Gå til innhold

Vårt lille mirakel - Live, født 15.03.08

Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmm.. Har du begynt å leke med tanken på flere barn allerede åltså? Du kan jo joine meg i prøvingen fra midten av september :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kjipe med å dele 50/50 på permisjonen, er jo som jente79 skriver, at mannen får den "kule" delen, med større og mer selvstendig unge, mens vi damer får den slitsomme delen med skrikende liten kolikkunge... :sukk:

Nå svartmaler jeg litt altså, men det er jo litt sånn det er... Nettopp pga amminga...

Ny bebis? Så kan joine meg til høsten/vinteren. Ja, ja! :hoppe:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Ble ikke til at jeg prøvde å søke om mer permisjon heller. Vikaren min er gravid og sykmeldt så da får det gå som det går. Dessuten er lillemann så glupsk at jeg snart ser ut som to vrengte lommer. Tror nok den lille slukhalsen er klar for grøt i tillegg til melka.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sett i gang med prøvingen... :fnise:

Du trenger ikke varmepistol, brødrister fungerer like bra! Kunne ønske jeg hadde tid til scrapping fremover, da skulle jeg hengt meg på. Men tviler på at de to små trollene lar mor holde på med sånt. Får nok vente ett års tid tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Har du begynt å leke med tanken på flere barn allerede åltså? Du kan jo joine meg i prøvingen fra midten av september :ler:

Hehe. Jeg skulle jo ikke ha flere barn, jeg :fnise: Men vi får nå se. September er altfor tidlig! Må nok minst vente til mars igjen.

Det kjipe med å dele 50/50 på permisjonen, er jo som jente79 skriver, at mannen får den "kule" delen, med større og mer selvstendig unge, mens vi damer får den slitsomme delen med skrikende liten kolikkunge... :sukk:

Nå svartmaler jeg litt altså, men det er jo litt sånn det er... Nettopp pga amminga...

Ny bebis? Så kan joine meg til høsten/vinteren. Ja, ja! :hoppe:

:ler:

Ja, det er sant. Jeg er veldig redd for å gå glipp av mange milepæler.. Skal dere sette i gang allerede i år?

:fnise: Ble ikke til at jeg prøvde å søke om mer permisjon heller. Vikaren min er gravid og sykmeldt så da får det gå som det går. Dessuten er lillemann så glupsk at jeg snart ser ut som to vrengte lommer. Tror nok den lille slukhalsen er klar for grøt i tillegg til melka.

Huff, høres kjent ut med vrengte lommer :lol:

Ja sett i gang med prøvingen... :fnise:

Du trenger ikke varmepistol, brødrister fungerer like bra! Kunne ønske jeg hadde tid til scrapping fremover, da skulle jeg hengt meg på. Men tviler på at de to små trollene lar mor holde på med sånt. Får nok vente ett års tid tenker jeg.

Joooda. Sett igjen ungene hos M, så kommer du og slapper av med litt scrapping på P.stad. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi setter i gang til høsten vi... Har så lyst på enda en bebis begge to :fnise:

Vi er kanskje litt rare vi, det er jo slit også... Men så moro!

Du er jammen flink med det scrappe-greine altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Jeg skulle jo ikke ha flere barn, jeg :fnise: Men vi får nå se. September er altfor tidlig! Må nok minst vente til mars igjen.

:fnise: Er mannen klar for flere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke NÅ. Hehe. Vi snakker om å kanskje få en i 2010.

Imli: Hihi. Ja, dere er jo gaaaal! :fnise: Baby så fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Da må dere få veldig tette barn. Hvis du blir gravid i morgen, og så får ungen i april, så må dere bli gravid igjen i april/mai da

Eeyore, rugemaskinen :lol:

imli: det hadde ikke jeg. Hoho, men den delen av hjernen som husker svangerskapet mitt er tåkelagt for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha navnefest 18.oktober. Det arrangeres kun en gang på høsten og en gang på våren. Igjennom HEF.

Har ingen planer om ny baby her.. men kjenner ikke trådene etter spiralen...... så kanskje det blir en likevel!!! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lyst på max 2 år mellom mine. Kansje mellom 18 og 36 mnd. Jada, her er flickan i gang med å planlegge nr 2 allerede :ler:

Bare 39 dager til vi blir prøvere nå, så det er jo egentlig på sin plass kjenner jeg :hoppe::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt du vil ha hele permisjon neste gang. Jeg hadde fått helt panikk om jeg skulle begynne å jobbe igjen nå snart. Siden dette antageligvis er siste gang med småtroll, vil jeg nyte denne tiden til tusen. Det går jo så altfor fort!! Hvor blir tiden av egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha navnefest 18.oktober. Det arrangeres kun en gang på høsten og en gang på våren. Igjennom HEF.

Har ingen planer om ny baby her.. men kjenner ikke trådene etter spiralen...... så kanskje det blir en likevel!!! :dåne:

Det er vanlig å ikke kjenne trådene. De skal legge seg "på plass" rundt et eller annet (bøye seg inn) etter hvert.

Jeg har lyst på max 2 år mellom mine. Kansje mellom 18 og 36 mnd. Jada, her er flickan i gang med å planlegge nr 2 allerede :ler:

Bare 39 dager til vi blir prøvere nå, så det er jo egentlig på sin plass kjenner jeg :hoppe::ler:

:hoppe: for kun 39 dager igjen.

Skjønner godt du vil ha hele permisjon neste gang. Jeg hadde fått helt panikk om jeg skulle begynne å jobbe igjen nå snart. Siden dette antageligvis er siste gang med småtroll, vil jeg nyte denne tiden til tusen. Det går jo så altfor fort!! Hvor blir tiden av egentlig?

Jeg har litt panikk.. Lettere panikk faktisk. Hihi. Men mannen har sagt at vi kan gjøre om på ting hvis jeg ønsker det, for han vil bare at jeg skal ha det bra. Men vi får se. Jeg sa i sted at jeg vil vurdere det litt etter jobbsituasjonen. Hvis jeg må bli værende på avdelingen jeg er på nå, så vil jeg ha mer permisjon. Får jeg en ny stilling så vil jeg på jobb. Men nå har jeg faktisk søkt på en annen jobb da, rett i nærheten. Så får vi se. Men den er sikkert crappy betalt, og det gidder jeg ikke. Har søkt mest for moro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå kan ikke jeg så mye om sånne permisjonsting enda, men går det an å dele litt da? 50% hver f.eks, eller 40/60.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn tidskonto-opplegg? Noen dager hver i uken? Det går i teorien, men vet ikke om jobben synes det er OK. Mannen er litt ubekvem ved tanken om å spørre. Vi får se hva vi kommer frem til. Jeg har lekt litt med tanken selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde arbeidsgivere ville bli glad jeg for sånn ordning jeg.. :klø: Men det kommer kansje litt an på hva slags jobb man har.... Når det er sagt synes jeg arbeidsgiver må bli MYE flinkere til å tilrettelegge så det er lettere for fedre å ta litt permisjon også. gjerne på en måte som ikke går alt for mye utover moren.

*rødstrømpe på fedres vegne* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Tingen er at mannen og jeg har samme arbeidsgiver ;) Og slik det er nå, så skal mannen begynne i permisjon fra 7. september til 15. mars, mens jeg skal tilbake på jobb fra 15. september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...