Gå til innhold

Vårt lille mirakel - Live, født 15.03.08

Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Jeg kunne vel sikkert ha fått endret på permisjonen jeg også.. Men jeg har liksom ikke samvittighet til det, i tillegg til at jeg er for stolt. Jeg har jo sagt hele tiden at mannen skal ha 50% av permisjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke så flink til å følge med i andres dagbøker jeg heller. Er mer sånn at jeg av og til tar meg en skikkelig runde :fnise: Men de må ligge under "mine innlegg" for at jeg skal huske å sjekke da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag rullet snuppa for første gang hele veien fra rygg til mage alene :)

4mnd, 2uker og 5 dager gammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink hun er. Det er så morsomt når de begynner å bli mer bevegelige.

Ikke så flink til å sjekke toddlerjentenes dagbøker jeg heller, men det hender da jeg er innom :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner egentlig at ikke alle har tid til å følge med i dagbøkene. Det meste blir jo også skrevet inn på Toddlerpjatt-boken, så da er det jo strengt tatt ikke sååå mye å lese i dagbøkene liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flinke Live :klappe:

Takk for en koselig lørdag, det må vi gjøre igjen :)

Har hentet pakke fra Bikuben på posten idag, og venter spent på 2 til. Må nok en tur på Minnehjørnet etter jobb idag også. :fnise: Dilla? Jeg? :sjenert:

Må ha noe å gjøre nå når sambo endelig har begynt å pusse opp gangen, så har jeg en unnskyldning for å ikke hjelpe til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det må gjentas! Veldig koselig, selv om vi ikke er så effektive :fnis:

Ooh. Hva fikk du i pakken fra Bikuben da? Og hva skal du handle på Minnehjørnet? Du vel bruke de pengene som du sparte på alfabetet? Hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De pengene tror jeg at jeg brukte på nettet... :sjenert:

Kom 5-6 QK idag og alle arkene som jeg bestilte. På minnehjørnet tenkte jeg noe som passer til et par bryllupskort jeg skal lage, og så blir det sikkert litt ekstra :fnise:

Vi får passe på å ikke innvitere med oss noen andre som setter oss i dårlig lys når det gjelder effektivitet :ler: Den helgen på Drømtorp var forresten 16-18 oktober og kostet kr 500,-. Stempling for nybegynnere onsdag 3. september kr 250,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke QK har du bestilt/fått?

Ja, det er viktig at vi ikke setter oss selv i et dårlig lys altså. Kanskje vi skulle invitere med oss en som er skiiikkelig treig til å lage kort :fnise:

Hvor er Drømtorp forresten? Tittet på den stempling for nybegynnere, og så pengene mine fly avgårde. Hihi. Det er visst embossingtips også, og da må man jo ha embossingpulver og helst sånn vamrepistol. Huhei! Dette blir dyrt! :ler: Men jeg har litt lyst da. Har du bestemt deg for om du skal være med på noen av delene enda?

Endret av Kykkelikokos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å lese litt, men må innrømme at jeg ikke skjønner noen ting av de siste innleggene :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder at en av dere har varmepistol da ;) Om dere skal på kurset sammen vel å merke.

Og så må dere evt kjøpt blank limpute til embossinga, den er fin å bruke som vannmerke-effekt på stempler også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det står ingenting på sidene til Minnehjørnet om at man må ha med noe utstyr da. Jeg tenkte mest på at om man blir "hekta" så får pengene enda flere bein å gå på :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men dere bor jo så nærme hverandre at dere kan låne ved behov, gjør dere ikke? Er ikke SÅÅÅ ofte jeg bruker min, så jeg hadde hvertfall fint kunne delt med en i nærheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke QK har du bestilt/fått?

Ja, det er viktig at vi ikke setter oss selv i et dårlig lys altså. Kanskje vi skulle invitere med oss en som er skiiikkelig treig til å lage kort :fnise:

Hvor er Drømtorp forresten? Tittet på den stempling for nybegynnere, og så pengene mine fly avgårde. Hihi. Det er visst embossingtips også, og da må man jo ha embossingpulver og helst sånn vamrepistol. Huhei! Dette blir dyrt! :ler: Men jeg har litt lyst da. Har du bestemt deg for om du skal være med på noen av delene enda?

Ikke noen fryktelig spennende... Til babybokprosjektet mitt, et par til med julemotiv, en barnevong, en ku og bensinpumpe... Trenger fortsatt buss...

Jeg har egentlig litt lyst til å være med på begge to jeg :sjenert:

Drømtorp ligger forøvrig i næringsparken ved Ski ;)

Joda, men dere bor jo så nærme hverandre at dere kan låne ved behov, gjør dere ikke? Er ikke SÅÅÅ ofte jeg bruker min, så jeg hadde hvertfall fint kunne delt med en i nærheten :)

Jeg har sånn limpute, men bruker bare stekeovnen jeg... Trenger ikke bruke penger på ting man kan løse på annet vis vettu Toblerone, jfr vannpensel :fnise:

Men veldig kjekt med en scrappebuddy i nærheten ja :)

Endret av Eeyore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var veldig for at mannen skulle ha 50% av permisjonen, men det funket ikke pga bytte av jobb... men akkurat nå er jeg glad for det kjenner jeg. Så viktig var likestillingen liksom :fnise:

jeg vil også ha masse fancy scrappeutstyr til jeg skal lage innbydelser til navnefest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også for at kjære skulle ta mer av permisjonen. Men han var veldig skeptisk selv, nettopp pga ammingen...

Dessuten hadde jeg nok hatt problemer med å gå med på 50/50 deling... Synes det hadde vært litt dårlig gjort at jeg måtte ha hatt hele den minste perioden mens han fikk perioden hvor lillegutt er større og en får mer kontakt.

Men 60/40 eller noe hadde jeg likt.

Men jeg fikk nå hele perioden, og skal jeg være helt ærlig så koser jeg meg veldig med tanken på det... :sjenert:

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...