jente 79 Skrevet 26. april 2008 #1961 Del Skrevet 26. april 2008 Det har jeg også tenkt mye på i det siste! Men siste gangen jeg ridde (rei... hva sier man???) så bestemte hesten seg for å rulle med meg i salen... går det an å gå på nybegynnerkurs med småjentene når man er 23 eller? Tenk så bra trening det er!! Hadde ei på jobben som begynte på nybegynnerkurs samtidig som datteren begynte å ri. Så ingen av dere er for seint ute. Men hun hadde et par uhell da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 26. april 2008 #1962 Del Skrevet 26. april 2008 Du kan jo høre på ridesenteret nede i veien Eller bare hoppe på en av hestene en kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 26. april 2008 #1963 Del Skrevet 26. april 2008 Du kan jo høre på ridesenteret nede i veien Eller bare hoppe på en av hestene en kveld Det er nok bare å sette seg på hesten så kan man alt igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 26. april 2008 Forfatter #1964 Del Skrevet 26. april 2008 Hadde ei på jobben som begynte på nybegynnerkurs samtidig som datteren begynte å ri. Så ingen av dere er for seint ute. Men hun hadde et par uhell da Hehe, da må jeg jo vente en del år, hvis jeg skal begynne sammen med Live Du kan jo høre på ridesenteret nede i veien Eller bare hoppe på en av hestene en kveld Ja, mannen og jeg spøkte om å stjele en av hestene der, så kunne jeg jo bare male den og leie stallplass på samme stall Det er nok bare å sette seg på hesten så kan man alt igjen Tror nok jeg husker en del, men jeg var vel aldri noe ekspert selv om jeg gikk på rideskole noen år og var forrytter etterpå. Tror man bør ri hver dag for å bli flink. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 26. april 2008 #1965 Del Skrevet 26. april 2008 Hehe, da må jeg jo vente en del år, hvis jeg skal begynne sammen med Live Da har du god tid ja :-D Nå har du vel nok annet å finne på en stund også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 27. april 2008 Forfatter #1966 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Det er nok å henge fingrene i, som de sier på Fjordlandreklamene Endret 27. april 2008 av Kykkelikokos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. april 2008 #1967 Del Skrevet 27. april 2008 Åh, hest Som jeg savner å drive med hest. Men jeg kjørte mest på slutten jeg da. Da ble det skummelt å sitte oppå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 27. april 2008 #1968 Del Skrevet 27. april 2008 Oi, flere hestejenter her enn jeg trodde.. Kanksje vi får begynne KG-penny-klubben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. april 2008 #1969 Del Skrevet 27. april 2008 Pennyklubben var et must i mine yngre år. Jeg var medlem i maaaange år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 27. april 2008 #1970 Del Skrevet 27. april 2008 Oi, flere hestejenter her enn jeg trodde.. Kanksje vi får begynne KG-penny-klubben Pennyklubben var et must i mine yngre år. Jeg var medlem i maaaange år. Jeg var også medlem i maaange år og det ligger mange esker med bøker på loftet! Jeg lå i hengekøya om sommeren husker jeg og leste Wendy-bladene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 28. april 2008 #1971 Del Skrevet 28. april 2008 Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 28. april 2008 #1972 Del Skrevet 28. april 2008 Enda en hestejente melder seg! Det vil si; jeg var vel aldri en aktiv rytter. Jeg tok et nybegynnerkurs på den lokale rideskolen da jeg var 7-8 år, men mammas økonomiske situasjon førte til at jeg ikke fikk fortsette med det. Hesteinteressen dabbet imidlertid ikke av på mange mange år. Jeg har lassevis med Pennyblader og hesteting og -tang liggende hjemme hos mamma. Åh, jeg skulle veldig gjerne ha forsøkt meg på hesteryggen igjen! Husker det var jo sååå gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 28. april 2008 Forfatter #1973 Del Skrevet 28. april 2008 Hehe. Jeg var også medlem av pennyklubben i flere år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 28. april 2008 #1974 Del Skrevet 28. april 2008 For å lage litt motvekt, så har jeg aldri interessert meg for hest Og hvis dette svangerskapet går bra, sa kan jeg love en klassekammerat til Live Jeg får nemlig lov til å bli satt igang inntil 2 uker før termin, så da slipper jeg julaftenbarn :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 29. april 2008 #1975 Del Skrevet 29. april 2008 Er ikke spesielt interessert i hest jeg heller Red litt hos mine kusiner når jeg var mindre, men aldri noe utenom. Var heller ikke medlem av Penny-klubben. Men TL-klubben deriomot Var vel mye av det samme, var bare mer hestefokus i Penny klubben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 29. april 2008 #1976 Del Skrevet 29. april 2008 Bare innom med en tirsdag så får jeg heller kommer sterkere tilbake senere... er på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 29. april 2008 Forfatter #1977 Del Skrevet 29. april 2008 For å lage litt motvekt, så har jeg aldri interessert meg for hest Og hvis dette svangerskapet går bra, sa kan jeg love en klassekammerat til Live Jeg får nemlig lov til å bli satt igang inntil 2 uker før termin, så da slipper jeg julaftenbarn :juhu: Åh, du ditt hundemenneske! Så moro! Er spent på om det blir jente eller gutt, jeg. Er ikke spesielt interessert i hest jeg heller Red litt hos mine kusiner når jeg var mindre, men aldri noe utenom. Var heller ikke medlem av Penny-klubben. Men TL-klubben deriomot Var vel mye av det samme, var bare mer hestefokus i Penny klubben Tror TL-klubben var beregnet på litt eldre jenter, men mulig det bare er noe jeg innbiller meg. Pennyklubben var i hvertfall veldig barnevennlig. Bare innom med en tirsdag så får jeg heller kommer sterkere tilbake senere... er på jobb Hyggelig at du stikker innom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 29. april 2008 #1978 Del Skrevet 29. april 2008 Ja, var vel ungdomsskolen jeg leste de tror jeg... Eller i momanget mellom barne og ungdomsskolen. Var ganske lettleste historier, med en del tenåringer tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 29. april 2008 #1979 Del Skrevet 29. april 2008 Guttejenta meg forsto meg aldri på TL klubben Men "alle" venninnene mine var medlem. Selv kjøpte jeg videoer om travhester og hesteavl jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 29. april 2008 Forfatter #1980 Del Skrevet 29. april 2008 Guttejenta meg forsto meg aldri på TL klubben Men "alle" venninnene mine var medlem. Selv kjøpte jeg videoer om travhester og hesteavl jeg hesteAVL faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå