Gå til innhold

Vårt lille mirakel - Live, født 15.03.08

Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Snuppa har forresten begynt å smile og le masse, og "snakker" og spreller.

Tror første smil kom rundt uke 5-6. Irriterer meg at jeg ikke skrev det ned da det kom.

Så koselig :rødme: Ingenting er herligere enn barnelatter og babyprat.

Håper du får en fiiin lørdag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag har snuppa sovet masse, og nå ligger hun og spreller og styrer under babygymen. Glemte forresten å skrive ned i går at hun gliste masse til seg selv i speilet :ler:

Mannen og jeg har 3års-dag (ikke bryllupsdag), så svigers kommer og skal passe snuppa litt. Er spent på hvordan det går. De tre siste nettene har jeg stått opp og pumpet meg, så nå har jeg 110ml med MM i frysen, og ca 170ml med MM i kjøleskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 3 årsdag! Så spennende med barnepass. Det går sikkert over all forventning.

Det er så herlig med babylatter og store glis. Det begynner å løsne litt for lillemann her og nå, men han deler ut smilene med omhu :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bra, hun har ikke vært helt lett å ha med å gjøre om kveldene. Derfor hadde jeg egentlig foretrukket om de kom litt tidligere på dagen, men da kunne de ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til det der. Her er lillemann skikkelig urolig på ettermiddag og kveld. Så vi har sagt til folk som vil besøke oss at vi helst ser at det kommer på formiddagen i helgene. Orker ikke å sitte med puppen på tørk og med en unge som hyler og vrir seg i timesvis når det er andre her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte pent brette frem puppen i går, mens det var en slags elektrikerfyr her for å sjekke elanlegget.. Veldig hyggelig å først gå rundt med en rabiat unge, for så å sitte der med puppen ute (satt under et helseteppe da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pysepus
Det er stempeltrykk som er stemplet, farget/malt med tusj, og så skjært ut med skalpell.

Kortene ble jo kjempefine! Og så mange du hadde rukket å lage da. Hehe. Skikkelig kortfabrikk på gang hos deg nå.

Tror jeg holder meg til blomstene mine som jeg kan bruke som klistremerker jeg da :lol: Vi får holde oss til det vi kan! Sikkert derfor jeg fikk laget så mange på så kort tid også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. har han ikke sett pupp før, så var det jammen på tide. Du var jo hjemme hos deg selv, klart du må brette ut puppen da. :ler:

Hva skjer egentlig videre med den elektriker -saken? Er det fixet opp i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ja, det er jo utrolig festlig.

Jepp, kjempe. Hehe.

Tror jeg holder meg til blomstene mine som jeg kan bruke som klistremerker jeg da :lol: Vi får holde oss til det vi kan! Sikkert derfor jeg fikk laget så mange på så kort tid også :ler:

Greit å begynne i det små ;)

Hehe.. har han ikke sett pupp før, så var det jammen på tide. Du var jo hjemme hos deg selv, klart du må brette ut puppen da. :ler:

Hva skjer egentlig videre med den elektriker -saken? Er det fixet opp i?

Han slapp å se selve puppen da, men var vel ganske tydelig hva som var på gang. Hehe.

Nei, ikke enda desverre. Har fått sendt papirene til eierskifteforsikringen, og på tirsdag skal vi hente rapport/dokumentasjon fra elektrikerselskapet.

Koselig med babyprat og smil da :rødme:

Mhm. Nå er det sannelig ikke lenge igjen til deres lille knøtt kommer! Ta godt vare på den første tiden! De vokser utrolig fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm. Nå er det sannelig ikke lenge igjen til deres lille knøtt kommer! Ta godt vare på den første tiden! De vokser utrolig fort!

Nei, nærmer seg nå. Veldig spent :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, nærmer seg nå. Veldig spent :-D

Det skjønner jeg godt. Husker hvordan den siste ventetiden var ;)

:klem: Ha en flott søndag!

:klemmer: Takk det samme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må legge ut et lite skrytebilde av pappaen i huset her:

Bilde

Endret av Kykkelikokos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å koselig å se sjalet i bruk. Min kjære er veldig skeptisk til det foreløpig, men satser på atjeg får han til å bruke det når lillegutt er her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Mannen min var nok ganske stolt når hun sovnet oppi der ;)

Skjønner jeg godt. Er noe spesielt med å se menn med bæresjal altså :rødme:

*flickan synes mannen til Kykkelikokos er kjekk*

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner jeg godt. Er noe spesielt med å se menn med bæresjal altså :rødme:

*flickan synes mannen til Kykkelikokos er kjekk*

:ler:

Jepp, det er litt som menn i uniform :ler:

Kjekk, ja :rødme: Er ikke uten grunn at jeg giftet meg med ham. Hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min var nok ganske stolt når hun sovnet oppi der ;)

Det skjønner jeg godt :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...