marsy Skrevet 7. juni 2008 #2241 Del Skrevet 7. juni 2008 Tror sannelig at Live har begynt å få sin første tann, gitt. Hun driver og sikler og styrer på, så jeg har hatt mistanke om det. I dag fant jeg noe hvitt oppe, litt til høyre. Tror kanskje det er en tann. Kan ikke helt skjønne hva annet det kan være. oi! her har det også vært litt sikling *må sjekke etter tenner i morgen* håper dere finner ut av det med morgengulpen. Eller kanskje hun rett og slett vokser det av seg? Sprutgulp er IKKE særlig praktisk i senga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #2242 Del Skrevet 8. juni 2008 Biting i puppene? Gjør dem sånt altså.. Det må jo gjøre #$%&§## vondt! Skal love deg at amming gjør vondt sånn i det store og det hele. De første døgnene gjorde det så vondt at jeg spente hele kroppen. Tårene piplet, og mor ho skreik oi! her har det også vært litt sikling *må sjekke etter tenner i morgen* håper dere finner ut av det med morgengulpen. Eller kanskje hun rett og slett vokser det av seg? Sprutgulp er IKKE særlig praktisk i senga Var visst ikke noen tenner her likevel. Men siklingen og bitingen på knokene fortsetter. Hun har ikke gulpet de siste morgene heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #2243 Del Skrevet 8. juni 2008 Da har vi hatt dåp. Selve dåpsgudstjenesten varte i horrible en og en halv time Været har vært eksemplarisk. Varmt og godt, lettere overskyet litt utpå dagen da. Heldigvis var jeg og kjøpte gulvvifte i går, så det var levelig inne. Hadde bestilt koldtbord til mat, og jordbær og is til dessert. Så hadde vi dåpskake (marsipan), opp-ned-kake, smurte vestlandslefser og sjokoladekake til kaffen. Alt i alt en vellykket da. Men nå kjenner jeg at jeg er temmelig sliten. Stuen er endelig ferdig oppusett, sett bort i fra litt av det elektriske anlegget som skal legges synlig. Elektrikeren kommer igjen i slutten av neste uke tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 9. juni 2008 #2244 Del Skrevet 9. juni 2008 Har dere hatt dåp i går? For Live? det har gått meg hus forbi at dere skulle ha Gratulerer så masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 9. juni 2008 #2245 Del Skrevet 9. juni 2008 Så deilig å ha dåpen overstått da, og godt det ble en vellykket dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #2246 Del Skrevet 9. juni 2008 Har dere hatt dåp i går? For Live? det har gått meg hus forbi at dere skulle ha Gratulerer så masse Jepp Tusen takk Så deilig å ha dåpen overstått da, og godt det ble en vellykket dag Ja, det er litt godt. Nå er det heldigvis 14 år til konfirmasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 9. juni 2008 #2247 Del Skrevet 9. juni 2008 Så bra at det meste av stua ble ferdig til dåpen da. Gjør ting mye enklere Men hadde dere dåp midt i loppemarkedet? Har du glemt at det er 14 bursdager derimellom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #2248 Del Skrevet 10. juni 2008 Midt i loppemarkedet, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 10. juni 2008 #2249 Del Skrevet 10. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #2250 Del Skrevet 10. juni 2008 Hei på deg, Reka! Nå har vi vært på "3mnds" kontroll. Hun er ikke 3mnd før om 5dager, så hun har ikke tatt vaksiner. Har fått time hos fysioterapaut på helsestasjonen, for helsesøster så med en gang at Live var litt skeiv i hodet pga hun ligger mot ene siden. Så vi skal å få sjekket det den 19. juni. Vitale mål i dag var: Hodeomkrets: 39 Lengde: 59,5 Vekt: 5940g Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #2251 Del Skrevet 12. juni 2008 Har vært og satt inn hormonspiral hos jordmor i dag. Au! Au! Det var sinnsykt vondt, og skal i hvert fall ikke gjentas flere ganger hvis det skulle bli aktuelt å ta den ut av en eller annen grunn. Kom hjem til trillende babylatter da. Live og pappa lå oppe og koste seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 12. juni 2008 #2252 Del Skrevet 12. juni 2008 Så koselig å komme hjem til det da Men ikke for å være ekkel, men skal ikke sånne spiraler byttes ut innimellom? Veldig skeptik til sånne spiraler, forjeg har en anelse at det gjør vondt ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #2253 Del Skrevet 12. juni 2008 De kan sitte i fem år uten byttes. Heldigvis Var ikke akurat noe jeg kunne tenkt meg å gjenta hver torsdag akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 12. juni 2008 #2254 Del Skrevet 12. juni 2008 Hmm, spiral vurderes her også... Får håpe du slipper problemer med den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #2255 Del Skrevet 15. juni 2008 Hei på deg, Glow! Det kan nok stemme det du sier. Det gjør sikkert mindre vondt hos en dyktig gynekolog. Men jeg tror grunnen til at det gjorde såpass vondt for meg, var at jeg hadde trang livmorhals. Jordmor sa at det var bra at jeg kom såpass "tidlig". Hadde jeg kommet om 3-6mnd senere så hadde det vært enda verre å få satt inn. jente_79: Ja, håper jeg også. Hvis kroppen min støter den ut, så blir jeg temmelig oppgitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #2256 Del Skrevet 15. juni 2008 Vi har vært på hotelltur i helgen Reiste til Fredrikstad på fredag, rett etter at mannen kom hjem fra jobb. Så overnattet vi på det superfine Radisson SAS-hotellet til lørdag. Vi skulle egentlig ut og spise på fredagskvelden, men snuppa var ganske så grinete hele dagen, så det ble til at vi kjøpte pizza fra peppes og tok med opp på rommet og koste oss der. På lørdagen gikk vi litt rundt og tittet i butikker. Kjøpte ny fancy støvsuger (Anbefales på det sterkeste til kvinner med menn som ikke liker å støvsuge. Mannen måtte jo bare pakke den ut med en gang vi kom innenfor døren og teste den. Tror vi må kjøpe ny støvsuger oftere. ). Kikket litt på Teutonia S3 Spirit, som jeg synes ser så kjekk ut, men mannen synes den så veldig plastikk ut. Så da blir det nok ikke noe ny vogn på oss. Testet ut den dyre vippestolen til Fisher Price også. Den gynger automatisk, lager lyder og snurrer på en uro Var rett før vi kjøpte den til snuppa, men den var såpass dyr at vi lot være. Jeg hadde i et øyeblikk glemt at jeg egentlig ikke er så fan av vippestoler, så godt var det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #2257 Del Skrevet 15. juni 2008 Glemte å fortelle at vi har bestilt time til manuellterapaut (igjen..). Har fått time på onsdag som kommer, og da SKAL vi gå. Håper det kan utrette mirakler.. Snuppa er så grinete til tider, og nekter å kjøre bil. Hylskriker i baksetet og er helt rabiat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 15. juni 2008 #2258 Del Skrevet 15. juni 2008 Så koselig med hotellweekend :-D Husker at lillesøs også var helt rabiat i bilen da hun var baby... Men det gikk seg til etter at kiropraktoren hadde hjulpet henne med magen! Hun hadde veldig mye kolikk (om man kan si det sånn) - kiroen sa det var den stiveste ungen han hadde vært borti på lenge Så det kan jo ha en sammenheng med deres snuppe også! Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #2259 Del Skrevet 15. juni 2008 Ha en fin søndag du også I dag kommer det bære-damer hjem til oss på besøk. Gleder meg til å få prøvd et eksemplar av en mei tai jeg har siklet på lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 17. juni 2008 #2260 Del Skrevet 17. juni 2008 Hvordan gikk det med besøk av bære-damene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå