Gå til innhold

Vårt lille mirakel - Live, født 15.03.08

Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Åh, du ditt hundemenneske! :fnise:

Så moro! Er spent på om det blir jente eller gutt, jeg.

Er det noe galt i det også nå da? :tunge1:

Det var godt jeg tok med den klausulen at om dette svangerskapet går bra... For det gjør det dessverre ikke. På UL idag var fosteret mye mindre enn det burde, og ikke noe bankende hjerte heller. Har tatt hcg-prøve, men selv legen mente det var lite håp :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var godt jeg tok med den klausulen at om dette svangerskapet går bra... For det gjør det dessverre ikke. På UL idag var fosteret mye mindre enn det burde, og ikke noe bankende hjerte heller. Har tatt hcg-prøve, men selv legen mente det var lite håp :grine:

Så utrolig trist. :klem: fra meg også :klem:

Håper det går bra med deg, og at du har noen der sammen med deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe galt i det også nå da? :tunge1:

:( :( :(

Nå får det være nok av dette urettferdige tullet dere må gjennomgå! *trampe hardt i gulvet som en trassig unge*

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi driver og pusser opp stuen, og fikk oss en litt kjedelig overraskelse da vi fjernet taklistene.. Der lå fire løse ledninger rundt hele stuen, noe som er langt fra lovlig og temmelig farlig. Så nå har vi hatt besøk av elektriker, og størsteparten av stuen er uten strøm. Måtte fjerne alt av ledninger, og så må vi ha elektriker her igjen for å få lagt opp nytt utenpå listene. Idiotiske fyr som har gjort dette.. Det verste er at han som har gjort det er elektriker selv, og har godkjent det elektriske systemet i huset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man kan dere ikke klage på det da? skal jo ikke være sånn man legger opp strøm?

:klem: til eeyore. Nå synes jeg dere har hatt nok jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi håper på å få det dekket av eierskifteforsikringen. Vi kjøpte huset/flyttet inn hit i starten av desember. Kjøpte huset av en annen enn han som har laget rotet, så det er en tidligere eier i mellom igjen, på en måte (ja, jeg er elendig på å forklare). Men han vi kjøpte det av har bodd her såpass kort tid, at jeg går ut i fra at den "første" eierskifteforsikringen fremdeles gjelder.

I følge elektriker-selskapet vi snakket med i dag, så er elektriker-karrieren til den tidligere huseieren så godt som over.. Dette vil jo bli rapportert, og han har jo nettopp sendt inn papirer til Hafslund om at det elektriske systemet her er i orden. Vet ikke om det er lovlig å godkjenne elektriske anlegg man har satt opp selv engang heller. Uansett så er dette temmelig drøyt, så konsekvenser blir det nok.

Endret av Kykkelikokos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med sånne overraskelser, men godt dere oppdaget det og får ryddet opp i det så fort.

Håper dette får konsekvenser og at dere får igjen utleggene deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedelig med sånne overraskelser, men godt dere oppdaget det og får ryddet opp i det så fort.

Håper dette får konsekvenser og at dere får igjen utleggene deres.

Takk for oppmuntrende ord :klem:

Håper dere får ordnet opp i dette Kokos!

benytter muligheten til å :klem: Eeyore!

Håper jeg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er som oftest pappaen som får henne til å smile slik ;) Mammaen gidder hun stort sett ikke smile så mye til. Hun er vel lei trynet mitt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reka
Er som oftest pappaen som får henne til å smile slik ;) Mammaen gidder hun stort sett ikke smile så mye til. Hun er vel lei trynet mitt :lol:

:fnise: Hun er innmari skjønn da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...