Gå til innhold

Vårt lille mirakel - Live, født 15.03.08

Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

:skratte: Gleder meg til Jente 79 skal forklare! :jepp::lur:

:skratte:

Det håper jeg du finner ut på bryllupsnatta di :skratte:

Ellers kan det hende din kjære blir littegranne skuffa :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pysepus
:skratte:

Det håper jeg du finner ut på bryllupsnatta di :skratte:

Ellers kan det hende din kjære blir littegranne skuffa :hoho:

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

...tror vi allerede har funnet ut av det ja :fnise: (til svigermors store fortvilelse... hun mener man skal vente til bryllupsnatta... bare dumt hun ikke har fått overført kunnskapen til barna sine :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Visste ikke at det var noen som fremdeles forventet at man skulle vente til bryllupsnatten. Det kunne blitt en interessant opplevelse for oss i hvert fall. Jeg sovnet momentant da vi kom på hotellrommet :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
:ler: Visste ikke at det var noen som fremdeles forventet at man skulle vente til bryllupsnatten. Det kunne blitt en interessant opplevelse for oss i hvert fall. Jeg sovnet momentant da vi kom på hotellrommet :fnise:

For noen er det visst slik... fremdeles er det sånn at hun helst ser at vi sover på hvert vårt soverom når vi er der... ehm... det skjer aldri :fnise: Vi har bodd sammen i fire år, da er det nesten opplagt at noe :humpe: har skjedd liksom :ler: Og jeg ser også for meg at jeg også sovner litt fort den kvelden ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Haha. Tror hun at dere ar hvert deres soverom hjemme hos dere også da eller? :ler:

Skulle nesten tro det :ler: Men hun har jo aldri godtatt at vi er samboere uten å være gift også da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

...tror vi allerede har funnet ut av det ja :fnise: (til svigermors store fortvilelse... hun mener man skal vente til bryllupsnatta... bare dumt hun ikke har fått overført kunnskapen til barna sine :ler: )

Regnet med at dere hadde trent ja :skratte:

Glad jeg har mer ungdommelige foreldre og svigerforeldre. Her har det aldri vært regnet som annet enn helt naturlig at vi sover i samme seng :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Regnet med at dere hadde trent ja :skratte:

Glad jeg har mer ungdommelige foreldre og svigerforeldre. Her har det aldri vært regnet som annet enn helt naturlig at vi sover i samme seng :-D

Altså... til og med min oldemor er åpent for alt, så vet ikke jeg :fnise: De er bare utrolig gammeldagse!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle nesten tro det :ler: Men hun har jo aldri godtatt at vi er samboere uten å være gift også da! ;)

Jøss, men så bor hun vel midt tjukkeste bibel-beltet og da.. er vel bare sånn hun er oppdratt.. Men er jommen ikke vanlig i disse dager, nei.. :fnise:

*bortsett fra flickan som var uskylden selv da hun ble gift* :ironi:

:hoho: :hoho: :hoho: :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Flickan når hun skal snakke med barna sine om det å ha sex:

"For pappa og jeg vi gjorde ingenting vi før vi ble gift... :plystre: "

Jada... den tror vi ikke på :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ja, dere kom med storken"

:fnise:

Nå har Eeyore og jeg vært superspreke og gått over 6km til sammen :D (Eeyore har vært enda sprekere enn det igjen og gått 40min lengre enn meg..).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pysepus

Mormor og morfar sa alltid til mamma at hun kom rekende på en fjøl på sjøen :fnise:

:klappe: Flinke dere er og går tur så langt! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:skratte: :skratte: :skratte:

Mamma fortalte om vår reaksjon når hun første gang skulle fortelle hvordan barn ble til.

"ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆSSSSSSSSSSSSSSJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!! Og dette måtte dere gjøre TO ganger... ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆSSSSSSSSSSJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!"

:hoho: :hoho: :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ja, dere kom med storken"

:fnise:

Nå har Eeyore og jeg vært superspreke og gått over 6km til sammen :D (Eeyore har vært enda sprekere enn det igjen og gått 40min lengre enn meg..).

Ja, jeg synes vi kan være stolte av oss selv der :jepp: Men jeg tror det er greit at vi ikke går imorgen jeg, for jeg kjenner at jeg begynner å få gangsperre i lysken... :sjenert: Dårlig form jeg???

Så da får jeg vel riste mageinnholdet på båttur imorgen isteden. Blir litt trim det også, for jeg må jo holde meg godt fast så jeg ikke letter og flyr ut av båten sånn som sambo kjører :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Det var det jeg sa i går, jo. At vi kom til å være for stive og støle til å gå i dag.

Dere får kjøre forsiktig da. Er sikkert litt vel kaldt i sjøen til noe bading i dag :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...