Gå til innhold

Vårt lille mirakel - Live, født 15.03.08

Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så utrolig stor hun har blitt allerede! Og herlig rund i kjakene :)

Husk å stemme idag da ;) TV er viktig! :fnise:

(Jeg får ikke vært med siden jeg jobber kveld, men sambo synes det er så festlig med slike grendediskusjoner, så han er på plass med stemmeseddel :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Hun er innmari skjønn da ;)

Så skjønne bilder :rødme:

Hyggelig at dere synes det.

Så utrolig stor hun har blitt allerede! Og herlig rund i kjakene :)

Husk å stemme idag da ;) TV er viktig! :fnise:

(Jeg får ikke vært med siden jeg jobber kveld, men sambo synes det er så festlig med slike grendediskusjoner, så han er på plass med stemmeseddel :ler: )

Ja, hun har fått dobbelthake :fnise:

Urk, ja.. Det var den stemmingen. Jeg kommer i hvertfall ikke til å dra, men vi burde jo stemt.. så kanskje mannen får reise bort med stemmeseddelen i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Så herlig og skjønn lita Live-mor :)

Tenk at hun er sååå stor allerede, synes ikke det er lenge siden du fikk henne :hakeslepp: Viser bare hvor fort tida går...og plutselig sitter jeg også her med Susiebabyen i armene ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nydelig bilder av go-jenta deres. Hun ser jo ut so hun alltid er blid hun:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Så herlig og skjønn lita Live-mor :)

Tenk at hun er sååå stor allerede, synes ikke det er lenge siden du fikk henne :hakeslepp: Viser bare hvor fort tida går...og plutselig sitter jeg også her med Susiebabyen i armene ;)

Ja, jaggu går tiden fort, i tillegg til at disse små vokser UTROLIG fort. Hun var jo superliten da hun kom (synes jeg da :fnise:), og nå er hun plutselig blitt godt over 4kg tung, kanskje mer? Mulig jeg skal på helsestasjonen og veie henne i morgen - vi får se hva jeg gidder.

Nei, nå er det ikke lenge igjen til du har din lille bebis i armene :hoppe:

Så nydelig bilder av go-jenta deres. Hun ser jo ut so hun alltid er blid hun:)

Tusen takk :) Hun lurer dere godt, ja. Hihi. Ikke alltid like blid, nei. Men hun er jo så god når hun først er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: ja, det er jo trossalt hele 1mnd siden du fikk minstemann, monja. På tide med en ny snart nå. Hehe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
:ler: ja, det er jo trossalt hele 1mnd siden du fikk minstemann, monja. På tide med en ny snart nå. Hehe

Det er jo bare til å sette i gang :fnise: Ekstramamman min ble gravid da mellomste var 3-4 mnd. ;) IKKE planlagt i det hele tatt! Tror ikke vi kommer til å få to så tette nei :ler: Eller hva sier du Kykkelikokos - klar for å prøve igjen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønn jente Kykkelikokos :kose:

Ha ein fin dag, håper du har litt :sol: der øst!

Her er det fint vær og varmt! Skyet dog litt over nå, men skal ikke klage. Er visst meldt fint hele uken, så jeg håper det er riktig.

Det er jo bare til å sette i gang :fnise: Ekstramamman min ble gravid da mellomste var 3-4 mnd. ;) IKKE planlagt i det hele tatt! Tror ikke vi kommer til å få to så tette nei :ler: Eller hva sier du Kykkelikokos - klar for å prøve igjen??

:lol: Du kan spøke du, Ballerinamor. Jeg skal ikke ha to tette, jeg skal rett og slett ikke ha flere enn hun vi har ;) Vi synes det er nok med én, selv om jeg kjenner det rasle litt i eggstokkene. Men det er bare hormoner, og ikke realistisk/logisk tankegang.

Ps. Jeg bruker ammeinnleggene hele tiden. Kjempegode og varme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun henger i puppen dagen lang ;) Barnepleieren mente at jeg sikkert kunne kutte ut tillegget med tanke på vekten i hvert fall, og det samme sa helsesøsteren til meg forrige gang vi veide. Men det virker ikke som hun er fornøyd på kvelden, så vi har gitt likevel. Vi får se det an utover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ballerina
Ps. Jeg bruker ammeinnleggene hele tiden. Kjempegode og varme :)

Bare gi beskjed om du trenger flere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jammen ikke verst. Jenta si med skikkelig matvett ja ;)

Deilig å se god vektoppgang på de små. En bekymring mindre.

En til nå ja? Tror ikke det gitt. Ei venninne av meg har to barn, en født en av de førsta dagene i januar, nummer to i slutten av desember - samme året - så det går da an :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare gi beskjed om du trenger flere :)

Du kan gjerne få strikke to par til (et par tykke og et par tynne) hvis du vil, gjerne en cm større i omkrets. De ruller seg jo litt inn. :klem: Snille Ballerina-mor.

Det er jammen ikke verst. Jenta si med skikkelig matvett ja ;)

Deilig å se god vektoppgang på de små. En bekymring mindre.

En til nå ja? Tror ikke det gitt. Ei venninne av meg har to barn, en født en av de førsta dagene i januar, nummer to i slutten av desember - samme året - så det går da an :dåne:

Vi har heldigvis sett at hun har det greit siden hun er blitt god og rund, men alltid greit å få veid dem og få sett på vektkurven.

Oj, det er hva man kan kalle to tette.. Var det planlagt? Det hørtes utrolig slitsomt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt vektoppgangen er så bra og at amminga ser ut til å gå bedre :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Da skal jeg gjøre det når jeg kommer hjem igjen :) Glemte selvfølgelig "puppetråden" når jeg reiste i dag... :sjenert:

P.S. Du har ikke et råååååsa kort liggende????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...