Eeyore Skrevet 22. april 2008 #1921 Del Skrevet 22. april 2008 Er det ikke det besteforeldre er til? Vi rekker jo nå to runder med graviditeter, det bør vi komme godt ut av :-D Søren, at vi ikke planla bedre og fikk med oss to juler også... Lyst til å gå tur imorgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 22. april 2008 Forfatter #1922 Del Skrevet 22. april 2008 Jo, du sier noe, Eeyore! Tur i morgen høres koselig ut. Bestiller du fint vær til oss? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 22. april 2008 #1923 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg har bestilt knallvær til hele sommeren jeg, så du kan jo banne på at det ønsket går inn, når jeg ikke fikk permisjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 22. april 2008 Forfatter #1924 Del Skrevet 22. april 2008 I dag har vi vært på helsestasjonen og veid. Live veide 3730g forrige tirsdag. I dag veide hun 4230g. Med andre ord gått opp 500g på en uke! Lengden var 54cm, altså har hun vokst 6cm fra fødselslengden I morgen skal vi på seksukerskontroll, fant vi ut. Hadde notert meg fredag 25.04 kl 14. Men i følge barnepleieren så var det i morgen kl 13:30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 22. april 2008 #1925 Del Skrevet 22. april 2008 Så bra at hun vokser :-D Godt du fikk greie på når timen var da... Hadde vært kjedelig å stått der på fredag når de mente at timen var i morra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 23. april 2008 #1926 Del Skrevet 23. april 2008 Så spennende med 6 ukers kontroll da! Føler det er litt som å gå opp til eksamen jeg, når noen skal kikke så grundig på lille babyen min... 500g på en uke er jo kjempebra! Vi har nok akkurat nådd 4000g grensen her også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 23. april 2008 #1927 Del Skrevet 23. april 2008 Hvordan gikk det på kontroll i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 23. april 2008 #1928 Del Skrevet 23. april 2008 Tusen millioner takk for de nydelige kortene som lå i postkassen min i dag! Å, du er så flink! Og tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 23. april 2008 Forfatter #1929 Del Skrevet 23. april 2008 Så bra at hun vokser :-D Godt du fikk greie på når timen var da... Hadde vært kjedelig å stått der på fredag når de mente at timen var i morra... Jepp, ammetåken har visst tatt meg Så spennende med 6 ukers kontroll da! Føler det er litt som å gå opp til eksamen jeg, når noen skal kikke så grundig på lille babyen min... 500g på en uke er jo kjempebra! Vi har nok akkurat nådd 4000g grensen her også. Ja, 500g må vi jo kunne si oss fornøyd med. Hvordan gikk det på kontroll i dag? Det gikk flott. Alt så bra ut, og snuppa tisset ned matten på pulten til legen Tusen millioner takk for de nydelige kortene som lå i postkassen min i dag! Å, du er så flink! Og tusen takk! Bare hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 23. april 2008 #1930 Del Skrevet 23. april 2008 Så bra at kontrollen gikk fint :-D Normalt å surre litt, greit når det ordner seg :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 23. april 2008 #1931 Del Skrevet 23. april 2008 Wow! 500 gram er jo knallbra. Og så flink som tissa med matten til legen Sist vi veide tissa knotten min laaaaangt utover gulvet han og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 24. april 2008 Forfatter #1932 Del Skrevet 24. april 2008 Ja, hun tok jo selvfølgelig og tisset litt på vekt-matten også må vite Men det var bare en liten flekk. HIhi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 24. april 2008 #1933 Del Skrevet 24. april 2008 Altså, hun må jo vise seg fram Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 24. april 2008 Forfatter #1934 Del Skrevet 24. april 2008 Huff Pus har nå vært ute i hele natt, og hun har enda ikke kommet hjem. Har vært ute og lokket på henne flere ganger både i går ettermiddag, kveld, og i dag. Ingen pus i sikte. Har vært rundt og sett etter henne også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 24. april 2008 #1935 Del Skrevet 24. april 2008 Huff Pus har nå vært ute i hele natt, og hun har enda ikke kommet hjem. Har vært ute og lokket på henne flere ganger både i går ettermiddag, kveld, og i dag. Ingen pus i sikte. Har vært rundt og sett etter henne også. Huffda... Men er hun sterilisert? Hvis ikke så er det gjerne løpetid på gang og mange hannkatter som vil ha seg litt pusekos Katter pleier også å være borte noen dager... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 24. april 2008 Forfatter #1936 Del Skrevet 24. april 2008 Hun er kastrert, så hun skal ikke ha løpetid i heletatt. Er stygt redd for at hun er inne hos noen. Hun har vært innom så og si alle naboene rundt her. Vi bor så tett i et svært rekkehusfelt.. Hvis hun er inne hos noen så får vi i hvert fall ikke sett snurten av henne før de evt. kommer hjem fra jobb i dag da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 24. april 2008 #1937 Del Skrevet 24. april 2008 Hun er kastrert, så hun skal ikke ha løpetid i heletatt. Er stygt redd for at hun er inne hos noen. Hun har vært innom så og si alle naboene rundt her. Vi bor så tett i et svært rekkehusfelt.. Hvis hun er inne hos noen så får vi i hvert fall ikke sett snurten av henne før de evt. kommer hjem fra jobb i dag da.. Nei, da skal hun jo være veldig glad i å holde seg inne da Får satse på at hun er inne hos en nabo. Har hun ikke kommet hjem til i kveld går det jo an å banek på hos naboene og spørre om de har en ekstra katt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 24. april 2008 Forfatter #1938 Del Skrevet 24. april 2008 Vi var og lette etter henne i forgårs også. Snakket med ene naboen som var ute, og de hadde ikke sett henne på en stund. Hun pleide visstnok å ligge under terrassen deres. De hadde katt selv (som forøvrig pleide å ligge under terrassen der før Lana kom. Da turde ikke katten deres å gå ut lenger . Og Lana er jo kjempeliten og pysete), og var veldig glad i katter, så de skulle si ifra hvis de så henne. Ca ti minutt etterpå kommer nabodamen bærende på Lana med den lille datteren sin i nattkjole på slep. Lana hadde sneket seg inn uten at de hadde merket det, og lagt seg på soverommet til datteren. Inne i et hjørne hadde hun lagt seg til å sove. Det mest utrolige var at katten deres var i samme rom. Enten så har de ikke lagt merke til hverandre, eller så har de tydeligvis funnet tonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 24. april 2008 #1939 Del Skrevet 24. april 2008 katter er noen herlige dyr :love: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 24. april 2008 Forfatter #1940 Del Skrevet 24. april 2008 Ja, men hønemor som jeg er, så er jeg skikkelig bekymret. Angrer på at vi slapp henne ut. Hun er egentlig veldig forsiktig av seg, og jeg tviler på at hun ville sovet ute med vilje. Jeg hadde ikke hatt noe problem med det hvis jeg trodde at hun var ute for å jakte og kose seg, men jeg har liksom mine tvil om at det er derfor hun ikke har kommet hjem. Nå er mannen på vei hjem fra jobb, så skal han ut og lete etter henne. Vi har trykt opp noen lapper som vi skal henge opp også, sånn at naboene er obs på at hun kan komme til å prøve å snike seg inn hos dem. Det kommer jo ikke til å bli noe bedring på dette av seg selv, og det er jo ikke særlig vi får gjort med det. Nå som hun har begynt å gå ut, så er det også umulig å holde henne inne.. Da står hun bare og mjauer ved døren dagen lang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå