Gå til innhold

Vårt lille mirakel - Live, født 15.03.08

Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Gjest Pysepus

Det er vel kanskje greit om man er to når man har med baby! :jepp: Sjøen her er skitten... kjipt... men det går jo i et vann sånn til nøds! men nå skal vi visst på fotballkamp. Søskenbarnet mitt på sju år skal spille - gleder meg til å se på :fnise: Må bare huske å ikke le ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pysepus
:ler: stas med miniputt-fotball. Kos deg!

Kjempestas! De var jo bittebittesmå :ler: Men "vårt" lag vant 12-0 da! :tunge1: Sikkert fordi våre går i 1. og 2. klasse og de andre var mesteparten fra barnehagen :lol:

Har du hatt en fin dag? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: barnehageunger på fotballbanen. Tenker det vaer et morsomt syn.

Hadde en fin dag i går, ja. Fikk til og med klippet gress mens snuppa sov!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har Live vært sin første tur på stranden. Reiste dit i ellevetiden og møtte *Caro* :) Var veldig koselig! Må se å få kjøpt en solhatt til Live, samt en parasoll. Det var litt stress å greie å holde Live i skyggen hele tiden.

Vi må forøvrig se å få fikset aircondition-anlegget i bilen.. På søndag var vi en tur til Sverige, og da var det glohett i bilen. For ikke å snakke om i dag da jeg skulle kjøre hjem fra stranden og bilen hadde stått i solen og steikt.. *phew* Det var godt å komme hjem til en litt kjølig stue.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det høres kos ut å ha med beibise sin på stranden :rødme:

Er helt utrolig hvor varmt det er om dagen, blir fantastisk om sommeren blir sånn da :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har Live vært sin første tur på stranden. Reiste dit i ellevetiden og møtte *Caro* :) Var veldig koselig! Må se å få kjøpt en solhatt til Live, samt en parasoll. Det var litt stress å greie å holde Live i skyggen hele tiden.

Tusen takk for en kjempehyggelig dag på stranden! Håper det ikke var så alt for slitsomt med Live og solen.

Vi har endelig fått AC på soverommet, så nå skal jeg endelig få sove ordentlig! Det var hele 29 grader der da jeg satte på AC... Og i dag var det ikke så ille som det har vært.

Og dere må se og få fikset på bilen deres! Ikke noe godt å kjøre rundt sånn i denne varmen. :nei::)

Ha en flott dag i morgen (i dag ser jeg...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natterangleren :ler: Da sov vi nok søtt alle mann her i huset. Helt til i tre-tiden. Da våknet Live for mat. Så skulle jeg rape henne og da stod sprutgulpen ut.. Kliss våt unge, mor, seng og hodepute. Etterpå var hun i skikkelig storform. Pludret, lo og stod på i sengen sin :fnise: Men jeg må se og finne ut av disse morgengulpene, for det er skikkelig irriterende. Mulig jeg må begynne å pumpe meg litt om natten for å lette på trykket. Tror kanskje melken kommer så fort at hun ikke merker at det er fullt før det er for sent, og så kommer overskuddet opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ikke ha en fridag snart? *masemase* Så kan vi kan dra på stranden!

Tror du har blitt litt bortskjemt når jeg var sykemeldt jeg :fnise: Skal faktisk ta en egenmelding 18-20 juni, for da skal jeg operere en visdomstann ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du har blitt litt bortskjemt når jeg var sykemeldt jeg :fnise: Skal faktisk ta en egenmelding 18-20 juni, for da skal jeg operere en visdomstann ;)

:sjenert: Har visst det. Hihi.

Så du skal ligge på stranden med tannverk? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror sannelig at Live har begynt å få sin første tann, gitt. Hun driver og sikler og styrer på, så jeg har hatt mistanke om det. I dag fant jeg noe hvitt oppe, litt til høyre. Tror kanskje det er en tann. Kan ikke helt skjønne hva annet det kan være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Tror sannelig at Live har begynt å få sin første tann, gitt. Hun driver og sikler og styrer på, så jeg har hatt mistanke om det. I dag fant jeg noe hvitt oppe, litt til høyre. Tror kanskje det er en tann. Kan ikke helt skjønne hva annet det kan være.

Spennende da med en tann! :juhu: De er så søøøte når de får tenner :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Pysepus
Skeptisk til fremtidig biting i puppen :lol:

Ja, det skal du få meg til å tro... *kjenner det i puppen når jeg tenker på det* :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au-au-au... det er vondt!! :eeeh:

Gruer meg allerede. Hehe.

Ja, det skal du få meg til å tro... *kjenner det i puppen når jeg tenker på det* :fnise:

:fnise: Synes jeg ser deg for meg sitte der og passe på puppene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...