Gjest imli Skrevet 17. juni 2008 #2261 Del Skrevet 17. juni 2008 Innom og leser litt hos deg. Det er lenge siden sist! Fint å lese om livet til andre småbarns-mødre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #2262 Del Skrevet 17. juni 2008 Hvordan gikk det med besøk av bære-damene? Det gikk fint Veldig koselige damer. Skal si det var livat i heimen med 4 unger i alderen 1-2år + to babyer. Brødsmuler og matrester over hele gulvet, og lekebilene fløy vegg i mellom. Krangling om hvem som skulle låne hvilke leker og ander diversiteter For ikke å snakke om den avsindige bæsjelukten som kom ut fra badet hele kvelden etterpå. En av ungene hadde bæsjet, og moren kastet bleien i bleiebøtten vår. Det stinket noe helt for jævlig, selv etter at vi hadde kastet ut posen fra bleiebøtten Skjønner at jeg har noe å glede meg til. Fikk kjøpt meg en brukt mei tai også Innom og leser litt hos deg. Det er lenge siden sist! Fint å lese om livet til andre småbarns-mødre! Hyggelig at du stikker innom, imli! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #2263 Del Skrevet 17. juni 2008 I morgen skal vi til manuellterapaut på Ahus. Er veldig spent på hva han kommer til å si om nakken til Live.. Mannen tar seg fri for å være med, siden vi må kjøre bil til Lørenskog. Burde vel egentlig legge meg nå siden jeg må tidlig opp. I dag sov jeg vel helt til kl 12 (ammet Live innimellom før det da. Hadde henne i sengen hos meg). Har blitt så forkjølet at jeg var helt ødelagt i dag tidlig. Lurer på hvordan jeg skal greie å stå tidlig opp i morgen tidlig, har blitt en del sene morgener på meg de siste dagene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #2264 Del Skrevet 18. juni 2008 I går sovnet snuppa med smokk i munnen i egen seng! 3mnd og 2dager gammel. I dag var vi hos manuellterapaut på ahus. Han trykket og strekte litt på nakken hennes, noe som ga gode resultater. Synes hun snur seg mye lettere og oftere til andre siden nå. Det ble forøvrig ikke særlig med reaksjoner sånn ellers slik jeg har hørt at andre får. Hun hverken sov mer eller sutret mer enn normalt (men nå sutrer hun jo en del i løpet av dagen egentlig da ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 20. juni 2008 #2265 Del Skrevet 20. juni 2008 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 21. juni 2008 #2266 Del Skrevet 21. juni 2008 Hvordan går det hos dere der borte? Lurer veldig på hvordan det var hos manuellterapauten Merker at Live tar litt mere tid om dagen, du er jo aldri på nett lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #2267 Del Skrevet 21. juni 2008 Hei, hopp! Det går bra hos oss. Turen hos manuellterapauten hadde virkelig effekt. Merker at hun snur hodet mye lettere mot problemsiden nå, i tilleg til at hun ikke er så stram i muskulaturen fremover. Vi har vært en tur til Hønefoss i helgen, og kom hjem nå i kveld. På fredags formiddag var jeg på barselstreff med Vestbydamene. Torsdag var jeg i Oslo og traff damer og bebiser fra nybaktmamma-forumet. Travle dager! På torsdag tar Live og jeg nattoget til Bergen og blir der til 10. juli eller noe sånt. Mannen kommer reisende etter når han får ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 21. juni 2008 #2268 Del Skrevet 21. juni 2008 Ja, det er jo typisk at dere drar nårjeg endelig har ferie... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 21. juni 2008 #2269 Del Skrevet 21. juni 2008 Innom og litt. Så koselig å lese om dagene deres. Kjekt at det virker som Live reagerer positivt på manuellterapauten. Høres deilig ut å reise hjem litt da. Besteforeldrene blir vel glad da tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #2270 Del Skrevet 22. juni 2008 Ja, det er jo typisk at dere drar nårjeg endelig har ferie... Usj, så kjedelig da.. Innom og litt. Så koselig å lese om dagene deres. Kjekt at det virker som Live reagerer positivt på manuellterapauten. Høres deilig ut å reise hjem litt da. Besteforeldrene blir vel glad da tenker jeg Ja, de kan nesten ikke vente. Mamma har allerede vært og kjøpt bleier, stellebord og badebalje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #2271 Del Skrevet 24. juni 2008 I dag har vi vært på en "3 og en halvmnds kontroll" og tatt vaksiner. To sprøyter, en i hvert lår. Live synes ikke første sprøyten gjorde så veldig vondt, men nr 2 var det verre med. Stakkars snuppa skrek ganske sårt.. Hjalp heldigvis litt med pupp. Etterpå sovnet hun i hvertfall en time. Flaks, for det ble mye ordning og styring.. Bilen streiket nemlig på vei til helsetasjonen. Midt i ene rundkjøringen stoppet den. Fikk heldigvis fart på den igjen og fikk kommet meg til helsestasjonen. Ringte først til NAF, men vi hadde visst ikke veihjelp på medlemskapet vårt. Måtte derfor ringe til Falck og ta det på forsikringen. Tok en stund før han kom og hentet bilen. Selvfølgelig hadde vi bare leiebil inkludert i forsikringen dersom vi krasjet. Det gjaldt ikke hvis bilen "bare" stopper. Så jeg måtte ta taxi hjem igjen. Hadde tatt ut basen fra bilen vår og bilsetet satt jo Live allerede i. Sa til drosjesjåføren at jeg måtte ha en bil med isofix i, og fikk "ja" og "ha" til svar. Så kom han, i en bil uten isofix.. Fikk heldigvis festet setet med beltet etter mye om og men (har aldri prøvd det før, siden vi har base). Taxisjåføren foreslo selvfølgelig at jeg kunne ha henne på fanget, det var jo så kort tur.. "Neitakk, det kommer ikke på tale", sa jeg. Mens jeg satt og ventet i bilen på at falcken skulle komme, så var det en rasstapp av en svenske som kom og parkerte i sin bmw cabriolet på plassen vedsiden av oss. Fyre bare smeller døren opp slik at den dunker inn i siden på bilen vår. Jeg var jo i temmelig godt humør fra før av, så jeg fyker ut og rundt og sjekker bilen vår om det var kommet noe skade. Sendte avgårde noen kraftsalver til fyren som kjørte. Dumme neket latet som han ikke skjønte hva jeg mente. Han hadde jo ikke vært borti bilen min. "Neida, hvorfor tror du jeg kom ut da? Det kom et høyt dunk og bilen min ristet", svarte jeg. Fyren bare ristet på hodet og mumlet "herregud" og gikk sin vei. Jeg blir så irritert på slike mennesker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 24. juni 2008 #2272 Del Skrevet 24. juni 2008 Innom å sier hei! Mer liv her enn på pjatten gitt... rasstapp Det er så bra et kallenavn. Det sier liksom det meste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #2273 Del Skrevet 24. juni 2008 Ingen sensur her i gården, nei Jeg må innrømme at jeg var rimelig irritert og hormonell på det tidspunktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 24. juni 2008 #2274 Del Skrevet 24. juni 2008 Drittsvenske! Da hadde jeg også blitt skikkelig sinna! Jaja, godt alt var bra med Live da :-D Men kjedelig når bilen streiker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #2275 Del Skrevet 24. juni 2008 Ja, man blir liksom helt amputer uten bil. Får ikke kommet meg på barselstreff i morgen heller. Og ender vel opp med at jeg må ta tog til Oslo S på torsdags kveld også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 25. juni 2008 #2276 Del Skrevet 25. juni 2008 Hormonspiralen på plass her også. Synes ikke det var vondt akkurat det å sette den inn, men når legen gjorde plass til å sette den inn... AU! Så bra at det gikk fint hos manuell terapaut. Vi skal på fredag. Hvorfor er du forresten imot vippestol? *nysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 25. juni 2008 #2277 Del Skrevet 25. juni 2008 God tur "hjem". Blit sikkert kjempe artig for foreldrene dine. Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #2278 Del Skrevet 25. juni 2008 Hormonspiralen på plass her også. Synes ikke det var vondt akkurat det å sette den inn, men når legen gjorde plass til å sette den inn... AU! Så bra at det gikk fint hos manuell terapaut. Vi skal på fredag. Hvorfor er du forresten imot vippestol? *nysgjerrig* Jeg synes det er helt greit at de sitter der mens mor eller far dusjer, eller man spiser middag, det er ikke det. Men det er liksom litt for enkelt å sette babyen er ellers også. Og når babyen er vant til å sitte der mye, så er jeg litt redd for at hun ikke blir interessert i å ligge på gulvet i f.eks mageleie. Og så er det krabbing og slikt. Hvis de ikke ligger på magen, hvordan skal de da krabbe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #2279 Del Skrevet 25. juni 2008 Har forresten snakket med versktedet, og de anslo at det kommer til å koste oss 25 000kr for å få fikset bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 25. juni 2008 #2280 Del Skrevet 25. juni 2008 Shit!!! Hva er det som er galt med den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå