Gjest Pysepus Skrevet 11. mai 2008 #2061 Del Skrevet 11. mai 2008 Kjempesøtt bilde av mannen og snuppa :love: Kan tenke meg han var kjempestolt når hun sovnet oppi der! Så jo veldig godt ut og sove der da! Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 11. mai 2008 #2062 Del Skrevet 11. mai 2008 For et koselig bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #2063 Del Skrevet 11. mai 2008 Det skjønner jeg godt :rødme: Det er ikke bare-bare å være pappa. Det er jo noe man kan ha som en liten tanke i bakhodet for de som snart skal bli foreldre. Her i gården skrikes det en del, og ofte så er det bare pupp som hjelper. Da er det nok lett for en stakkars pappa å føle seg hjelpesløs og kanskje ikke like flink som mamman. Derfor var det godt å se at de far og datter koste seg med bæresjalet i dag. Kjempesøtt bilde av mannen og snuppa :love: Kan tenke meg han var kjempestolt når hun sovnet oppi der! Så jo veldig godt ut og sove der da! Ha en fin kveld! Ha en fin kveld du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 11. mai 2008 #2064 Del Skrevet 11. mai 2008 Det er ikke bare-bare å være pappa. Det er jo noe man kan ha som en liten tanke i bakhodet for de som snart skal bli foreldre. Her i gården skrikes det en del, og ofte så er det bare pupp som hjelper. Da er det nok lett for en stakkars pappa å føle seg hjelpesløs og kanskje ikke like flink som mamman. Derfor var det godt å se at de far og datter koste seg med bæresjalet i dag. Det har du nok rett i. Skal prøve å ha det i bakhodet når lillegutt kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 12. mai 2008 #2065 Del Skrevet 12. mai 2008 Det er ikke bare-bare å være pappa. Det er jo noe man kan ha som en liten tanke i bakhodet for de som snart skal bli foreldre. Her i gården skrikes det en del, og ofte så er det bare pupp som hjelper. Da er det nok lett for en stakkars pappa å føle seg hjelpesløs og kanskje ikke like flink som mamman. Derfor var det godt å se at de far og datter koste seg med bæresjalet i dag. Ha en fin kveld du også *Flickan noterer seg også bak øret* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #2066 Del Skrevet 13. mai 2008 I går hadde snuppa ledd skikkelig til mannen. Bare så synd at jeg ikke var der akkurat da og fikk oppleve det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 13. mai 2008 #2067 Del Skrevet 13. mai 2008 Er ikke det typisk? Her deler lillemannen ut smil når han har tenkt det sånn da, men aldri til meg....bare til pappa'n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #2068 Del Skrevet 13. mai 2008 Hun smiler helt klart mest til pappaen sin her også. Tror kanskje hun er lei av trynet mitt, og dermed overlykkelig når pappaen kommer hjem fra jobb Nå har vi fått time hos manuellterapaut 3. juni. Er spent på om det vil ha noe effekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #2069 Del Skrevet 13. mai 2008 I dag har vi vært på første barselstreff på helsestasjonen. Det var veldig greit egentlig. Fire andre koselige damer. En av dem var på alder med meg også Har gått 6km i dag. Litt stolt av meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 14. mai 2008 #2070 Del Skrevet 14. mai 2008 Har gått 6km i dag. Litt stolt av meg selv. du er flink!! Gleder meg til å begynne trille jeg, skal gå masse tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 14. mai 2008 #2071 Del Skrevet 14. mai 2008 Så flink du er som går så langt! :juhu: Føler du at det er lettere nå som Live blir større? Ser i mange andre dagbøker her også at det går seg liksom til og man får til mer og sånn Vet ikke jeg altså, har aldri prøvd å være mamma Husker bare min svigerinne som absolutt ikke likte å ha en bitteliten baby og likte han egentlig ikke så godt før han var noen mnd. (om du skjønner). Men det må være gøy å kunne trille! Gleeeder meg! :-D Og så koselig med barseltreff Er det sånn at de bor i nærheten av deg? Greit når noen er på din alder også Stooooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #2072 Del Skrevet 14. mai 2008 du er flink!! Gleder meg til å begynne trille jeg, skal gå masse tur Takk for skryten Ja, det er liksom litt mer motiverende å gå tur når man kan trille på tur med den lille i vognen Så flink du er som går så langt! :juhu: Føler du at det er lettere nå som Live blir større? Ser i mange andre dagbøker her også at det går seg liksom til og man får til mer og sånn Vet ikke jeg altså, har aldri prøvd å være mamma Husker bare min svigerinne som absolutt ikke likte å ha en bitteliten baby og likte han egentlig ikke så godt før han var noen mnd. (om du skjønner). Men det må være gøy å kunne trille! Gleeeder meg! :-D Og så koselig med barseltreff Er det sånn at de bor i nærheten av deg? Greit når noen er på din alder også Stooooor Ting går seg mer og mer til i hvert fall, selv om trilleturene faktisk gikk bedre tidligere. I starten sovnet hun bare vi tok henne ut i vognen og trillet ute. Det gjør hun ikke nå lenger, så hun kan finne på å bli illsint halveis avgårde på turen. Men i går sovnet hun fint i vognen da Jeg synes nesten hun vokser FOR fort, jeg. Husker da vi fikk henne med oss hjem fra sykehuset, hvor knøttliten hun var. Nå er hun jo DIGER. Hihi. Men jeg gleder meg til hun begynner å "snakke" mer, og kan gripe om leker og sånt. Jepp, disse damene bor i nærheten her, så jeg regner med at vi kommer til å fortsette å treffes når opplegget på helsestasjonen er ferdig. Masse tilbake. Håper du har en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 14. mai 2008 #2073 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg fikk ikke være med i barselklubb jeg Må bare takke for det kjempefine kortet av Live. Og jeg ble jo selvsagt veldig rørt når jeg leste det som stod inni Tanga di fungerte kjempefint Og jeg styra for å bli ferdig igår, også fikk jeg beskjed om at jeg det ikke var besøkstid på formiddagen. Og ikke hadde han visst veldig lyst på besøk heller, siden han bare fikk lov til å ligge og var rimelig neddopet. Kos dere på tilletur da. Du kommer til å bli kjempesprek Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #2074 Del Skrevet 14. mai 2008 Hyggelig at du likte kortet Du kan få være med på super-"barselsgruppe" med Live og meg. Trist at vi aldri fikk møte englegutten din. Vi hadde gledet oss masse til å bli kjent med ham. Kjedelig at du stresset for ingenting da. Men han blir nok glad for kortet når han kommer hjem igjen Trilleturer, ja.. Du må ikke tro at du får drive å snike deg unna her altså! Nå må du snart bli med oss på tur igjen. Målet vårt er å bli sprek nok til å gå frem og tilbake til butikken uten å være dødsliten etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 14. mai 2008 #2075 Del Skrevet 14. mai 2008 Koselig å lese om dagene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 14. mai 2008 #2076 Del Skrevet 14. mai 2008 Enig med jente79, veldig koselig å høre om dagene dine. Jeg må si det høres helt fantastisk ut nå som hun har begynt å smile og le litt, kan tenke meg personligheten bare blir mer og mer tydelig i tiden som kommer nå. Flink du er som triller tur, det er jo så god trim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #2077 Del Skrevet 14. mai 2008 I dag har vi ikke trillet tur da. Men i morgen får vi besøk av Caro, og da blir det kanskje litt trilling. Nå står huset på halv åtte, for jeg skulle begynne å rydde, men så begynte Live å skrike, så jeg la fra meg det jeg holdt på med. Så skulle jeg vaske vinduet på kjøkkenet, men da måtte jeg tømme tørketrommelen for å hive de våte klæne inn i den, for at jeg kunne hive skittentøyet som lå på gulvet i vaskemaskinen, for kunne tømme tummytub'en i do, for å kunne fylle vann i vaskebøtten for å kunne vaske vinduet. Men før jeg hadde rukket annet enn å flytte klærne fra tøtketrommelen over i sofaen og helt i såpe i bøtten, så våknet live med DEN surve-lurpen, og nå ligger hun på puppen mens jeg skriver alt dette med EN hånd. Det er hardt å være mor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 14. mai 2008 #2078 Del Skrevet 14. mai 2008 I dag har vi ikke trillet tur da. Men i morgen får vi besøk av Caro, og da blir det kanskje litt trilling. Nå står huset på halv åtte, for jeg skulle begynne å rydde, men så begynte Live å skrike, så jeg la fra meg det jeg holdt på med. Så skulle jeg vaske vinduet på kjøkkenet, men da måtte jeg tømme tørketrommelen for å hive de våte klæne inn i den, for at jeg kunne hive skittentøyet som lå på gulvet i vaskemaskinen, for kunne tømme tummytub'en i do, for å kunne fylle vann i vaskebøtten for å kunne vaske vinduet. Men før jeg hadde rukket annet enn å flytte klærne fra tøtketrommelen over i sofaen og helt i såpe i bøtten, så våknet live med DEN surve-lurpen, og nå ligger hun på puppen mens jeg skriver alt dette med EN hånd. Det er hardt å være mor. Puh, datt av ved "tømme tørketrommelen", men jeg tror deg på ditt ord, at det er hardt å være mor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 14. mai 2008 #2079 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg datt også litt av her, men jeg tror deg også med at det er hardt å være mor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 14. mai 2008 #2080 Del Skrevet 14. mai 2008 Å være mamma er ingen ferie nei Så flink du er til å gå langt da. Jeg skulle jo trille så masse jeg og, men så streika bekkenet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå