Gå til innhold

Vårt lille mirakel - Live, født 15.03.08

Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ballerina
Skal sjekke etterpå :) Hva skal det brukes til?

Tenkte på bursdagskort til min råååsa mamma :ler: Men har faktisk kjøpt meg papir og litt div. for jeg skal prøve selv :fnise: Om du har et liggende som du vil bytte bort blir jeg glad da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
:juhu: :juhu: :juhu:

Hopper litt her jeg, siden jeg ikke har noen egen dagbok :fnise:

Hopper vi for noe bra? :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:juhu: :juhu: :juhu:

Hopper litt her jeg, siden jeg ikke har noen egen dagbok :fnise:

:hoppe: litt jeg også.

Tenkte på bursdagskort til min råååsa mamma :ler: Men har faktisk kjøpt meg papir og litt div. for jeg skal prøve selv :fnise: Om du har et liggende som du vil bytte bort blir jeg glad da ;)

Så moro da :) Blir helt sikkert fint. Men skal se om jeg har noe jeg ka bytte bort uansett da.

Ja, tror det ;) Eeyore kan sikkert fortelle hvis hun vil selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kupper dagboka til Kokos med å fortelle at vi fikk veldig gode resultater hos legen idag :-D Lille mirakelbabyen har vokst og hcg-verdiene økt siden sist, så da har det gått bra denne gangen. Ingen MA, og både legen, sambo og jeg mener vi så et hjerte :juhu:

Endret av Eeyore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kupper dagboka til Kokos med å fortelle at vi fikk veldig gode resultater hos legen idag :-D Lille mirakelbabyen har vokst og hcg-verdiene økt siden sist, så da har det gått bra denne gangen. Ingen MA, og både legen, sambo og jeg mener vi så et hjerte :juhu:

:juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu:

Å dette var gode nyheter. Håper dette svangerskapet går som det skal.

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ballerina

Ååååå, så gode nyheter da! :hoppe: :juhu: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
Så moro da :) Blir helt sikkert fint. Men skal se om jeg har noe jeg ka bytte bort uansett da.

Er det ikke sånn at mødre skal like det døtrene finner på - uansett? :fnise: Men om du har noe liggende blir jeg glad - hvis ikke får hun få mine prøvelser :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro :juhu: Mange gode gode :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en :klem: Håper du får en fin-fin dag og at du kooser deg med jenta di.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi virkelig storkost oss ute i finværet. Har vært og trillet i Frognerparken med to damer fra nybaktmamma-forumet. Live har smilt og vært i storform stort sett hele dagen.

Eeyore: Bare til å kuppe i vei vettu ;) Håper dere koste dere med grilling i går :klem:

Ballerina: hadde desverre ingen rååååsa kort igjen. Jeg må få se kortet du lager til mamman din da. Det blir sikkert kjempefint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en :klem: Håper du får en fin-fin dag og at du kooser deg med jenta di.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi koste oss med grilling vi ;) Broren til sambo kom også. Men jeg fikk migerene utover kvelden da :( Skal vel ikke klage så lenge jeg er gravid :fnise: Og så grillet vi idag også vi...

Kan tenke med det er deilig å ha permisjon nå ja *misunnelig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ballerina

Jeg la bildene ut på Facebook jeg! Laget tolv kort i går ;) Litt masseproduksjon her, på langt nær så flink som deg... men mamma ble imponert! Tror jeg må kjøpe litt mer papirer i dag! Det er jo gøy jo! Men hvor kjøper du sånne bildegreier som du legger utpå kortene? Sånn f.eks. som det lilla babykortet du sendte til meg? (det gleder jeg meg forresten til å gi til noen som skal få en lilla strikkegave!!)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frognerparken hørtes deilig ut nå som det er så fint vær. I dag skal jeg feire bursdag til en kompis og da skal vi grille i høyskole-parken. Blir årets første grillings for min del, gleder meg :hoppe:

Så du er aktiv på flere forum altså :ler:

God helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la bildene ut på Facebook jeg! Laget tolv kort i går ;) Litt masseproduksjon her, på langt nær så flink som deg... men mamma ble imponert! Tror jeg må kjøpe litt mer papirer i dag! Det er jo gøy jo! Men hvor kjøper du sånne bildegreier som du legger utpå kortene? Sånn f.eks. som det lilla babykortet du sendte til meg? (det gleder jeg meg forresten til å gi til noen som skal få en lilla strikkegave!!)

:klemmer:

Det er stempeltrykk som er stemplet, farget/malt med tusj, og så skjært ut med skalpell.

Kortene ble jo kjempefine! Og så mange du hadde rukket å lage da. Hehe. Skikkelig kortfabrikk på gang hos deg nå.

Frognerparken hørtes deilig ut nå som det er så fint vær. I dag skal jeg feire bursdag til en kompis og da skal vi grille i høyskole-parken. Blir årets første grillings for min del, gleder meg :hoppe:

Så du er aktiv på flere forum altså :ler:

God helg :klem:

Jepp, er aktiv på ikke mindre enn fire forum + et internforum for moderatorer på ene. Hihi.

Grilling høres digg ut. Jeg også vil! Men vi må få tak i mer gass til gassgrillen vår først.

God helg til deg også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Vi koste oss med grilling vi ;) Broren til sambo kom også. Men jeg fikk migerene utover kvelden da :( Skal vel ikke klage så lenge jeg er gravid :fnise: Og så grillet vi idag også vi...

Kan tenke med det er deilig å ha permisjon nå ja *misunnelig*

Kjedelig med migrene.. :klem:

Det er godt å ha permisjon nå i finværet, ja. Men det kan sikkert være likså stas med permisjon om sommeren når ungen er litt eldre også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått inn til "sentrum" i dag også. Tok nesten en time i dag, måtte ha noen pauser innimellom for å drikke og sjekke temperaturen på snuppa. Og på slutten så var hun temmelig ilter. Hun sovnet jo selvfølgelig ikke før etter vi var kommet frem og hun hadde fått mer å drikke. Hadde tatt med kokt vann til henne som hun fikk litt av underveis, og da vi kom frem.

Tror jeg har tatt av litt av den dumme vekten jeg la på meg underveis av svangerskapet. Men har ikke noe vekt å veie meg på, og så glemte jeg å veie meg under 6ukerskontrollen jeg var på hos jordmor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa har forresten begynt å smile og le masse, og "snakker" og spreller.

Tror første smil kom rundt uke 5-6. Irriterer meg at jeg ikke skrev det ned da det kom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...