Gå til innhold

Vårt lille mirakel - Live, født 15.03.08

Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror snuppa har tenner på gang.. Bare i kveld har hun våknet 3 ganger og vært nærmest utrøstelig. Får helt vondt i mammahjertet når hun hylskriker slik..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror snuppa har tenner på gang.. Bare i kveld har hun våknet 3 ganger og vært nærmest utrøstelig. Får helt vondt i mammahjertet når hun hylskriker slik..

Oi, vi hadde en sånn runde i dag også. Hun lå og pludret på matta si, og plutselig hylskrek hun som aldri før, og var utrøstelig. Tårene trillet. Begynte nesten å grine selv.

Har du kjent noen tenner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser to sånne "klumper" oppe i overkjeven litt ute på sidene. Og en liten hvit flekk over ene klumpen. Tror det er brusk som presses ut eller noe. Leste noe om det på nett et sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I natt sov snuppa gjennom natten uten mat for første gang. Hun la seg i halv-syvtiden, fikk trøstepupp i syv-tiden (tror det er tenner på gang), og fikk ikke pupp igjen før kl 06. Måtte putte i smokken to ganger da, så jeg er like trøtt, om ikke mer enn vanlig. Men jeg ble bare litt overrasket over at hun ikke trengte mat om natten. Jeg har faktisk ikke prøvd noe særlig å bare putte i smokken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå snill en liten Livetøtta da :hjerte:

Jaa. Verdens beste Livemor :rødme:

Jeg har lyst på sånn beibis som du har :rødme:

Hihi. Søt du flickan-snuppa :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle skrive en liste over hva Live trenger/hva vi ønsker oss nå fremover:

Høystol (tripp-trapp?)

Større bilsete

Fotograf-bilder

Regntrekk til sportsvognen

Fotpose/vinterpose til sportsvognen

Vinter/høst-yttertøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå er pappaen oppe hos henne og trøster. Hun våkner i blant med et skrik. Vet ikke hva det er, men antar at det kanskje er tenner som er problemet.

I dag skulle jeg egentlig ha barselsgruppen min på besøk, men siden flere var syke så ble det avlyst. Inviterte i stedet nabodamene som er i permisjon på besøk.

Nå hører jeg at snuppa holder på å skrike seg blå, så jeg tror jeg får løpe opp og se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Junior våkner også med et skrik av og til. Men sånn har han egentlig gjort lenge, før det ville vært snakk om tenner. Så jeg lurer rett og slett på om det kan være drømmer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være drømmer ja. Det har skjedd et par ganger her også. Men da har han sovet videre da, så det er kanskje skrik i søvne? :klø:

Håper hun sovner fint da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper alt er bra med Live?

Har vært litt mer grinete her på kveldstid også, men jeg ser ingen antydning til tenner, sånn som du gjør. Tror jeg må kjenne etter i morgen.

Så heldig du er som har så trivelige naboer. Det er to nabodamer som har fått baby i løpet av våren/sommeren,men jeg kjenner dem ikke, og har liksom ikke fått noen anledning til å komme i prat... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er drømmer. Det virker som hun har det vondt. Hun skriker slik hun gjorde da hun fikk vaksine, og roer seg ikke uten pupp.. Men jeg er ikke sikker på at det er tennene.

Nå sover hun i hvert fall søtt. Det minner meg på at jeg burde legge meg også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...