flickan Skrevet 10. mai 2008 #2041 Del Skrevet 10. mai 2008 Snuppa har forresten begynt å smile og le masse, og "snakker" og spreller. Tror første smil kom rundt uke 5-6. Irriterer meg at jeg ikke skrev det ned da det kom. Så koselig :rødme: Ingenting er herligere enn barnelatter og babyprat. Håper du får en fiiin lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #2042 Del Skrevet 10. mai 2008 I dag har snuppa sovet masse, og nå ligger hun og spreller og styrer under babygymen. Glemte forresten å skrive ned i går at hun gliste masse til seg selv i speilet Mannen og jeg har 3års-dag (ikke bryllupsdag), så svigers kommer og skal passe snuppa litt. Er spent på hvordan det går. De tre siste nettene har jeg stått opp og pumpet meg, så nå har jeg 110ml med MM i frysen, og ca 170ml med MM i kjøleskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. mai 2008 #2043 Del Skrevet 10. mai 2008 Gratulerer med 3 årsdag! Så spennende med barnepass. Det går sikkert over all forventning. Det er så herlig med babylatter og store glis. Det begynner å løsne litt for lillemann her og nå, men han deler ut smilene med omhu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #2044 Del Skrevet 10. mai 2008 Håper det går bra, hun har ikke vært helt lett å ha med å gjøre om kveldene. Derfor hadde jeg egentlig foretrukket om de kom litt tidligere på dagen, men da kunne de ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. mai 2008 #2045 Del Skrevet 10. mai 2008 Kjenner til det der. Her er lillemann skikkelig urolig på ettermiddag og kveld. Så vi har sagt til folk som vil besøke oss at vi helst ser at det kommer på formiddagen i helgene. Orker ikke å sitte med puppen på tørk og med en unge som hyler og vrir seg i timesvis når det er andre her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #2046 Del Skrevet 10. mai 2008 Jeg måtte pent brette frem puppen i går, mens det var en slags elektrikerfyr her for å sjekke elanlegget.. Veldig hyggelig å først gå rundt med en rabiat unge, for så å sitte der med puppen ute (satt under et helseteppe da). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. mai 2008 #2047 Del Skrevet 10. mai 2008 Ja, det er jo utrolig festlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 11. mai 2008 #2048 Del Skrevet 11. mai 2008 Det er stempeltrykk som er stemplet, farget/malt med tusj, og så skjært ut med skalpell. Kortene ble jo kjempefine! Og så mange du hadde rukket å lage da. Hehe. Skikkelig kortfabrikk på gang hos deg nå. Tror jeg holder meg til blomstene mine som jeg kan bruke som klistremerker jeg da Vi får holde oss til det vi kan! Sikkert derfor jeg fikk laget så mange på så kort tid også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 11. mai 2008 #2049 Del Skrevet 11. mai 2008 Hehe.. har han ikke sett pupp før, så var det jammen på tide. Du var jo hjemme hos deg selv, klart du må brette ut puppen da. Hva skjer egentlig videre med den elektriker -saken? Er det fixet opp i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 11. mai 2008 #2050 Del Skrevet 11. mai 2008 Koselig med babyprat og smil da :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #2051 Del Skrevet 11. mai 2008 Ja, det er jo utrolig festlig. Jepp, kjempe. Hehe. Tror jeg holder meg til blomstene mine som jeg kan bruke som klistremerker jeg da Vi får holde oss til det vi kan! Sikkert derfor jeg fikk laget så mange på så kort tid også Greit å begynne i det små Hehe.. har han ikke sett pupp før, så var det jammen på tide. Du var jo hjemme hos deg selv, klart du må brette ut puppen da. Hva skjer egentlig videre med den elektriker -saken? Er det fixet opp i? Han slapp å se selve puppen da, men var vel ganske tydelig hva som var på gang. Hehe. Nei, ikke enda desverre. Har fått sendt papirene til eierskifteforsikringen, og på tirsdag skal vi hente rapport/dokumentasjon fra elektrikerselskapet. Koselig med babyprat og smil da :rødme: Mhm. Nå er det sannelig ikke lenge igjen til deres lille knøtt kommer! Ta godt vare på den første tiden! De vokser utrolig fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 11. mai 2008 #2052 Del Skrevet 11. mai 2008 Mhm. Nå er det sannelig ikke lenge igjen til deres lille knøtt kommer! Ta godt vare på den første tiden! De vokser utrolig fort! Nei, nærmer seg nå. Veldig spent :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 11. mai 2008 #2053 Del Skrevet 11. mai 2008 Ha en flott søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #2054 Del Skrevet 11. mai 2008 Nei, nærmer seg nå. Veldig spent :-D Det skjønner jeg godt. Husker hvordan den siste ventetiden var Ha en flott søndag! Takk det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #2055 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Må legge ut et lite skrytebilde av pappaen i huset her: Bilde Endret 11. mai 2008 av Kykkelikokos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 11. mai 2008 #2056 Del Skrevet 11. mai 2008 Å koselig å se sjalet i bruk. Min kjære er veldig skeptisk til det foreløpig, men satser på atjeg får han til å bruke det når lillegutt er her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #2057 Del Skrevet 11. mai 2008 Mannen min var nok ganske stolt når hun sovnet oppi der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 11. mai 2008 #2058 Del Skrevet 11. mai 2008 Mannen min var nok ganske stolt når hun sovnet oppi der Skjønner jeg godt. Er noe spesielt med å se menn med bæresjal altså :rødme: *flickan synes mannen til Kykkelikokos er kjekk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #2059 Del Skrevet 11. mai 2008 Skjønner jeg godt. Er noe spesielt med å se menn med bæresjal altså :rødme: *flickan synes mannen til Kykkelikokos er kjekk* Jepp, det er litt som menn i uniform Kjekk, ja :rødme: Er ikke uten grunn at jeg giftet meg med ham. Hihi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 11. mai 2008 #2060 Del Skrevet 11. mai 2008 Mannen min var nok ganske stolt når hun sovnet oppi der Det skjønner jeg godt :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå