Kykkelikokos Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #2081 Del Skrevet 14. mai 2008 Puh, datt av ved "tømme tørketrommelen", men jeg tror deg på ditt ord, at det er hardt å være mor. Jeg datt også litt av her, men jeg tror deg også med at det er hardt å være mor Men idet de setter i et glis, så er det meste slitet glemt Å være mamma er ingen ferie nei Så flink du er til å gå langt da. Jeg skulle jo trille så masse jeg og, men så streika bekkenet mitt Det er tanken som teller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 14. mai 2008 #2082 Del Skrevet 14. mai 2008 Spørs om den tanken fjerner overflødige kilo, men vi krysser fingre for det Håper iallefall at det stabiliserer seg sånn at jeg får begynt å tusle litt mer enn 200 meter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #2083 Del Skrevet 14. mai 2008 Får satse på at ammingen gjør sitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 14. mai 2008 #2084 Del Skrevet 14. mai 2008 Hyggelig at du likte kortet Du kan få være med på super-"barselsgruppe" med Live og meg. Trist at vi aldri fikk møte englegutten din. Vi hadde gledet oss masse til å bli kjent med ham. Kjedelig at du stresset for ingenting da. Men han blir nok glad for kortet når han kommer hjem igjen Trilleturer, ja.. Du må ikke tro at du får drive å snike deg unna her altså! Nå må du snart bli med oss på tur igjen. Målet vårt er å bli sprek nok til å gå frem og tilbake til butikken uten å være dødsliten etterpå. Det er jo kjempelangt til butikken og tilbake da! Og jeg har jo 20 min bort til deg også... Men jeg vil gjerne være med i "superbarselgruppe" :juhu: Problemet er jo bare at når du blir sprekere så blir jeg tyngre Hadde også gledet meg masse til at englegutten skulle komme, men livet går ikke alltid som planlagt dessverre Nå håper vi virkelig at han får bli storebror da. Han blir nok på sykehuset over helgen, så jeg besøker han vel i morgen eller fredag tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 14. mai 2008 #2085 Del Skrevet 14. mai 2008 Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #2086 Del Skrevet 15. mai 2008 Det er jo kjempelangt til butikken og tilbake da! Og jeg har jo 20 min bort til deg også... Men jeg vil gjerne være med i "superbarselgruppe" :juhu: Problemet er jo bare at når du blir sprekere så blir jeg tyngre Hadde også gledet meg masse til at englegutten skulle komme, men livet går ikke alltid som planlagt dessverre Nå håper vi virkelig at han får bli storebror da. Han blir nok på sykehuset over helgen, så jeg besøker han vel i morgen eller fredag tenker jeg Hihi. Du kan få ta bussen tilbake hvis du er for sliten Du kan bli supersprek gravid du da. Jeg har sagt i fra til bekkenløsningstrollet at det ikke er velkomment i Eeyore-heimen. Så da er vi kvitt det problemet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #2087 Del Skrevet 15. mai 2008 Natta God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 15. mai 2008 #2088 Del Skrevet 15. mai 2008 Hihi. Du kan få ta bussen tilbake hvis du er for sliten Du kan bli supersprek gravid du da. Jeg har sagt i fra til bekkenløsningstrollet at det ikke er velkomment i Eeyore-heimen. Så da er vi kvitt det problemet Jo takk for det Men det ligger visst på lur og sier BØ innimellom Hadde planer om å bli en sprek gravid, så jeg får kanskje begynne snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 15. mai 2008 #2089 Del Skrevet 15. mai 2008 2 mnd alt jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 15. mai 2008 #2090 Del Skrevet 15. mai 2008 Var det ett i enkel tråd og ett i dobbel? Har skikkelig teflonhjerne for tiden, tenker bare på eksamen Tenkte også at jeg skulle prøve et med alpakkatråd så du får være prøvekaninen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #2091 Del Skrevet 15. mai 2008 Ja, det stemmer. Du store alpakka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #2092 Del Skrevet 15. mai 2008 2 mnd alt jo Tiden raser avgårde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 17. mai 2008 #2093 Del Skrevet 17. mai 2008 Ha en fiiin 17. mai!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 17. mai 2008 #2094 Del Skrevet 17. mai 2008 Hurra for 17. mai!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 17. mai 2008 #2095 Del Skrevet 17. mai 2008 Håper dere har hatt en flott 17. mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 17. mai 2008 #2096 Del Skrevet 17. mai 2008 Håper du har hatt en fin 17. mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #2097 Del Skrevet 18. mai 2008 Hei på dere! Vi hadde en flott 17. mai, om enn litt kald og sur Vi reiste til Hønefoss allerede kl 07 fredags morgen, og kom nettopp hjem i sted. Har bodd på hotell. Var begravelse på fredag, så besøkt to vennerpar + svigers og tante og onkel av mannen (fordeling av noen ting etter farmoren hans). Nå er jeg SLITEN. Det tar på å farte rundt slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #2098 Del Skrevet 18. mai 2008 15. mai: snuppa hadde klart seg uten mme-tilleg i 6 dager. Måtte gi tillegg 16. mai på hotellet. 16. mai: fikk endelig på meg gifteringen igjen + en av buksene jeg kjøpte helt i starten av graviditeten. 17. mai: - badet i badekar for første gang. Koste seg masse. - grep om sin første leke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 18. mai 2008 #2099 Del Skrevet 18. mai 2008 Så koselig å lese om utviklingen til snuppa. Og så bra at hun har klart seg uten mme så lenge da. Du er bare flink altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #2100 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) "Yay" http://bildr.no/thumb/200201.jpeg img-tagger fjernet. Sjå reglane. Glow (mod) Endret 18. mai 2008 av Glow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå