Gå til innhold

Vårt lille mirakel - Live, født 15.03.08

Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Puh, datt av ved "tømme tørketrommelen", men jeg tror deg på ditt ord, at det er hardt å være mor. :ler:

Jeg datt også litt av her, men jeg tror deg også med at det er hardt å være mor :ler:

Men idet de setter i et glis, så er det meste slitet glemt ;)

Å være mamma er ingen ferie nei :ler:

Så flink du er til å gå langt da. Jeg skulle jo trille så masse jeg og, men så streika bekkenet mitt :sur:

Det er tanken som teller ;):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørs om den tanken fjerner overflødige kilo, men vi krysser fingre for det :fnise: Håper iallefall at det stabiliserer seg sånn at jeg får begynt å tusle litt mer enn 200 meter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig at du likte kortet :klem:

Du kan få være med på super-"barselsgruppe" med Live og meg. Trist at vi aldri fikk møte englegutten din. Vi hadde gledet oss masse til å bli kjent med ham.

Kjedelig at du stresset for ingenting da. Men han blir nok glad for kortet når han kommer hjem igjen :)

Trilleturer, ja.. Du må ikke tro at du får drive å snike deg unna her altså! Nå må du snart bli med oss på tur igjen. Målet vårt er å bli sprek nok til å gå frem og tilbake til butikken uten å være dødsliten etterpå.

:overrasket: Det er jo kjempelangt til butikken og tilbake da! Og jeg har jo 20 min bort til deg også... :sjenert:

Men jeg vil gjerne være med i "superbarselgruppe" :juhu: Problemet er jo bare at når du blir sprekere så blir jeg tyngre :fnise: Hadde også gledet meg masse til at englegutten skulle komme, men livet går ikke alltid som planlagt dessverre :( Nå håper vi virkelig at han får bli storebror da.

Han blir nok på sykehuset over helgen, så jeg besøker han vel i morgen eller fredag tenker jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Det er jo kjempelangt til butikken og tilbake da! Og jeg har jo 20 min bort til deg også... :sjenert:

Men jeg vil gjerne være med i "superbarselgruppe" :juhu: Problemet er jo bare at når du blir sprekere så blir jeg tyngre :fnise: Hadde også gledet meg masse til at englegutten skulle komme, men livet går ikke alltid som planlagt dessverre :( Nå håper vi virkelig at han får bli storebror da.

Han blir nok på sykehuset over helgen, så jeg besøker han vel i morgen eller fredag tenker jeg ;)

Hihi. Du kan få ta bussen tilbake hvis du er for sliten :lol: Du kan bli supersprek gravid du da. Jeg har sagt i fra til bekkenløsningstrollet at det ikke er velkomment i Eeyore-heimen. Så da er vi kvitt det problemet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi. Du kan få ta bussen tilbake hvis du er for sliten :lol: Du kan bli supersprek gravid du da. Jeg har sagt i fra til bekkenløsningstrollet at det ikke er velkomment i Eeyore-heimen. Så da er vi kvitt det problemet :fnise:

Jo takk for det :) Men det ligger visst på lur og sier BØ innimellom :( Hadde planer om å bli en sprek gravid, så jeg får kanskje begynne snart :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Var det ett i enkel tråd og ett i dobbel? Har skikkelig teflonhjerne for tiden, tenker bare på eksamen ;) Tenkte også at jeg skulle prøve et med alpakkatråd så du får være prøvekaninen min :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hei på dere!

Vi hadde en flott 17. mai, om enn litt kald og sur :) Vi reiste til Hønefoss allerede kl 07 fredags morgen, og kom nettopp hjem i sted. Har bodd på hotell. Var begravelse på fredag, så besøkt to vennerpar + svigers og tante og onkel av mannen (fordeling av noen ting etter farmoren hans).

Nå er jeg SLITEN. Det tar på å farte rundt slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15. mai: snuppa hadde klart seg uten mme-tilleg i 6 dager. Måtte gi tillegg 16. mai på hotellet.

16. mai: fikk endelig på meg gifteringen igjen + en av buksene jeg kjøpte helt i starten av graviditeten.

17. mai:

- badet i badekar for første gang. Koste seg masse.

- grep om sin første leke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å lese om utviklingen til snuppa. Og så bra at hun har klart seg uten mme så lenge da. Du er bare flink altså :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...