Gå til innhold

Vårt lille mirakel - Live, født 15.03.08

Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Men virker hun fornøyd uten tillegg da? Det vil jeg tro er hovedsaken. Hadde hun fortsatt vært sulten hadde hun jo ikke vært fonøyd, tror du det? De vokser jo litt i rykk og napp disse små.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk jenter :klem:

Har klart å avfinne meg med at det ikke er noe krise. Det kan jo være at hun bare vokser litt i rykk og napp. Hun ser jo ut som hun får nok mat, og alt. Og de gangene vi ikke har gitt tillegg så har hun virket fornøyd med puppen. Men jeg synes nå helsesøster kunne vært litt mer beroligende og sagt at det sikkert ikke var krise. Menmen.

I dag er en dårlig mamma-dag. Jeg greide tydeligvis å få for mye saltvann i ene neseboret på snuppa. Hun ble helt vill, fikk tydeligvis ikke puste. Speret opp øynene og hylskreik.. Jeg burde tydeligvis ikke hatt barn..

I tillegg har katten forsvunnet igjen. Hun kom ikke hjem i går kveld. Jeg tenker bare med skrekk og gru på hvordan det skal bli når Live blir større og finner på å ikke komme hjem som avtalt fordi hun har glemt tiden eller hun kommer i trass-tenårene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvordan vi skal få stelt henne i fremtiden, for nå har hun jo fått skikkelig skrekken for å ligge på stellematten der hun tidligere elsket å ligge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

:klemmer: Selvfølgelig burde du ha barn! Du er en kjempeflink mamma :klemmer:

Stellematta kommer hun nok til å like igjen ;) Kanskje du kan stelle henne på gulvet akkurat i dag bare? :)

Stoooor :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk heldigvis bra med stelling. Hun var for opptatt med å bæsje til å huske at hun ikke likte å ligge der :fnise:

Har fått lagt av en katteluke med magnet på dyrebutikken nå. Håper det gjør ting litt lettere, for da kan Lana komme og gå som hun vil også når vi ikke er hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er klart du er en flink mamma, kan trøste deg med at du kommer sikkert til å gjøre mye større feil ennå gi litt mye saltvann i nesa :fnise:

Greit når hun er opptatt med andre ting enn å være redd da :ler:

Ha en fin dag snupp :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er du en flink mamma. Alle kan gjøre feil. Er vet det man sier er den førstefødtes jobb. gjøre foreldre utav to helt uerfarne mennesker.

Går så fint :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at morshjertet blør når hun ikke vokser, men jeg synes nå du er veldig heldig som har ei jente som er like fornøyd med både pupp og flaske. Værre med de som bare vil ha en av delene. Da kan hun få pupp når dere er ute, så slipper du ta med mat, og når du vil ha fri, så kan pappaen mate med flaske ;)

Kanskje Pusen har funnet seg en snasen ungkarskatt? Godt hun er kastrert. Har du vært og spurt hos naboen igjen da?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nabojentene så henne i går morges. Lana hadde fulgt etter dem til skolen. Jeg gikk og lokket på henne gjennom skogen og tilbake i går kveld. Ingen Lana å se, men jeg fant en hel haug med andre katter da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er nok litt for nysgjerrig og glad i mennesker. Fikk høre fra nabodamen at ungene pleide å bære rundt på henne og kose med henne på lekeplassen. Det er jo ikke "normalt" at katter finner seg i slikt. Vi har nok vært litt dumme og naive som har gjort henne så kosete og tillitsfull..

Matskålen hennes står urørt på kjøkkenet.. Det er et trist syn. Lurer på om hun noen gang kommer tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pysepus

Selvfølgelig kommer hun tilbake :) Spesielt nå om våren/sommeren er de veldig glade i dra på tur, men bare vent til høsten og vinteren :fnise: Da får du henne ikke ut :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok også hun kommer tilbake ;)

Var litt stresset istad, så jeg glemte helt å si tusen takk for lånet :klem: Har nok innsett at jeg må kjøpe en sånn jeg også... :sjenert:

Og så må jeg si at jeg er utrolig imponert over ammingen din altså! Å bare går rundt med henne på den måten, da kan du jo nesten gjøre flere ting på en gang.

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig :) Hvis du kjøper en tang, pass på å kjøpe et annet alfabet da, for da kan vi byttelåne. Jeg har blossom mini.

:fnise: Jeg pleier ikke å gå rundt slik til vanlig altså. Det var bare fordi du kom. Men i teorien skal man kunne amme i sjal. Kunne ønske jeg fikk det til. Ammehjelpen som var her da jeg slet mest sa hun pleide å amme i sjal mens hun fulgte størstemann til barnehagen :hakeslepp:

Ha en fin kveld du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenkte det da ;) Lurte på om jeg skulle kjøpe den svarte med "metro". Og så ønsker jeg meg "britannia" og "emily", men de er jo så dyre :(

Vet ikke helt om jeg vil høre om sånne supermødre... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjempemange fine DYRE alfabeter ja... :sjenert: Men jeg kunne ønske jeg hadde tall til blossom da. Er det tall til metro?

Nei, la oss heller sladre litt om de mindre flinke :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen pus i sikte :(

Har ryddet bort kattekassen og maten hennes nå. Ble så deprimert av å se på det hele tiden og tenke på at hun sikkert ikke kommer tilbake.

Nå har mannen og jeg trillet rundt med Live og klistret opp lapper flere steder i nærområdet + puttet i postkassen til nærmeste naboer. Har hengt opp på ene nærbutikken også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Hm... :( Så rart da at hun ikke kommer tilbake! Håper dere får svar da med lappene! :) Hun må jo forstå at det er hos dere hun bor ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...