flickan Skrevet 1. juni 2008 #2201 Del Skrevet 1. juni 2008 Uff, da ikke noe moro når pus er så lenge borte. Får håpe hun finner veien hjem snart, og at lappene har en effekt. :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #2202 Del Skrevet 1. juni 2008 Gjett hvem som satt utenfor og ventet i dag morges? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 1. juni 2008 #2203 Del Skrevet 1. juni 2008 :hoppe: Det var godt å høre, kanskje hun hadde fått med seg at du ryddet bort sakene hennes og kom hjem for å vise hvor skapet skal stå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. juni 2008 #2204 Del Skrevet 1. juni 2008 Så godt å høre at pusen er hjemme igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 1. juni 2008 #2205 Del Skrevet 1. juni 2008 Å nå ble jeg glad, var veldig bekymret her nå. Tror hun må bli innekatt jeg, uskikkelige lille pusen Tror ikke det er tall til metro heller nei... Virker som det og æøå alltid er sånn ekstragreie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #2206 Del Skrevet 1. juni 2008 :hoppe: Det var godt å høre, kanskje hun hadde fått med seg at du ryddet bort sakene hennes og kom hjem for å vise hvor skapet skal stå Ja, kanskje det. Så godt å høre at pusen er hjemme igjen Jaaa, må si at jeg ble superglad da hun kom Å nå ble jeg glad, var veldig bekymret her nå. Tror hun må bli innekatt jeg, uskikkelige lille pusen Tror ikke det er tall til metro heller nei... Virker som det og æøå alltid er sånn ekstragreie Ja, rampepusen Teit at det ikke er tall til metro heller da. Irriterende å ikke ha det. æøå er som oftest mulig å "jukse" seg til ved hjelp av de andre bokstavene da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 1. juni 2008 #2207 Del Skrevet 1. juni 2008 for pus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #2208 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg hadde helt gitt opp håpet frem til det ringte en nabo i 23-tiden på lørdags kveld og mente han kanskje hadde sett henne. Han hadde gått tur med hunden da det var en liten katt som hadde stått et stykke unna og sett på ham og mjauet så sårt. Så hadde hun tuslet rolig inn på stien i skogen. Mannen min ilte selvfølgelig ut og lette etter henne, men det var begynt å bli mørkt, så det var ikke så lett å se. Jeg stod oppe i andreetasje og fulgte med fra vinduet (kunne ikke se hele veien frem pga hus i veien) og så en katt en mørk katt som løp nedover veien. Ringte til mannen min og sa at jeg hadde sett en katt. Men da hadde han nettopp sett en annen katt som ikke var Lana. En mørk brun litt større en. Trolig var det den som gikk nedover veien. Jeg ventet og ventet.. Men mannen kom hjem tomhendt. Han mente han hadde hørt noe i et tre. En katt som klatret eller noe. Men så ble det stille, og han kunne ikke finne noe. Dagen etter stod mannen og snuppa opp kl 7 og gikk for å skifte bleie. Så hører jeg mannen min si "nei, vi må jo gjøre som vi pleier først, Live" og at han åpner ytterdøren. "HEI LANA!!" Hører jeg nedenfra, og da var jeg ute av sengen på rekordfart. Der satt pusen oppå vedskjultaket hvor hun pleide å sitte før hun forsvant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 2. juni 2008 #2209 Del Skrevet 2. juni 2008 Åh, så deilig at hun kom hjem igjen! Vi har også to katter, og jeg hadde blitt fra meg av bekymring dersom de forsvant. Jeg blir jo nervøs bare de er borte bittelitt lenger enn de pleier. 'hønemor* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzS Skrevet 2. juni 2008 #2210 Del Skrevet 2. juni 2008 Så fint at pus kom hjem igjen! Vet akkurat hvordan det er, er verdens verste puse-hønemor for pusejenta mi selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #2211 Del Skrevet 2. juni 2008 Nå er hun ute igjen, så jeg håper hun kommer hjem denne gangen. Hun var blitt supertynn etter å ha vært borte i så mange dager. I går var hun nesten i koma, hun var så slapp og sliten. Har fått kjøpt nytt halsbånd til henne i Sverige i går, så nå har hun adresse og telefonnummer på seg. Og bjelle Vi synes egentlig ikke noe om disse bjellene på halsbåndene, men det virker ikke som hun bryr seg om det. Mannen skal kjøpe katteluke i dag med sånn magnet slik at ikke alle nabokattene også kommer inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 2. juni 2008 #2212 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg har lurt litt på hvordan jeg kommer til å bli med Junior, når jeg er så hønemor "bare" for et par katter.. Stakkars, han kommer vel til å bli overbeskyttet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #2213 Del Skrevet 2. juni 2008 har tenkt samme tanken. Slik som vi bekymrer oss for pusen vår, så kommer vi til å gå fra forstanden når Live begynner å bli litt større og glemmer tiden eller noe og ikke kommer hjem som avtalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 2. juni 2008 #2214 Del Skrevet 2. juni 2008 Så bra at Lana var kommet trygt hjem igjen! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 2. juni 2008 #2215 Del Skrevet 2. juni 2008 Men blir ikke dere gale av halsbånd med bjelle? Og hvordan fungerer sånn magnetluke? :klø: Hvis hun får den opp, kan vel alle andre katter få den opp også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #2216 Del Skrevet 2. juni 2008 Tja, usikker siden vi ikke har fått testet bjellen in action så lenge enda Hun har vært litt ute i dag, og følgelig har jeg da ikke hørt så mye til henne. Men vi skal ta den av når vi fester på magneten på halsbåndet hennes. Disse magnetlukene er elektroniske og registrerer om katten har på seg sånn magnet. Så de må ha en magnet på halsbåndet for å kunne komme inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caro Skrevet 2. juni 2008 #2217 Del Skrevet 2. juni 2008 Det er nok flere katter som kan ha samme magneten, så du kan risikere å få inn andre katter. Men sjansen for det er mindre enn fordelen for Lana med å gå ut og inn som hun vil. En jeg kjenner som bor lenger inn på feltet hos deg har samme luka, og hun fant en annen katt i senga si en dag. Synes de burde lage et system sånn at en katt bare kommer seg inn sin egen dør jeg da men. Alt bra med dere ellers? Vi holder på å svette bort i denne badstuen av et hus vi leier, så jeg er på stranda hver dag! Skal på stranda i Hvitsten i morgen hvis du har lyst til å ta deg en tur. Orker ikke sitte hjemme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 2. juni 2008 #2218 Del Skrevet 2. juni 2008 *misunnelig* Skulle gjerne vært på stranda, istedenfor 3 dager på seminar i et varmt konferanserrom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 3. juni 2008 #2219 Del Skrevet 3. juni 2008 Her er også varmt! Måtte rømme litt inn for det ble litt heftig på terrassen Kanskje lillesøs må være med å bade når hun kommer hjem? Skulle ønske det var skolestreik her også så hadde hun kunnet være hjemme hele dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #2220 Del Skrevet 3. juni 2008 Det er nok flere katter som kan ha samme magneten, så du kan risikere å få inn andre katter. Men sjansen for det er mindre enn fordelen for Lana med å gå ut og inn som hun vil. En jeg kjenner som bor lenger inn på feltet hos deg har samme luka, og hun fant en annen katt i senga si en dag. Synes de burde lage et system sånn at en katt bare kommer seg inn sin egen dør jeg da men. Alt bra med dere ellers? Vi holder på å svette bort i denne badstuen av et hus vi leier, så jeg er på stranda hver dag! Skal på stranda i Hvitsten i morgen hvis du har lyst til å ta deg en tur. Orker ikke sitte hjemme! Ja, skal ikke se bort i fra det. Men det har faktisk ikke vært noe særlig med katter som har prøvd å komme seg inn hit da. Jeg tipper Lana vil skremme dem bort i såfall. Men om det kommer en, så får vi bare putte den ut igjen den veien den kom (kanskje åpne døren først, trenger ikke bruke luken da ). Ja, her står alt bra til. Har nettopp klippet gresset i varmen. *Phew* Jeg har veldig lyst til å bli med, men vet ikke helt hvordan det blir med sol og Live.. Burde kanskje hatt en parasoll da? Hm.. Jeg føler jeg er litt pysete egentlig. Burde jo komme meg ut! Men nå er det jo allerede "i morgen" og du er sikkert dratt på stranden, så vi får ta det en annen dag. Kanskje Eeyore har lyst til å være med også? *misunnelig* Skulle gjerne vært på stranda, istedenfor 3 dager på seminar i et varmt konferanserrom Skal du ikke ha en fridag snart? *masemase* Så kan vi kan dra på stranden! Her er også varmt! Måtte rømme litt inn for det ble litt heftig på terrassen Kanskje lillesøs må være med å bade når hun kommer hjem? Skulle ønske det var skolestreik her også så hadde hun kunnet være hjemme hele dagen Åh, bading er det lenge siden jeg har bedrevet. Etter at jeg flyttet til Østlandet har jeg ikke hatt noe særlig steder å bade. Men nå bor jeg jo faktisk ganske nærmt sjøen da.. så jeg burde jo ha kommet meg avgårde. Men ikke så lett med en liten baby. Så må være sammen med mannen min kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå