Kykkelikokos Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #2141 Del Skrevet 22. mai 2008 :skratte: Mamma fortalte om vår reaksjon når hun første gang skulle fortelle hvordan barn ble til. "ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆSSSSSSSSSSSSSSJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!! Og dette måtte dere gjøre TO ganger... ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆSSSSSSSSSSJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!" :hoho: Unger er herlige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 22. mai 2008 #2142 Del Skrevet 22. mai 2008 Unger er herlige Vi har lært siden den gang da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #2143 Del Skrevet 22. mai 2008 Vi har lært siden den gang da Såpass hadde vi vel i gunn skjønt for lenge siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #2144 Del Skrevet 22. mai 2008 fantastiske kommentarer! Hei Kykkelikokos! Håper det står bra til i heimen! Hei på deg! Her står alt bra til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #2145 Del Skrevet 22. mai 2008 I dag er jeg ganske sikker på at snuppa lo til meg. Kom noen små "heh heh" mens hun gliste. Nå er det ikke noe tvil om at hun fester blikket og følger med i hvertfall. Hun er veldig våken nesten hele dagen. Når jeg er i dusjen så pleier jeg å legge henne helt naken på et håndkle på badegulvet, så ligger hun der og pludrer og spreller og koser seg. Tydelig at vi har fått en lite nudist Ga MME 17. mai, etter det har vi klart oss uten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 22. mai 2008 #2146 Del Skrevet 22. mai 2008 Det var det jeg sa i går, jo. At vi kom til å være for stive og støle til å gå i dag. Dere får kjøre forsiktig da. Er sikkert litt vel kaldt i sjøen til noe bading i dag Ble ikke noe båttur heller siden det ikke var helt koselig vær. Og godt var nok det også, for jeg har ikke vært helt bra i magen idag... Vet ikke om det kommer fra utskrapningen, eller om det faktisk stølhet fra igår Så vi besøkte faren min istedenfor for han er flyttet til rehabilitering i Moss, og har har virkelig blitt bedre etter operasjoene Nå skal jeg lage noen kort, så du får tilbake tanga di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 22. mai 2008 #2147 Del Skrevet 22. mai 2008 Såpass hadde vi vel i gunn skjønt for lenge siden I dag er jeg ganske sikker på at snuppa lo til meg. Kom noen små "heh heh" mens hun gliste. Nå er det ikke noe tvil om at hun fester blikket og følger med i hvertfall. Hun er veldig våken nesten hele dagen. Når jeg er i dusjen så pleier jeg å legge henne helt naken på et håndkle på badegulvet, så ligger hun der og pludrer og spreller og koser seg. Tydelig at vi har fått en lite nudist Ga MME 17. mai, etter det har vi klart oss uten. Så koselig :-D Høres ut som alt går mye bedre nå :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #2148 Del Skrevet 22. mai 2008 Ble ikke noe båttur heller siden det ikke var helt koselig vær. Og godt var nok det også, for jeg har ikke vært helt bra i magen idag... Vet ikke om det kommer fra utskrapningen, eller om det faktisk stølhet fra igår Så vi besøkte faren min istedenfor for han er flyttet til rehabilitering i Moss, og har har virkelig blitt bedre etter operasjoene Nå skal jeg lage noen kort, så du får tilbake tanga di Huff, vi skulle ikke satt avgårde på "langtur" sånn med en gang kanskje. Vi får ta det litt roligere neste gang og heller gå oss opp i form først. Jeg er litt nysgjerrig på disse kortene du lager, jeg. Kan jeg få se? Alltid greit med litt inspirasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 22. mai 2008 #2149 Del Skrevet 22. mai 2008 Men jeg hadde jo ikke trodd at jeg skulle bli støl i magen av å gå tur da Nå har jeg lagt ut noen av kortene på FB til ære for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #2150 Del Skrevet 22. mai 2008 *iler inn for å se* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #2151 Del Skrevet 22. mai 2008 Så koselig :-D Høres ut som alt går mye bedre nå :-D Det begynner å gå seg til mer og mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 22. mai 2008 #2152 Del Skrevet 22. mai 2008 Nå var det lenge siden jeg hadde oppdatert meg her! Så herlig at hun har begynt å le da!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #2153 Del Skrevet 23. mai 2008 Nå var det lenge siden jeg hadde oppdatert meg her! Så herlig at hun har begynt å le da!! :-D Hei på deg! Ja, det er kjempeherlig. I dag har hun virkelig vært i storform. Først så sov hun leeenge i vognen sin, og nå har hun ligget og smilt og smilt og gurglet og ledd til oss. Håper hun fortsetter å være i like godt humør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 23. mai 2008 #2154 Del Skrevet 23. mai 2008 :rødme: God helg, Kykkelikokos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 24. mai 2008 #2155 Del Skrevet 24. mai 2008 Men jeg får aldri sett noe av det morsomme jeg Hver gang jeg er innom så sover hun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #2156 Del Skrevet 24. mai 2008 :rødme: God helg, Kykkelikokos God helg til deg også Men jeg får aldri sett noe av det morsomme jeg Hver gang jeg er innom så sover hun Hehe. Litt kjedelig for deg, men litt godt for meg Godt å få slappet av litt innimellom slagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #2157 Del Skrevet 24. mai 2008 I dag kom jeg ned i stuen til en baby som lo, og en pappa som gråt :rødme: Pappaen var visst litt rørt av lille Live som lo skikkelig til ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 24. mai 2008 #2158 Del Skrevet 24. mai 2008 I dag kom jeg ned i stuen til en baby som lo, og en pappa som gråt :rødme: Pappaen var visst litt rørt av lille Live som lo skikkelig til ham. Så herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 24. mai 2008 #2159 Del Skrevet 24. mai 2008 I dag kom jeg ned i stuen til en baby som lo, og en pappa som gråt :rødme: Pappaen var visst litt rørt av lille Live som lo skikkelig til ham. :rødme: Blir rørt hver gang jeg er innom boken her jeg. Skjønner det er fantastisk når barna begynner å le og smile til en. Må være ganske utrolig å følge utviklingen sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 24. mai 2008 #2160 Del Skrevet 24. mai 2008 I dag kom jeg ned i stuen til en baby som lo, og en pappa som gråt :rødme: Pappaen var visst litt rørt av lille Live som lo skikkelig til ham. Så koselig :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå