikke bare bli borte nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 11. oktober 2007 #609 Del Skrevet 11. oktober 2007 Åj skjedd mye i løpet av dagen din Gratulerer så mye :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 11. oktober 2007 #610 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hallo! Du kan jo ikke bare bli borte nå! Nei, du kan jo ikke det... Hello, we need updates! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #611 Del Skrevet 11. oktober 2007 Glemte å ønske dere lykke til med visningen idag. Håper dere får like mye over takst Broren min fikk beskjed om at de fikk jente nå siste, men jeg har 3 nevøer... Ikke for å ødelegge altså, men jeg er litt misunnelig for jeg vil også ha jente... Hihi Kan jo være dere får jente dere også, så kan de bli venninner Vi er obs på at det kan bli gutt. Bestekompisen til mannen fikk beskjed om jente, og hadde malt rosa rom, og kjøpt inn MASSE jenteklær. Det ble en liten gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #612 Del Skrevet 11. oktober 2007 Vant dere budrunden??? Så moro! Nå vil jeg også bli gravid sånn at jeg kan trille sammen med deg og Eeyore! Gratulerer med i magen! Jepp Vi vant budrunden! Ja, nå må du virkelig sette inn 5. eller 6.gir med sånn at du kan trille med oss Takk for det Først; jeg tipper babyen deres blir født 23. mars!! Og hvis den blir det, så kommer den til å få mye fint av meg (bare si det til henne) for jeg har alltid ønsket meg at en baby blir født på min bursdag! Så gøy med ultralyd!! :juhu: Det må være heeeelt fantastisk!! Og... vant dere budrunden??? Fortell fortell!!! Mye kjekt som skjer her i dag :-D Hehe. Så lenge det blir i mars, så er jeg egentlig fornøyd Men det hadde jo vært ekstra moro med samme dag som din bursdag da. Hehe. Vi vant budrunden og kan flytte inn 2. des om vi vil! Hallo! Du kan jo ikke bare bli borte nå! Hehe. Middag hos svigers først, og så visning vet du. Men nå er jeg tilbake! Åj skjedd mye i løpet av dagen din Gratulerer så mye :juhu: Ja, men det tok visst slutt på slutten av dagen.. Det kom kun én person med familien på visning. En eldre dame som skulle selge huset til datteren. Men etter som jeg forstod på datteren som var med (ikke hun som skulle overta huset), så hadde de visst vært i gang med denne prosessen for et par år siden også, og så var det blitt lagt på is.. så vi skal vel være forsiktige med å være for optimistiske. Hun hadde visst ikke bestemt seg for at hun ville flytte enda. Nei, du kan jo ikke det... Hello, we need updates! Neida, nå er jeg her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 11. oktober 2007 #613 Del Skrevet 11. oktober 2007 Så bra dere vant budrunden :hoppe: :hoppe: for det. Kjedelig at det ikke var flere på visning da... Hjalp vel ikke akkurat at de spådde 10% nedgang i boligprisene i nyhetene i dag heller. Håper virkelig dere får solgt. Leiligheten var jo kjempefin og må være helt ideell for ei gammel dame... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #614 Del Skrevet 11. oktober 2007 Ja, håper vi får solgt snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mocca~ Skrevet 11. oktober 2007 #615 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Haha. Passe selvopptatt jeg da: Kykkelikokos 312 jente 79 92 Glow 75 Eeyore 71 ~Mocca~ 23 Nummer 5 jo! Gratulerer så mye med en mulig jente i magen! Det kan jo stemme, for er man ikke mye kvalmere med jenter enn gutter? (sikkert bare en myte, men men.. ) Endret 11. oktober 2007 av ~Mocca~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #616 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg håper det stemmer, for nå har vi jo begynt å venne oss til tanken på en liten tulle Hun skal mest sannsynlig hete Live. Vet ikke hvordan det er med den myten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #617 Del Skrevet 11. oktober 2007 Det viktigste er helt klart at babyen er frisk og fin Er litt stas med jente også da. Blir pappas lille prinsesse, tenker jeg Du kan få se nye rekkehuset også. Skal sende deg ny PM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #618 Del Skrevet 11. oktober 2007 Det er finere i virkeligheten Gleder meg til å få flyttet inn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mocca~ Skrevet 11. oktober 2007 #619 Del Skrevet 11. oktober 2007 Live, så søtt! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 11. oktober 2007 #620 Del Skrevet 11. oktober 2007 Du kan få se nye rekkehuset også. Skal sende deg ny PM. Meg og???? Også nysgjerrig.... Live er et fint navn. :rødme: En blir nok glad uansett hva det blir. Men skal innrømme at jeg innerst inne håper at vi også får ei jente. Er så mange gutter fra før i familien... Men hvis den myten stemmer så er det nok en gutt jeg bærer på... Tror nok ikke det er helt riktig da... Tror mamma var i veldig fin form ved begge sine svangerskap og det resulterte i to jenter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå