flickan Skrevet 24. april 2008 #1941 Del Skrevet 24. april 2008 huff, da får håpe mannen finner henne når han kommer hjem. Ikke noe moro når kjæledyrene blir borte sånn. Så bra det gikk bra på kontrollen i går, litt tissing er jo bare moro Må jo vise at hun virker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 24. april 2008 Forfatter #1942 Del Skrevet 24. april 2008 Nei, vi har nesten ikke fått sovet i natt. Har ligget med ørene på stilk etter mjauelyder i tilfelle hun skulle komme hjem og stå utenfor døren. Jepp, neste gang så får hun vise dem at hun kan bæsje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 24. april 2008 #1943 Del Skrevet 24. april 2008 Uff, kjedelig når dyrene er borte sånn. vi hadde en episode når voffs stakk av sent på kvelden ikke lenge etter vi hadde flyttet hit. Det var to lettede sjeler som hoppet opp når vi hørte et voff på utsiden av verandadøra... Men fordelen med hunder er jo at de er litt lettere å ha kontroll på. Selv om vår var ganske kjapp noen ganger. Katter gjør jo gjerne som de selv vil. Får håpe hun dukker opp igjen snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 24. april 2008 Forfatter #1944 Del Skrevet 24. april 2008 Da er endelig pus hjemme igjen. En nabo hadde sett lappen vår og ringte så vi fikk hentet henne. Det var bare rett nedenfor her, så hun var ikke langt unna. Men jeg merker at jeg er litt irritert.. Jeg spurte naboen om hun hadde vært inne hos dem (at de hadde funnet henne nå nettopp liksom), og da svarte hun "i utgangspunktet ikke". Da tolker jeg det som om naboen faktisk har sluppet henne inn. For katten hadde visstnok stått ute på terrassen deres og mjauet i går kveld.. Synes det er rimelig tåpelig å slippe henne inn når hun faktisk har halsbånd og alt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 24. april 2008 #1945 Del Skrevet 24. april 2008 Godt pus er hjemme igjen. Ganske korttenkt å slippe inn katten og ha henne over natten når de ser hun hører til et sted... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 24. april 2008 #1946 Del Skrevet 24. april 2008 Så bra at pus er trygt hjemme! :juhu: Rart at naboen slapp henne inn om det skjedde... det hadde aldri skjedd hos våre naboer. De er bare sure for at vi har katter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 24. april 2008 Forfatter #1947 Del Skrevet 24. april 2008 De fleste naboene våre er visst glade i katter. Noe som tydeligvis både har sine fordeler og ulemper.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. april 2008 #1948 Del Skrevet 24. april 2008 Så godt at pus endelig er hjemme. Men som de over her synes jeg det er merkelig om de har sluppet inn pusen om hun har halsbånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 24. april 2008 Forfatter #1949 Del Skrevet 24. april 2008 Kommer til å holde henne inne et par dager fremover. Kommer til å bli et h** uten like, med vill mjauing, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 24. april 2008 #1950 Del Skrevet 24. april 2008 Kommer til å holde henne inne et par dager fremover. Kommer til å bli et h** uten like, med vill mjauing, tenker jeg. Det blir det nok, men kanskje hun lærer litt da! Våre katter har ikke lov å gå så langt, men vi kan jo ikke kontrollere dem da Mamma pleier ha dem på terrassen hun når de er små, men nå er vel deres pus nesten like gammel som vår lille pus? Da går det jo ikke lenger, men ikke kan man holde dem! Stepappa pleier sette henne på hattehyllen når han skal ut og det er blitt mørkt, for hun får nemlig bare være ute når det er lyst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 24. april 2008 Forfatter #1951 Del Skrevet 24. april 2008 Hun blir 7mnd om tre dager. Pusen vår er veldig veldig spretten og flink til å klatre, noe som gjør at det ikke er så lett å holde henne på terrassen heller. Hun bare hopper opp på gelenderet og ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 24. april 2008 #1952 Del Skrevet 24. april 2008 Så godt at pus er trygt hjemme igjen. Selv er jeg mest hunde-menneske, for jeg er litt redd katter, men synes der er veeeldig søte på avstand, og når de er gamle og tykke, for da er de ikke så skumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 25. april 2008 Forfatter #1953 Del Skrevet 25. april 2008 Jeg var mest hundemenneske jeg også, før vi fikk Lana Det er litt vanesak. Men jeg er ikke så glad i andres katter. Kommer veldig an på. Liker ikke lunefulle dyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 25. april 2008 #1954 Del Skrevet 25. april 2008 Jeg også er mest hundemenneske. Men synes det er koselig med katter også. God helg, Kykkelikokos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 25. april 2008 #1955 Del Skrevet 25. april 2008 Jeg er kattemenneske og synes hunder er noen skumle skumle skapninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 25. april 2008 Forfatter #1956 Del Skrevet 25. april 2008 Får kalle meg for et dyremenneske jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 25. april 2008 #1957 Del Skrevet 25. april 2008 Får kalle meg for et dyremenneske jeg da Jeg henger meg på den. liker alle dyr, selv om jeg synes katter er skumle.. Men jeg synes jo kaniner er skumle også.. ...og hamster .... og marsvin .... og kuer og sauer Hmmm.. er kanskje mest hunde- og hestemenneske, jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 25. april 2008 Forfatter #1958 Del Skrevet 25. april 2008 Jeg er også glad i hester. Leeeenge siden jeg har ridd nå da. Det kunne jeg gjerne tenkt meg å ha gjort igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 25. april 2008 #1959 Del Skrevet 25. april 2008 Jeg er også glad i hester. Leeeenge siden jeg har ridd nå da. Det kunne jeg gjerne tenkt meg å ha gjort igjen Det har jeg også tenkt mye på i det siste! Men siste gangen jeg ridde (rei... hva sier man???) så bestemte hesten seg for å rulle med meg i salen... går det an å gå på nybegynnerkurs med småjentene når man er 23 eller? Tenk så bra trening det er!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 26. april 2008 Forfatter #1960 Del Skrevet 26. april 2008 Det har jeg også lurt på. Er jaggu lenge siden jeg satt på en hest sist. Men kan liksom ikke bare hive meg oppå en og dra avgårde sånn helt uten videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå